Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Als 2 kleedkamers op dat moment worden aangewezen als kleedkamer voor het omkleden van zwemles. Er staat wellicht niet specifiek bij dat er op dat moment geen anderen welkom zijn maar hier wordt er dus op dat moment wel een specifieke doelgroep aan die kleedkamer toegewezen.

Die meneer heeft een andere keuze want er staan meer kleedruimten tot zijn beschikking. De kinderen worden geacht enkel in die ruimte te zijn.

Edit: we hoeven hier gelukkig ook niet allemaal hetzelfde van te vinden. Valt me enkel op dat iedereen dit zo normaal vind en ben dan benieuwd 'waarom'.

2. Hoebie

Hoebie Actief lid

19 dec 2018
    137
    140
    43
    Vrouw
    Dat zie ik toch anders. Als ik naar een algemene kleedruimte wordt gestuurd waar anderen ook vrij gebruik van mogen maken, en ik zou dat niet prettig vinden, dan ga ik daarover in gesprek of neem ik mijn kind alsnog mee naar een apart kleedhokje.

Gaan ze er echt moeilijk over doen? Dan zoek ik wel een ander zwembad. Maar dan is het nog niet de verantwoordelijkheid van de persoon die de keuze maakt om zich in een gezamenlijke kleedkamer om te kleden en deze te gebruiken waarvoor deze bedoeld is.

MyMiracle vindt dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Misschien omdat een deel er gewoonweg geen moeite mee heeft.

En verder als je wel problemen met andere blote mensen hebt dat is het misschien een beter idee om zelf naar een klein kleedhokje te gaan?

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ons zwembad heeft indd ook geen kleine kleedhokjes. Enkel familie omkleed hokjes.
    Daar is het met zwemles geslacht kind en net baby zwemmen dus Inc ouder kleed je om in hokje geslacht ouder

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Familie hokjes bedoel ik geen privé hokjes maar gezamenlijk grote hokje

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Waarom hij zich in die kleedkamer om kleed? Nou omdat 1. Zijn eigen kind dus ook in die kleedruimte zat. Kan je mooi even helpen 2. Het is een algemene kleedruimte dus hij heeft dat recht 3. Het is heel gewoon om je om je om te kleden na het zwemmen, en dus even naakt te zijn. Daar denken de meeste mensen helemaal niet over na, doen het gewoon zonder enig verder gezeur.

Hier heb je dus helemaal geen aparte hokjes meer en alleen een mannen en vrouwen kleedkamer. En tijdens het schoolzwemmen heb je vaak een apart gedeelte vrij zwemmen. Lekker boeiend. Ik zie al die piemels en borsten niet eens meer.

SAARC, edelweiss, femkes en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Tja nooit gehoeven want hier heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt dat volwassenen zich tijdens de zwemles in het hokje voor de kinderen gingen omkleden. Dit terwijl er op dat moment ook andere doelgroepen (volwassenen) waren. Kennelijk kiezen die er allemaal voor om dat niet in het zicht van kinderen te doen.

Was het voorgekomen dan was ik zeker in gesprek gegaan met de zwemschool over de mogelijkheden (dus evt gebruik van een klein hokje).

Overigens heb ik geen probleem met blote mensen. Ga gewoon naar de sauna. Het is puur met het oog op mijn kinderen.

Huismuisie vindt dit leuk.
  8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit gebeurd ook met moeder kind zwemmen. Dus baby zwemmen, peuterzwemmen en zelfs kleuterzwemmen. Ouder en kind. Dat hebben ze bij zwembad waar mijn kids hij diploma hebben gehaald. Dan kleed je je om in een groot hok want er zijn geen kleintjes

Groot zwembad heeft wel hokjes maar kleed
    Mezelf ook om in groot dames gezamenlijk hok en mijn zoon 10 is bij mijn en dochter 12 ook . In dames hokje. Zoon met ass heeft echt nog hulp nodig . . Sta me rug na de mensen en ze zien hooguit mijn billen . Zoon ziet daar ook andere naakte vrouwen en meisjes maar kijkt daar niet van op hoor. Andersom ging dochter lang met man en zoon mee in mannenhokje maar sinds ze het alleen kan gaat ze alleen in klein hokje als deze er is. Hebben vast genoeg naakt gezien daardoor .
    En soms hadden we wel is verdwaalde kan in vrouwen Hokje met dochter en man andersom verdwaalde vrouw met zoon en heb nog nooit meegemaakt dat ook maar iemand daar een punt van maakte

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Hier is seniorenzwemmen tegelijk met zwemles voor ABC, zelfde kleedkamers ook. Tja, kan het die senioren niet kwalijk nemen dat ze gebruik maken van de kleedkamers als er ook kinderen zijn, toch? Die kleedkamers zijn er voor iedereen die gaat zwemmen...

SAARC, edelweiss, Huismuisie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Recht en nog onderstreept ook... heftig.... betwijfel of die meneer zich in zijn rechten aangetast voelt als hem vriendelijk zou worden gevraagd of hij zich in een andere ruimte wil omkleden omdat wellicht niet iedereen zich daar comfortabel bij voelt. Dit heeft natuurlijk niets met rechten te maken. Natuurlijk mag die meneer daar zijn. Niemand zegt dat dat niet mag. Persoonlijk vind ik het alleen een bijzondere keuze omdat ook te doen wanneer er andere keuzes zijn.

En jij ziet ze niet. Jouw kinderen misschien ook niet want je schreef eerder dat ze de sauna ook fijn vinden. Dat is fijn en dan weet je dus dat het voor jouw kinderen geen probleem is.
    Ik weet dat ik me hier vroeger ongemakkelijk bij zou hebben gevoeld en voor mij voelt het dus niet oké als het mijn kinderen wordt opgedrongen.

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    En nogmaals we hoeven hier zeker niet allemaal hetzelfde over te doen. Het valt me alleen op hoe makkelijk iedereen hier is.

Vraag me oprecht ook een beetje af wat de reactie in de kleedkamer zou zijn geweest als dit bij de zwemles hier zou gebeuren. Of al de ouders net zo ruimdenkend en 'makkelijk' zijn als de leden hier.

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.252
    12.628
    113
    Vrouw
    We hebben het hier toch gewoon over een vader met zijn zoon. Niet over een vreemde kerel die daar zich omkleed (wat ook niet eens heel raar is omdat het een man is, en kleedkamer voor mannen is..) maar dan zou ik me kunnen voorstellen dat je heel miss er een beetje een raar gevoel bij krijgt.. maar bij dit je gaat als vrouw in een mannen kleedkamer, dan is het toch logisch dat er een kans is dat je piemels ziet.. sowieso snap ik niet wat ze daar doet.. maar dat terzijde..

SAARC en lovewinnie vinden dit leuk.
  13. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Maar goed dat is dan denk ik ieder zn eigen keus. De grote ruimtes mogen alle mensen van dat geslacht zich omkleden. Hem je moeite met gezamenlijk omkleedbloot dan kies je voor een kleiner hokje.

Ik zou mijzelf sowieso niet in een algemene ruimte omkleden. Want daar voel ik me niet prettig bij. Maar als iemand anders dat wel doet moet diegene dat zelf weten.

Maar ik zou denk ik mijn zoontje van 5 gewoon in de vrouwenkleedkamer omkleden.

lovewinnie, Hoebie en dreames vinden dit leuk.
  14. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hij heef toch gewoon het recht om zich daar om te kleden? Of er moeten regels binnen dat zwembad zijn waarin gemeld wordt dat volwassenen zich niet mogen omkleden in de algemene kleedruimtes tijdens schoolzwemmen/zwemles.
    Waarom een bijzondere keus? Het is toch normaal om je om te kleden in een kleedruimte? Vandaar de naam ook.

Misschien is het juist mooi om de kinderen te leren zich niet ongemakkelijk te voelen tijdens het omkleden. Misschien zijn er kinderen die juist denken oh niks raars aan blijkbaar. Zo kan je het ook zien :thumup:

Huismuisie vindt dit leuk.
  15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Zeker super normaal om je om te kleden in de kleedruimte. Maar bij ons zijn er 4 grote ruimtes waarvan 2 in gebruik voor zwemles en de andere 2 niet. In die situatie zou ik het persoonlijk prettiger vinden als die meneer een van de andere 2 ruimtes zou kiezen en niet die met de kinderen. Hij kan zich omkleden, zit niet in een klein hokje, heeft alle ruimte om zich om te kleden en zijn zoontje te helpen en niemand hoeft zich ongemakkelijk te voelen.

Misschien dat het voor kinderen ook werkt om te laten zien dat het niet raar is inderdaad. Ik zou daar niet voor kiezen maar kan me wel voorstellen dat er ouders zijn die met die gedachten er geen probleem mee hebben.

Aszz vindt dit leuk.
  16. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Dit verhaal ging over een vader met zoon in een vader-kind-kleedkamer.

17. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.504
    13.796
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ik had er kennelijk overheen gelezen dat jij t vindt gelden voor alle volwassenen en niet enkel de mannen. My mistake :thumup:

Ik snap je met deze uitleg nu beter en snap nu ook beter waarom ik je visie in eerste instantie niet zo begreep: mijn vragen/opmerkingen waren nl. meer gebaseerd op blote mannen in kleedkamers in het algemeen en jouw visie was dus geberedeneerd vanuit die zwemles.

Ik weet toevallig dat het zwembad hier dat probleem tackelt door op de verschillende familiekleedkamers bordjes te hangen met (bijv.) "op donderdag tussen 11& 12 is deze ruimte gereserveerd voor De watervisjes".

Maar kan me zo voorstellen dat ze dat niet overal doen. En dan is het maar de vraag of iemand weet wanneer er zwemles gegeven wordt dus wanneer hij/zij een ander hokje aan kan houden (weer in t algemeen dus, want begrijp van TO dat deze vader vaker komt dus het wellicht had kunnen weten).

18. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Hallo. Hij stond in de Vader en Zoon kleedruimte. Waar moet hij anders heen? Ik zou echt boos zijn geworden op die andere vrouw. Moet hij een natte zwembroek aanhouden ofzo? Moeten mannen eens doen. Met hun dochter naar de Moeder en Dochter ruimte. Nou dan is de wereld te klein hoor. Wat achterlijk dit.

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    'Die meneer' had geen andere keuze want hij stond gewoon in het vader-zoon hokje. De betreffende moeder had een andere keuze, want die kon met haar zoontje naar de moeder - dochter ruimte.
    Je ziet veel vaker dat de volwassene met hun kind kiezen voor de kleedruimte van het geslacht van de volwassene, dan andersom.
    Als die moeder dit niet had willen zien, had ze in de andere ruimte moeten gaan staan. En daarbij heeft ze 'geluk' gehad, ze had er namelijk nog veel meer papa-piemels tegen kunnen komen, die haar zacht wuivend begroetten.

SAARC, Aszz en Warboel vinden dit leuk.
  20. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Zacht wuivend. :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik heb nu een beeld van een hele kleedkamer vol met blote piemels die zachtjes heen en weer deinen op de wind.

Schuurpapier, masami en Lynx vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina