Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piep2016

    Piep2016 Fanatiek lid

    30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    upload_2020-1-15_20-27-34.png

    Nu overigens wel een probleem als ik dit spel aan het spelen ga....heb er ineens een heel ander beeld bij
     
    Nummer4, channe, Nina Sanders en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vind die moeder echt zwaar overdreven. Zou er het zelfde in staan als jij.

    zelf ga ik altijd met zoon in een privé familie hokje, omdat die altijd vrij zijn. Weet eigenlijk niet eens waarom, ooit eens gedaan en dat is erin gebleven.
     
  3. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ben ook team piemel. :D
    Dat was toch ook de mannen/jongenskleedkamer....
    Die vrouw had gewoon naar de dameskleedkamer moeten gaan.
     
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.560
    3.949
    113
    Die stonden beide voor lul

    :oops:

    Ik zou me wel ongemakkelijk voelen als een man zich zou omkleden voor mijn neus. Maarja dat is wel logisch in een omkleed hok.
    Beetje raar dat iemand daar zo over moet vallen. Het is maar een naakt persoon.
     
    Louise11110 vindt dit leuk.
  5. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.153
    2.046
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oef, ik vraag me nu dus of tot welke leeftijd het oké is dat je je kind meeneemt naar de "verkeerde" ruimte. Dus dochter naar mannenkleedkamer en zoon naar de vrouwenkleedkamer.

    Zwemles wordt ineens ingewikkeld zeg
     
  6. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.756
    113
    Overijssel
    Wat een gezeur van die vrouw zeg. Ga dan in een privehokje... Ik kleed mijn zoontje ook om in de “jongenskleedkamer” en kijk dan eerst even voorzichtig of er een vader zich daar staat om te kleden omdat die misschien wel schrikt als ik ineens binnen kom banjeren ;)
    Dus gewoon even ivm een beetje discreet. In het begin zoon wel omgekleed in privehokje maar daar kun je je kont niet keren en het klamme zweet breekt me al meteen uit daar met die zwembadtemperatuur..
     
  7. Novi

    Novi Niet meer actief

    Ik snap niet waarom je kiest voor de vader-zoon kleedkamer als moeder zijnde. En natuurlijk is die reactie overdreven. Al begrijp ik zo een vader ook niet, dat hij zich niet liever in een privéhokje aankleedt.
     
    Shay25 vindt dit leuk.
  8. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou dit ja...beetje bijzonder.
     
  9. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.756
    113
    Overijssel
    Om het correct te maken moeten ze ook nog een “ moeder die hun zoon wil omkleden” en “vaders die hun dochter willen omkleden” ruimtes maken :roflmao:
    Oftewel: gewoon in een privehokje omkleden als jij of je kind geen dingen willen zien die op je netvlies gebrand blijven staan :p
     
  10. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.756
    113
    Overijssel
    Hier dus een jongens en meisjeskleedkamer. Mijn zoon wil niet in de meisjeskleedkamer..
     
  11. Novi

    Novi Niet meer actief

    jongens - meisjes vind ik anders dan vaders en kind - moeders en kind.
     
  12. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83

    Hier is het ook jongens en meisjes en dan de ouders ongeacht het geslacht van de ouders
     
  13. rums

    rums Niet meer actief

    Ik vraag mij dan af wat je anders in een kleedhokje moet doen dan omkleden.

    Dus totaal onlogisch dat ze uit haar vel sprong
     
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Eenogige slang :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Nina Sanders, Schuurpapier en Huismuisie vinden dit leuk.
  15. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Tja, ik vind ook dat als je geen blote grote mannen piemel wil zien je uit de kleedkamer voor mannen moet blijven. Mannen hebben die nou eenmaal.
     
    Hoebie vindt dit leuk.
  16. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.537
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    whahah ik rolde ook bijna van de bank af.

    Heb je die arme vader nog wel even bijgestaan?
     
  17. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.047
    3.479
    113
    Tja waar moet die beste man zich anders omkleden? Hij zit toch goed in de mannenkleedkamer?
    Hier is het normaal dat je inderdaad kleedkamer kiest op basis van het geslacht van de ouder.
    Mijn zoontje vroeg zich alleen laatst wel oprecht af waarom hij met mij altijd in een andere kleedkamer zit dan wanneer hij met zijn vader gaat zwemmen. Dus zo goed mogelijk proberen uit te leggen. Zegt hij ja ik ben toch ook een jongen? Ja leg dat maar uit. Voor kinderen is het allemaal maar raar hoor die aparte kleedkamers en onderscheid tussen volwassenen en kinderen daarin. Volwassenen maken het weer eens ingewikkeld
     
  18. Novi

    Novi Niet meer actief

    Bij ons is er geen onderscheid. Ik verwacht alleen niet dat een vader (of moeder) die ruimte in komt om zich om te kleden. Het is hier toch wel echt bedoeld voor kinderen en ouders om te helpen. Dus als een ouder daar naakt is zou ik het ook wel apart vinden. Gebruik dan gewoon een regulier kleedhokje.
     
    Madelie en Evanesco vinden dit leuk.
  19. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ja, inderdaad. Zo doe ik het ook steeds. Dan zijn te minsten de (al dan niet naakte) volwassenen al van hetzelfde geslacht :) Kinderen liggen er meestal toch minder wakker van...
     
  20. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.042
    113
    Vrouw
    Bij de zwemles van mijn zoon: vanaf de start al verkeerd... Vanaf 4 jaar al streng verboden want de badmeester houd je gewoon tegen... Vader-zoon en moeder-dochter de enige juiste combinatie.
     
    Evanesco vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina