MISKOOP van het jaarrrrrrrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door potjesoep, 30 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    Zo we lopen weer naar het eind van 2014 en nu kunnen we er weer voor gaan , wat was jou miskoop van het jaar :D

ik heb er eigenlijk 2

1 : scholl rol eelt verwijderaar / werkt oppervlakkig maar heb je flink veel last van eelt en kloven mmmmm nop ben weer over op mijn ouderwetse rasp en vijl en een lekker voeten badje

2 : weet even de naam niet meer maar had bij de eco een haar styling product gekocht een volume spray / mannnnnn stinkennnnnn leek wel of ik een fles wijn in mijn haar had zitten en geur ging niet weg ,, en als je dan nog bij de kaas kraam staat ben je compleet ;););) ( volgens mij was het van sante )

zelf mijn man zij wat heb jij gedaaaaaan met je haar ihihi

xxx

vertel vertel zo kunnen we nog leren van elkaar , wat was jou MISKOOPPPPPPPP van het jaaaarrrrrrr :D:D

2. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Leuk topic!

Hier zwarte platte suède enkellaarsjes. Gekocht omdat ze toch wel leuk waren en vooral erg goedkoop. 50E. Maar helaas lopen ze voor geen meter. Twee maanden later maar andere laarsjes gekocht. Voor 200E : ) Geen handige actie dus.

3. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Ik heb zoveel miskopen gehad dat ik het niet eens meer weet haha!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik blijf erbij dat ik een magnetron sterilisator echt zonde van het geld vind! En een flessenwarmer

5. Manoya

Manoya Niet meer actief

Flessenwarmer is juist handig, vooral van de prenatal, zit een adapter voor in de auto bij :D

6. Manoya

Manoya Niet meer actief

Mijn miskoop;
    Heel wat kleding voor mijn dochter..tientallen truitjes die ze hooguit 1 keer gedragen heeft, zo zonde.

Van de grotere uitgaves:
    Meegroeistoel van prenatal. Wat een lomp ding, vreselijk.

7. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ja dat kan inderdaad ook!!😄 wij namen altijd thermoskan mee

8. Manoya

Manoya Niet meer actief

Hahaha, wat stom dat ik daar nooit aan gedacht heb:)

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oehh da's een goeie vraag, ik ga er even over nadenken.. Ik vind het nu al een leuk topic, trouwens. :D

10. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk topic dit!

Withings smart babyphone. Werkt gewoon niet. Je mist het beeldscherm en je telefoon blijft piepen.

En ik kwam van de week nog een positievestje tegen met het kaartje er nog aan. Vroeg me echt af waarom ik dat ding gekocht heb, want is gewoon mijn smaak niet.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier kwa kleding wel eea gekocht in een moment van verstandsverbijstering. Hangen dus nu na 1x wassen in de kast ongedragen..

Verder probeer ik graag nieuwe dingetjes bij de kruidvat, make up,bodylotions etc etc. Zit vaak iets bij dat ik denk 'net niet'.

12. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    heel veel miskopen hier, maar de meest recente was gisteren. Een zakje gebrande kastanjes van de Xenos. Ik dacht een lekker knapperig soort noot aan te treffen, maar het waren groenige natte balletjes die echt helemaal niet lekker smaken....brrrrr

13. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Hier is dat met stip op 1 een positiejas.. Lijkt net een tent die je nog kunt aansnoeren met een touw. Heb er 1 gekocht bij prenatal, niet goed gekeken, nou maar op marktplaats gezet.. Bij de H&M 1 online besteld, maar zat ook voor geen meter. In de winkel nog een paar gepast, maar het zit gewoon allemaal te groot en log of juist heel strak, wat ook weer niet staat..

Kan ook aan mij liggen, maar vind het nergens naar staan.. Hoop frustratie rijker en nu mijn eigen winterjas aan en dan zie ik wel hoe lang het goed gaat.. :cool:

14. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Een roeiapparaat! Ik zou zo flink bezig en ik vind roeien in de sportschool echt heerlijk, maar hier thuis?!No thanks! Nu staat hij hier dus wat te stofhappen..

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Onze tijdelijke tweede auto wat een klein hok (ibizal) zo erg dat we hem heel snel weer terug hebben gedaan

16. Aylen

Aylen Niet meer actief

Een jurkje dat me eenmaal thuis toch niet zo goed stond.. twee keer gedragen en nu ligt het ergens achterin de kast. Maar het kostte gelukkig maar 15 euro.

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    De set van de kruidvat om zelf gelnagels te zetten (met zo'n lamp erbij)... wat een getob en telkens had ik dan 8 nagels mooi en 2 nagels lelijk.
    Na een keer of 4 dus maar op marktplaats gezet en verkocht aan een optimistische tiener :)

18. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Een broek die na 2 weken al kaduuk was.
    Sandaaltjes voor de meiden waar ze blaren van kregen.
    Dure loopfietsjes, waar we eigenlijk niets mee doen.

19. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Echt, ik kan niet zonder
    Wordt al bijna 9mnd dagelijks gebruikt:D

Hier vorige week twee tafellampjes gekocht bij de ikea. Mijn dochter vond roze zo leuk. Ach staat ook wel in huis dus dacht vooruit. Alleen niet echt bij nagedacht dat het licht wat er dan vanaf komt ook echt roze is. Beetje dom van mezelf :p

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Twee paar schoenen in de uitverkoop bij zalando. 1 paar zat na een paar meter niet meer lekker en de ander was zo kapot!

Deel Deze Pagina