hallo even een vraagje ! knippen jullie de nageltjes van jullie kind of vijlen jullie ze? Ik heb bij Damian geprobeerd ze te vijlen maar hij haalt zich toch steeds open in zijn gezicht.. kan knippen eigenlijk met een babyschaartje of met een nagelknippertje? alvast bedankt..
hoi, Ik heb een baby nagelset gehaald bij de drogist, hier zitten ook vijltjes in. Nienke dr nageltjes groeien supersnel dus ik knip ze heel regelmatig, voorzichtig maar t wil wel groetjes Nian
Vijlen als ze zo klein zijn en later knippen met een schaartje. Vaak zijn de nageltjes in het begin ook nog te zacht om te knippen. Een knippertje/tangetje lijkt me eng, heb je zo weinig gevoel lijkt me!
hahaha ik denk dat je gewoon moet doen wat je gevoel zegt! Ik zelf vind het persoonlijk echt makkelijker met een babyschaartje! Heb wel het gevoel hoor annet73 Ons kereltje haalde zich bijna nooit open! Maar zo zie je maar dat iedereen het anders ervaard!
In het hele begin heb ik ze afgbeten, dit is prima gegaan. Nu knip ik ze met een klein schaartje. Wat groeien die nageltjes eigelijk snel.
de eerste 6 weken mocht ik niet knippen of vijlen - was me afgeraden door kraamverzorgster en CB. Ik knip ze nu af met de nagelknipper en vijl ze zodat de hoeken niet scherp zijn. Mijn dochtertij is echt een meisje, want ze blijft er echt stil liggen
hai wij doen ze gewoon eraf bijten klinkt heel vies maar het valt reuze mee! ik doe het vaak als ze bij me ligt voor een fles dan is het gewoon super makkelijk van een schaartje moet ze nix hebben!
Toen amber nog erg klein was, dan deed ik met de vijl.... En toen ze wat groter was, kon ik ze knippen met zo`n baby schaartje....
afbijten wat is dat nu voor iets..nog nooit van gehoord. ik vijlde ze eerst gewoon en nu knip ik ze. Wel pas als ze slaperig is na haar flesje ofzo, want anders beweegt ze teveel en krijg ik het niet voor elkaar.
Ik knip haar nageltjes met een nagelknippertje. Meestal na een voeding, omdat ze dan lekker rustig is. Soms zelfs als ze slaapt Dan gaat het super makkelijk, haha..... Groetjes
Van de kraamverzorgster mocht ik vanaf 6 weken knippen en daarvoor vijlen. We knippen nu met zo'n baby-nagelknippertje tijdens de flesvoeding, dan is ie tenminste rustig! En die nagels groeien inderdaad enorm snel!
Ik knip ze met een baby-nagelknippertje (schaartje vind ik onhandig), vijlen vindt ze niets, duurt te lang En ze groeien errug hard! kan ze wel 2x per week knippen Maar haar gezichtje blijft nu wel mooi gaaf
ik heb vanaf de geboorte van romeè even gevijld werkte niet en heb ze toen geknipt ze was zo`n beetje met lange nagels geboren! kon komen omdat ik 8 dagen over liep zei kraamhulp, ging prima