Helaas hebben wij door omstandigheden onze derde kinderwens definitief op moeten zeggen. Ik ben hier op dit forum drie maanden heel erg actief geweest, en vond het ontzettend leuk met jullie te schrijven! Nu ik de wens voor nog een kindje op heb moeten geven, vind ik het een beetje confronterend om steeds maar weer hier te lezen over zwanger worden, zwanger zijn en bevallen. Toch mis ik het gezellig samen schrijven enorm.. Wie weet een leuk algemeen forum dat ook redelijk druk bezocht wordt met een redelijk gebruikersaantal en regelmatige posts. Via de zoekmachine kom ik niet veel verder dan FOK-forum en de damesbladen fora. Wie weet een leuk alternatief?
Snap je wel, maar het is niet echt toegestaan reclame voor andere fora te maken. Misschien heb je een hobby ofzo en dan daar een forum over zoeken?
ik zit op een crea forum daar wordt gewerkt met psp die je daar kunt downloaden 30 dagen op proef erg gezellig en druk bezocht veel actieve leden en we hebben het niet alleen maar over psp maar echt over vanalles zal je de link wel even pben en neem gerust eens een kijkje
Hoi Milla, Spijtig dat je je kinderwens hebt op moeten geven. Het is te begrijpen dat dit forum dan te confronterend is. Als je op google zoekt op **** dan kom je op een site waar gezellig gekletst kan worden over van alles en nog wat. Ik weet zo snel niet wat het bezoekersaantal daarvan is hoor, dus ik kan niet garanderen of het iets is. Ik wens je in ieder geval veel sterkte meid. Groetjes Taby. **** ik pb je wel even, lees net het berichtje van de moderator.
Jammer, ik hoop dat er niet meteen een slotje op komt. Ik heb hobby's genoeg maar zoek echt een algemeen forum. Er hoeft geen reclame gemaakt te worden een omschrijving zonder naam zodat ik kan googelen is ook voldoende , ik heb zelf al vanalles gegoogeld maar niet zo veel gevonden. Een pb-tje is ook altijd welkom!
Jammer van je kinderwens dat je die moet opgeven! je kan ook op leeftijd genoten zoeken op google enz succes!en als je hier gezellig vindt kan je altijd nog in de lounge kletsen over andere dingen!succes met zoeken!
Hoi Milla, Jouw situatie is helemaal niet gelijk aan de mijne, maar ik wil toch even reageren. Na twee miskramen kort achter elkaar hebben mijn vriend en ik besloten om onze kinderwens even in de ijskast te zetten. We weten niet eens zeker of we er ooit aan willen beginnen. De eerste keer dat ik zwanger was, was namelijk niet gepland. Maar goed, sinds drie maanden eb ik weer een spiraltje en toch kom ik nog erg graag op dit forum. Meestal in de Lounge, maar ook wel op andere plekjes. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds een fijn en gezellig forum vind. Ik kan me natuurlijk voorstellen dat het voor jou anders ligt, maar ik wilde je even laten weten hoe ik er zonder kinderwens tegenaan kijk. Groetjes, Renée
Ik kan je zo niet verder helpen met een forum, ik ben zelf niet iemand die normaal gesproken zo'n forummer is. Wat ik je wel wil zeggen is dat ik het dapper vind dat je dit onderwerp durft af te sluiten voor jezelf. Het doet nu wel pijn, maar uiteindelijk is het wel beter voor je eigen gemoedsrust. Het komt mij voor dat je een vrouw bent die met 2 benen op de grond staat en keuzes weet te maken in het leven. Daar heb ik respect voor, en dat wilde ik je even laten weten! Joeja
Bedankt voor jullie steun via dit topic en pb wat betreft het opgeven van onze derde kinderwens! Het doet me erg goed jullie krachtige en ondersteunende berichten te lezen.
kan me voorstellen dat het confronterend is, maar er zitten hier toch ook gewoon mama's en ik zie dat jij ook mama bent dan ga je toch naar de baby/peuter/kleuter gedeelte, kan je toch gezellig mee kletsen. Soms denk ik weleens dat de naam van dit forum niet helemaal klopt want ook na de zwangerschap blijven mensen hier hangen. Sterkte
`dat is volgens mij nou net wat ze niet wil ze wil er niet meer mee geconfronteerd worden anders had ze hier ook wel kunnen blijven
Precies, ik heb mijn wens af moeten sluiten en ik wil me dan ook op andere dingen gaan concentreren, ipv op sites over stille verlangens en andere depressie opwekkende dingen die te maken hebben met een niet te vervullen kinderwens . Wat betreft het hier blijven schrijven, dat doe ik zeker, al is het maar om de vroegere forum genootjes van het PCO- topic te blijven ondersteunen. Het punt is dat ik eerst 1 tot 2 uur per dag op dit forum actief was, en dit ontzettend leuk vond. Nu ik mijn kinderwens helaas heb op moeten geven, is 1 a 2 uurtjes per dag gewoon niet meer haalbaar op een forum waar het naar mijn idee toch voor ongeveer 80% om zwanger worden/zijn draait. Ik wil graag verder met mijn leven en naast het geluk van mijn kinderen en gezin op zoek gaan naar een nieuwe voldoening en uitdaging, en tegelijkertijd mijn hobby; het schrijven op een forum niet verliezen, vandaar. Dames van de vele pb-tjes hartelijk dank!