Onze stofzuiger is er mee opgehouden En we moeten zo snel mogelijk een nieuwe met 3 kids, een hond en een witte vloer Maar welke? Dyson hoor ik goede verhalen over, maar ook wel weer slechte. Dat de helft blijft liggen op de vloer bijvoorbeeld. En 600 euro voor een stofzuiger vind ik sowieso te duur. Dus toch maar weer met stekker? Heeeelp Xxx
Ik zou voor een Nilfisk stofzuiger gaan, wij hebben die ook en een Dyson en mijn man en ik vinden beide de Nilfisk veel beter stofzuigen.
Ik zou zeggen Numatic (oftewel een Henry stofzuiger). Ik heb deze nu al een langere periode en ben er echt tevreden over. Het schijnt dat Miele ook veel beter is dan Dyson maar daar heb ik geen ervaring mee. Oh en als je een bezem hebt kan je ondertussen ook gewoon even de vloer vegen.
Ik zou de dyson indd niet aanraden! Wij hebben hem nu 2 weken en ik vind hem echt niet fijn zuigen. Zo zonde..
Mijn Dyson van 600 euro trekt nog net de bodem platen niet los van de fundering. Mijn vader heeft een Miele en staat altijd te schelden als hij mijn dyson vast heeft, want die zuigt te hard vindt hij XD
Zeker wel dyson. Ja hij is duur en gaat sneller leeg dan beloofd. Maar who cares. Met een man en kinderen gaat dit apparaat je leven zo veel gemakkelijker maken (of je moet in de stof willen zitten, wij hebben een gietvloer en daar zie je alles op, zeker als de zon erop staat). Het is gewoon een grote, handzame kruimeldief. Als ik alleen met de kindjes ben en ze liggen in bed, dan heb ik in 5 min beneden snel gezogen. 'S avonds idem. Ideaal en ik kan niet meer zonder.
Mijn Dyson is 4 jaar oud, mss dat het nieuwe model het niet goed dat? Dat het dat is? Het schuifje moet je goed naar rechts zetten op de stofzuiger hoor.
Moet wel zeggen dat ik de fluffy borstel heb én hem op de middelste stand zet. Turbo zuigt echt héél krachtig (onze gietvloer kan dat wel hebben) maar is gewoon niet nodig elke dag. Bovendien merk je dat wel aan de accu
Zuigt die zachtere borstel beter? Ik vind turbo juist wel fijn, anders moet ik soms 3x over iets heen zuigen voordat hij het überhaupt opzuigt... maar met de turbo is je accu zo snel leeg!
Vinden wij ook. Voor katten en honden haren die op de bank liggen werkt het perfect, maar daar blijft het bij ons ook wel bij.
Ik heb een snoerloze dyson van bijna 7 jaar oud en vind 'm geweldig. Heb sinds een weekje een nieuwe accu en hij is zo goed als nieuw. Maar m'n moeder vindt hem echt niks. Mijn schoonmoeder heeft ook een dyson maar dan met snoer en ik haat dat ding. Ik heb ook nog een Philips stofzuiger (performer) en die vindt iedereen altijd wel heel fijn.
Nee die borstel hebben wij enkel omdat die geschikt is voor onze vloer. Turbo vind ik ook fijn, maar is niet elke dag nodig bij ons.
Ik bedoel wanneer je huishouden uit meerdere personen bestaat en je dus automatisch meer rommel en stof hebt