Nog maar heel eventjes en dan wordt onze jongen geboren. Maar wij komen echt niet uit de naam. Wat een stress! Wat is het leukst? Mads / Mats Mees Sepp Alvast bedankt!!
1. Mees 2. Mats (grote stap tussen de 1 en 2 trouwens ) 3. Sepp (vooral omdat ik een hond ken die Sepp heet )
1. Mats 2. Mees 3. Sep (maar wel met 1 p) Voor mij liggen deze namen allemaal heel dichtbij elkaar.. geen echte voorkeur. Ik ken een leuke Mats... misschien dat dat helpt.
Ik vind Mees niet leuk, dus die valt voor mij af. Sep (wel 1 p) of Mats vind ik wel heel leuk! Sep het leukst succes!!!
Ik vind Mats en Mees allebei erg leuk. Soms moet je je kindje gezien hebben voordat je hem de naam kunt geven. Dat was bij ons in ieder geval wel zo
Mees vind ik echt helemaal niets, maar Mats en Sepp vind ik wel leuk! Zou zelf de namen alledrie meenemen als er geen echt bovenuit springt totdat jullie zoontje er is anders.. Misschien hebben jullie er dan een gevoel bij van 'is een echte ....' .
Fijn al die reacties! We zitten er inderdaad aan te denken om pas na de bevalling te kiezen. Maar eigenlijk vind ik dat een heel onprettig idee.. Maar goed, hij kan zomaar al vanavond geboren worden, dus wie weet moet het wel! Maar de meeste stemmen nu dus voor Mees..
Mees, superleuke naam! Ik ken een hele leuke en lieve Mees van bijna 5 jaar. Sepp vind ik ook leuk. Mats is niet helemaal mijn smaak, maar als die het word zou ik Mats schrijven en niet Mads.