Ervaringen Playcity Barendrecht

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 29 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Wil zometeen wat gaan doen met die kleine uk en nu kwam ik op Playcity in Barendrecht terecht ..

Heeft iemand hier ervaring mee ?

Is het leuk voor een kind van 2.5 ?

2. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Hoi,

weet niet of je al ben geweest, maar ik ben er wel eens geweest en het is niet heel erg groot. Voor een kind van 2,5 is het niet zoveel hoor, tenzij je mee gaat in de kooi, want dan kan kleine uk er wel in.
    veel plezier!

3. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Mijn dochter is bijna 2 en vindt het geweldig. Het peuterhoekje is niet zoveel soeps, maar als je zelf bereid bent om lekker mee te banjeren in de grote kooi of de stormbaan, dan is het voor zo'n kleintje echt heel leuk.

4. chantal1984

We zijn uiteindelijk in Ballorig in Oud Beijerland geweest .. Ik vond het verschrikkelijk, al die gestreste moeders en gillende kiinderen en van die irritante jong die dan in de peuterhoek gaan spelen terwijl er met koeien letters staat tot 4 jaar ...

Maar die kleine heeft het naar ze zin gehad en dat is het belangrijkste .. ;)

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    haha herkenbaar. maar gelukkig heeft de kleine het naar zijn zin gehad..;)

6. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Daarom ga ik meestal onder schooltijden dan is het daar stukken rustiger.
    1ste donderdag van de maand hebben ( vorig jaar iig) ze peuterochtend en dan betaal je maar de helft van de gewone prijs.
    En meestal is het dan nog erg rustig daar.

Ohw kijk net op de site van ballorig oud-beijerland en daar is het zelfs iedere maandag, dinsdag en donderdag peuterochtend voor 4 euro.(behalve in de vakanties enzo).

7. chantal1984

We waren ook onder schooltijd geweest en het was ook niet extreem druk maar ik kan gewoon niet zo goed tegen die overdreven vrolijke gestresste moeders en kinderen die een paar jaar ouder zijn en dan irritant gaan zitten doen in een peuter hoek ...

Sommige ouders zitten er ook gewoon op te wachten tot je er wat van zegt ...

Deel Deze Pagina