Matthieu/Mattias (of Matthias) vind ik ook erg mooi. Bij Matthieu vind ik het wel wat lastig eruit te halen dat het dan vernoemd is naar Maria. En zul je net zien dat een collega en tevens goede vriend van manlief zn pasgeboren zoontje Matthias heeft genoemd..
Ik ga je optie Marti nog even laten bezinken en goed nadenken wat ik daar nou precies van vind! Bedankt voor je suggesties
Even dikgedrukt zodat het hopelijk wat meer opvalt (m'n originele post kan ik helaas niet meer aanpassen ) : - We zoeken een franstalige/fransklinkende naam, die redelijk moet lijken op de naam Maria - Marìn is tot nu toe degene waar ik het meest warm van wordt - Veel suggesties hier beginnen met de M. Ik hoop eigenlijk nog een hoop suggesties te horen met een andere beginletter, omdat de tweede naam waarschijnlijk ook al met een M begint. (als het een jongetje wordt dan )
Ok. Even denken. Maar dan is het soms wel zoeken naar de letters maria in de naam Armand Germain Jamari Raimond Romain
Kijk, leuk! Hier kan ik wat mee (niet rot bedoelt naar de anderen toe)! Armand is een naam die hier al vaker gevallen is. Nooit echt gerealiseerd dat daar ook n groot deel vd naam Maria in voorkomt! Germain ga ik even laten bezinken/nadenken wat ik daarvan vind Jamari doet me denken aan een donker getint kindje (en ook niet onze stijl van namen). Raimond; onze zwager heet Raymond dus doen we maar niet Romain: zo wilde ik onze zoon noemen haha! Blijft idd. nog wel op ons lijstje staan als 2e of 3e naam