Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Wuahaha ontplofte mol. Veeg me op hoor!

    Hier dus geen kleedkamers alleen op basis van het geslacht van de ouders. Dus echt vaders-zoons, moeders-dochters. Maar goed: overduidelijk houd niet iedereen zich hier aan (ik dus ook niet :p).
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Heel leuk geschreven :roflmao:

    Ik vind het dubbel.

    Tijdens de kinderzwemlessen hoort een volwassen man in mijn ogen niet in de kleedkamer.

    Maar die moeders al helemaal niet.

    Ik zou mijn dochter nooit naar zo'n kleedruimte meenemen. Wij zitten in een vrouwen kleedruimte.
    Als daar een vader bij komt gaan we naar een hokje.
     
    Anouk2005 vindt dit leuk.
  3. femkes

    femkes VIP lid

    24 jul 2007
    9.063
    10.330
    113
    Maar hoe moet mijn zoon dan omkleden als zijn vader er niet bij is? Want die moet je er constant aan herinneren dat hij bezig is met omkleden, anders duurt het 3uur.
     
    GossipGirlxoxo, SAARC en Novi vinden dit leuk.
  4. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    In t mini individuele kleedhokje. Dus als je geen oppas hebt en je peuter ook meesleept, sta je echt klem in t hokje.

    Beleid vh zwembad, want geen ouder of kind die moeite met heeft met een ouder van t tegengestelde geslacht die kind helpt met omkleden.
     
  5. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
  6. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    En wat dan als je beide kinderen bij hebt? :D
     
    SAARC, Paardenbloem en femkes vinden dit leuk.
  7. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Blinddoek mee
     
    Hoebie, Warboel, NiVa0230 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Libelle82

    Libelle82 Fanatiek lid

    26 jun 2008
    4.999
    355
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Dit, zo is t volgens mij ook de bedoeling.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  9. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.082
    15.607
    113
    Vrouw
    Hebben ze geen familiehokjes?
    Hier heb je de mini, familie en groep hokjes.
     
  10. Emma86

    Emma86 VIP lid

    25 jun 2012
    5.158
    2.055
    113
    Vrouw
    Nederland
    Groephokjes?
    Oh god, ik krijg hier hele verkeerde beelden bij :roflmao:
     
    Zonnestralen, Novi en toch3 vinden dit leuk.
  11. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.082
    15.607
    113
    Vrouw
    Foei.
    :D
    Ik nu ook trouwens door foei te zeggen.
     
    Emma86 vindt dit leuk.
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb nog geen ervaring met zwemles dus weet niet hoe dat gaat.
    Maar met babyzwemmen gingen de moeders gerust naar de vader hokjes omdat het vol zat.
    Geen flauw idee :roflmao:
     
  13. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    :roflmao: :roflmao: :roflmao:

    Ik zou hier ook makelijk in zijn. Mannen kleedkamer is mannen kleedkamer. En vrouwen vrouwen. Ik weet nog goed dat we ooit op een vakantiepark ons eigen in de familie kleedkamer moesten omkleden. Was iedereen gewoon 'naakt' voor die paar seconden afdrogen. Wel met kont naar vreemden toe :roflmao:
     
  14. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Blij dat ik dat gezeur over hokken niet hen gehad. Oudste 2 zwommen tegelijk, jongen en meisje. En dan nog meisje en later jongen erbij "op sleeptouw".

    En nu met de 3e hebben we bijna altijd het hok voor onszelf :roflmao: er zijn 4 van die grote en bijna iedereen pakt de 2 het dichtste bij de douche. Wij de verste, heerlijk veel ruimte :D

    Oudste 2 gaan ook weer zwemmen, cursus van 12 weken. Nu tegen zoon gezegt dat hij in een klein hokje kan. Hik wordt bijna 10 dus wil niet meer met vreemde kinderen ;)
     
  15. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.139
    15.210
    113
    Wij hebben mini en groep. En geen regels volgens mij :thumup: zwembad is ook niet groot dus echt alleen zwemleskinderen die dan omkleden
     
  16. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.544
    3.780
    113
    Overijssel
    Hier als je in een privehokje wil is het al een hele klus om de deuren dicht te krijgen...plank met scharnieren die om moet klappen en dan blokkeren beide deuren. Helaas vallen de deuren elke keer naar binnen open... dus met 1 been/voet de ene deur tegenhouden en tegelijkertijd met 1 hand de andere deur en dan met je overgebleven hand snel het scharnierplankje naar beneden klappen. Sta je daar in spagaat zo ongeveer :|
    Ik mis dus nog wel een dameskleedkamer....
     
    Kolibrie, Ysabella en Iertje81 vinden dit leuk.
  17. momwithcamera

    momwithcamera Fanatiek lid

    13 mei 2019
    1.934
    2.777
    113
    Vrouw
    Hahaha precies dat ja. En op het moment dat je net in die spagaat de deuren dicht hebt flikkeren je onderbroek en droge handdoek op de natte vloer :thumup:
     
    highenergy, Theezeefje, Kolibrie en 7 anderen vinden dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ben ik toch blij met mijn twee dochters.. :roflmao:
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.106
    113
    Vrouw
    En dan heb je ook nog zo'n grapjas van een kind die besluit t bankje omhoog te duwen terwijl je net klem zit in je natte badpak die halverwege je borst hangt terwijl je arm nog klem zit haha
    Thanks lieverd! Kont tegen deur 1, schreeuwen tegen zoon dat hij deur 2 dicht duwt en dan moet bedenken: hoe klap ik nu t bankje weer naar beneden???
     
  20. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.494
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier bepaalt het geslacht van de ouder de kleedkamer. En anders inderdaad in een klein hokje. Een kind wat niet wil : Als het niet zelf kan aankleden (dus tot eind 6 jaar?) heeft het wat mij betreft niets te willen. Ik wil het zéker tegemoet komen, door hem/haar af te schermen door er voor te gaan staan, maar verder gewoon opschieten dan is het zo gebeurd. We zijn allemaal mensen.

    Reden dat het overigens op geslacht van de ouder is ook omdat er nog meer mensen zwemmen behalve de leskinderen. Of er komt een groep volwassenen na. In het verleden stonden er weleens vaders in de dameskleedkamer met hun dochters, maar dan kwam daarna het zwangerschapszwemmen... (en dat was in een deel van het bad, waar géén kleine hokjes waren) - dus dat is toen ook éxtra aangegeven. Vaders in het herenhok, moeders in het dameshok.

    Op vakantie overigens ook weleens grote familie kleedkamers meegemaakt, voor dames, heren én kinderen en dat vind ik dan ook prima hoor. Lekker de ruimte. Niet te moeilijk doen. Ja, ik ga wel met mijn rug naar de anderen staan en ik ben zo klaar, schiet snel wat aan. Maar die kleine hokjes vind ik ook drama ;) .
     

Deel Deze Pagina