Hahaha nee vanavond al een verslagje hoor. Konden het niet te laat maken vanwege de kinderen. Het was echt geweldig! Hij is zooo leuk. De escape room was echt leuk om samen te doen. Daarna hebben we nog wat door de stad gelopen en zijn we ergens gaan eten. We raken niet uitgepraat en kunnen zo lachen samen. Hij zoent en knuffelt ook nog eens heel erg fijn. Zucht, ik vind hem echt heel erg leuk. En het lijkt wederzijds te zijn. Ik weet niet wat me overkomt joh, ik voel me zwaar verliefd.
Wauw wat leuk zeg!!! Zijn zijn kinderen van ongeveer zelfde leeftijd als jou kinderen? Droom maar fijn vannacht
Haha zeg dat wel ‘’en nu?’’. We willen heel graag weer wat afspreken, alleen gaat het de komende tijd een beetje lastig met de kinderen. Ik wil ze ook weer niet te vaak wegbrengen. Maar we willen zeker weer afspreken ja, het liefst vandaag nog. Ja hij heeft een zoon van 6. Dus dat is, mocht het zover komen, wel leuk voor de kinderen. Lieve berichtjes van iedereen! Ik vind het ook wel fijn dat ik het hier kwijt kan hoor.
Zooo leuk! Hopelijk kan je snel weer een keer afspreken, en tot die tijd lekker bellen of facetimen als kindjes op bed liggen
Is er weer voetbal dit weekend? Ik begrijp heel goed dat je nog even wil aan zien hoe dit verder gaat voordat je de kinderen erbij betrekt. Misschien eens bij elkaar thuis wat drinken/filmpje kijken als de kinderen op bed liggen? Hoeft maar 1 van de 2 oppas te zoeken.. de week er na de ander? Gaan de kinderen naar een BSO? Keertje in de vakantie wat afspreken als de kinderen naar de BSO zijn?