Hoi hoi, Ik ben wel benieuwd welke naam jullie het mooist vinden. Omdat niemand verder weet wat het wordt, zet ik 2 jongensnamen en 2 meisjesnamen neer. Zal aanvinken dat jullie meerder opties kunnen kiezen. Zouden jullie willen aangeven welke jongens- en meisjesnaam jullie het mooist vinden? Ons zoontje heet Siem! Alvast bedankt! Liefs Loesie
Van de jongensnamen ga ik voor Noud, hoewel ik het minder leuk vind dan Mats. Omdat ik Siem en Mats niet zo lekker vind klinken en Siem en Noud klinkt veel beter samen. Bij de meisjesnamen ga ik voor Jolijn, vind ik leuker naast Siem, maar ik vind Jasmijn eigenlijk net iets leuker.
Mats & Jasmijn Meisjesnaam verkeerd gestemd...stem staat nu bij Jolijn, maar had bij Jasmijn moeten zijn... Nadeel van Noud vind ik dat je dat op tig manieren kan schrijven...
Mats (maar liever Mads) en Jasmijn! Noud vind ik wat kinderachtig, een soort kleutertaal voor 'Arnoud'. Mads vind ik een veel krachtigere, stoerdere naam, al denk ik wel meteen aan 'matsen'. Jolijn vind ik te 'beschaafd' (dat kan blijkbaar, ik weet ook niet hoe ik het anders moet noemen). Vind Jolijn een beetje een suffe naam, Jasmijn juist krachtig en stoer maar wel met iets liefs.
Bedankt voor de reacties en stemmen tot nu toe!! We vinden het erg moeilijk!! De ene keer neigen we meer naar de ene naam, andere keer naar de ander! Vooral ik ben zo'n twijfelkont! Hormonen??? We hebben nog even gelukkig!
Haha Loesie!! Op de 1e plaats gefeliciteerd met je zwangerschap!! Heb jou een paar maanden geleden ook al 'gesproken' over namen. Zoals je weet heet onze dochter Fiene en zou ze Siem hebben geheten als ze een jongen was. Onze oudste dochter heet Jasmijn, daarom stem ik op die naam! Vind het uiteraard een hele mooie, lieve en krachtige naam! Voor een jongen zou ik zeker gaan voor Mats, super leuke naam!! Ook in combi met Siem. Succes met kiezen! Groetjes Mijntje
Ik vind alle namen goed bij Siem passen. Noud en Mats vind ik allebei mooie namen en daar kan ik niet tussen kiezen. Jolijn en Jasmijn zijn allebei niet echt mijn smaak, maar ik vind het moeilijk om te zeggen welke ik zou kiezen. Jasmijn is wat populairder, Jolijn vind ik ook prima kunnen.
Hihi, die Loesie! Ik dacht dat jullie er al uit waren Ik heb gestemd, maar voor mij liggen ze allemaal wel in elkaars verlengde. Maar Mats en Jolijn zijn net effe minder populair (tenminste inmijn omgeving) vandaar dat ik daar op gestemd heb. Hier ook aan het twijfelen hoor! Bij de naam die we al vanaf de eerste positieve test bedacht hadden. En ineens weet ik het niet meer...
Whahahaha, wat een goeie. Mn vriendinnetje heet zoals 1 naam en haar dochter heet zoals de andere naam! Ik vind ze allebei leuk. Noud is niet mijn smaak, denk dan aan astronaut...... Dus Mats!