Slaapzakje slaapt ze al tijden niet meer in omdat het haar belemmerde in het slapen, ze werd veel wakker en zonder niet... dus dat zal niet echt werken voor ons... Plus dat het nu echt te warm is!!
hmmm.. dan is het toch idd een echt bedje.. wat ik ook eens heb gehoord is dat iemand de spijltjes eruit had gehaald, maar dat lijkt me een gedoe
Wel leuk hoor, om weer een nieuw bedje uit te zoeken. Ik zou haar wel als je het kan betrekken in het kopen van een bedje. Dat vond laura echt leuk. Ze wilde er ook meteen in slapen!
die hebben wij ook! superstoer maar wel via marktplaats.. want bij de wehkamp vond ik hem ook errrrrrug duur 175e op marktplaats was meer mijn budget... (ook niet extreem goedkoop.. maarja dan heb je wel wat he)
wij hebben ook de deurkruk omhoog staan.. ze krijgt alle deuren open behalve dus die (overigens oorspronkelijk voor de poezen.. die zijn ook meesters in deuren en die wilde ik niet in het ledikant hebben omdat ik uit ervaring weet dat in ieder geval 1 van beiden graag op je gezicht slaapt) maar.. je kunt ook gewoon in de deuropening een traphekje maken zegmaar aan de buitenkant van de slaapkamer maar wel in de deurpost... en eh.. in slaapzakjes kun je hartstikke goed lopen hoor
Nee marktplaats vind k niet echt betrouwbaar met zulke dure dingen, dan wil ik er toch garantie enzo op hebben. Heb wel gekeken maar ze bieden ze daar meestal zonder matras aan en om dat los te kopen ben je ook veel kwijt. Verder vind ik het een vies idee om mn kind op andermans matras te laten slapen... Zelfde heb ik met kleding ofzo, koop ik ook altijd in de winkel nooit 2e hands. en we hebben het geld wel alleen mn vriend vind het teveel voor een bedje, wil gewoon een ander bedje ipv die Maar ik heb hem al omgepraat dus dat gaat hem worden alleen nu wil hij hem weer voor dr verjaardag geven... pffff en ik had al 1 groot kado voor haar verjaardag nu krijgt ze er 2... Ze klimt niet meer dus heb er mee ingestemd tot ze weer gaat klimmen dan wil ik hem direct bestellen, vond hij ook oke... En stiekem vind ik hem zelf ook wel erg leuk dus nu moet ik ook wachten