wie weet er een mooie 2e naam die past bij de naam féline? mischien hebben jullie nog een idee? wij komen er even niet meer uit. alvast bedankt!
Féline Manouk Féline Karlijn Féline Jedidja Féline Roosmarijn Féline Jasmijn Féline Sophie Féline Olivia Féline Madelief Féline Roos Féline Isabel Féline Charlotte
meiden, bedankt voor jullie namenlijstje, het lijstje van chocoladekoekje spreekt ons we wat meer aan, maar DE naam zit er nog niet tussen. dus meiden, kom maar op met jullie lijstjes
Zijn al een hoop namen genoemd die ik er leuk bij vind. Maar Sophie en Sarah waren mijn eerste namen die ik er leuk bij vind. Succes!
Féline Emara Féline Enora Féline Danique Féline Sophie Féline Romana Féline Amelie Féline Aurelie Féline Eugenie Féline Sarina Féline Asmara Féline Chiara Féline Soraya
bedankt meiden, inmiddels hebben we al 2 namen op ons lijstje geschreven. nog meer namen zijn welkom hoor!
Féline Annelou Féline Mylene Féline Milou Féline Lisanne Féline Lenette Féline Annemijn Féline Suzanne Féline Jolien Féline Laurine