Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.034
    15.043
    113
    Actie- reactie dus gewoon hetzelfde doen als die vrouw :D
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  2. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou me er verder niet druk om maken. Het is een zwembad en ja dan kun je nu eenmaal wat zien.
    Hier is de regel, moeders is vrouwenkleedkamer en vaders in mannenkleedkamer. Maar eerlijk gezegd zit ik ook altijd in de herenkleedkamer. Want in principe maakt het niks uit, in beide kleedkamers zijn kinderen van beide geslacht. En bij de vrouwen zit het bomvol dat je niet eens fatsoenlijk erbij kan. En bij de heren is het altijd bijna helemaal leeg. En ik ben niet de enige moeder die dat doet.
     
  3. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Klinkt alsof die andere moeder of ontzettend preuts is of al lang geen "grote" piemel meer gezien heeft. Mijn god wat een overdreven gedoe. Moet ze maar niet in die kleedkamer gaan staan. :rolleyes:
     
    suus1983 en bosi333 vinden dit leuk.
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Aah, ze kwamen enkel voor de les. Wij bleven nog lekker dobberen waardoor we de drukte niet echt mee gekregen hebben.
     
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Klopt.
    Hier kan dat niet, het is maar 1 Wedstrijdbad en verder is er niks.
     
  6. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.933
    7.855
    113
    Vrouw
    Aah vandaar. Gezien jouw locatie had ik een ander zwembad in gedachte. Wel een fijn zwembad en een aanrader voor baby les als ze die nog geven.
     
  7. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Of je staat je eindelijk af te drogen wil je voeten doen en ramt met je knie die plank weer omhoog. Sta je naakt in een spagaat de deuren met enige spoed dicht te doen.....
     
    masami, Ysabella, Athina en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Kukido

    Kukido Fanatiek lid

    16 jun 2016
    2.280
    2.884
    113

    Zoals ik uit de openingspost opmaak, was deze vader met zoon?

    Zoon zwemles en vader baantjes trekken.

    Waarschijnlijk was/Is die man zich van geen kwaad bewust. Hij kleedt zich om in de herenkleedkamer, wat logisch is. Moet die andere moeder maar naar de dameskleedkamer gaan.

    Ik schaar mij achter team piemel.
     
    Athina en lovewinnie vinden dit leuk.
  9. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Heb ik al meteen een probleem als mijn j/m tweeling tegelijk zwemles heeft haha
     
    Ysabella, SAARC en Evanesco vinden dit leuk.
  10. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Dit precies. Ik ga als ik met mijn zoon (of dochter uiteraard ben) altijd in het vrouwenhok. Of damestoilet als het een andere situatie is. En als mijn man naar zwemles gaat, nam hij onze dochter altijd mee in herenhok. (nu kan ze zelf omkleden dus klein hokje of dameshok).

    Klinkt mij als omgekeerde wereld bij jullie, als volwassen vrouw in een herenhok of andersom. Daar kun je toch verwachten dat heren zich omkleden lijkt me. Omdat ik er ook echt geen behoefte aan heb andere mannen bloot te zien, kies ik dus veilig vh dames hok ; -)
     
  11. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.176
    6.710
    113
    Heel simpel: vrouw stond in de verkeerde kleedkamer.

    Gaat zij maar ergens anders naartoe.

    Piemels zijn normaal bij vaders...:roflmao:
     
    suus1983 en lovewinnie vinden dit leuk.
  12. giebel

    giebel Fanatiek lid

    26 aug 2011
    2.499
    499
    83
    Dus je mag als moeder niet met je zoon naar zwemles?
     
  13. Piep2016

    Piep2016 Fanatiek lid

    30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Misschien is ze trouwens gewoon erg geschrokken :eek: Wist ze niet dat mannenpiemels een andere maat hebben. Had ze er nog nooit een gezien zo. Is ze alleen een klein garnaaltje gewend. Eigenlijk moet die man dus ‘trots’ zijn als een volwassen vrouw zo extreem schrikt dat ze zo los moet gaan ;)
     
    toch3 vindt dit leuk.
  14. Amaranthas

    Amaranthas Fanatiek lid

    29 nov 2013
    3.449
    3.779
    113
    Hier is het makkelijk. Tijdens de zwemlessen voor kinderen is de rest gesloten. Hooguit in de hete zomer is het buitenbad open maar toch zie je weinig mensen.

    #Teampiemol
     
  15. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.832
    12.956
    113
    Vrouw
    Die vrouw hield zich niet aan de regels (welke duidelijk op de deur van de kleedkamer staan), en als er wat van werd gezegd dan luisterde ze niet.
    Tja, de waterpolo spelers moeten zich toch ook omkleden? En dat zal wel net als bij voetbal zijn, gezellig na de wedstrijd met zn allen helicopteren voordat je aan het bier gaat.
    Niemand verplicht die vrouw om daar bij te zijn, sterker nog, officieel mag ze daar geen eens zijn!
    Maar sommige mensen moeten kennelijk eerst in een bepaalde situatie komen voordat ze luisteren en zich aan de regels houden.
     
  16. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Ik weet wel zeker van niet! Nu moet ik zeggen dat ik het niet eens 'door' had tot madam begon te gillen. Hoewel het wel een vader/ zoon kleedkamer is, beslissen in 'ons' zwembad de ouders op basis van het geslacht van het kind. Er zijn verder ook weinig recreatief-zwemmende ouders, omdat hier op andere dagen gewoonweg geen plek voor is. Behalve op de woensdag dus :p.

    Maar goed: ik vond het dan ook geen probleem en als meneer het niet prettig had gevonden, dan had hij dit ook gewoon mogen aangeven. Hij had in dat geval het grootste recht gehad op de privacy.
     
  17. Hoebie

    Hoebie Actief lid

    19 dec 2018
    137
    140
    43
    Vrouw
    "De vader moet zich maar ergens anders gaan omkleden. "

    "O jee, mijn kind ziet een blote man! (die zich gewoon samen met zijn kind aan het omkleden is in een daarvoor bedoelde ruimte. "

    Waarom komt er van de mensen die bovenstaande vinden geen reactie op een blote moeder die zich met haar dochter of zoon omkleedt in een gezamenlijke ruimte?

    Of wat is de mening als jouw kind (zoon of dochter) een andere blote vrouw ziet in een kleedruimte? Tieten en sleuf (met of zonder ontplofte mol) en al?

    Zelf sluit ik me aan bij team piemel :thumup:
     
  18. Mystiek

    Mystiek Fanatiek lid

    19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Team piem0l hier! Natuurlijk kleedt een man zich in de herenkleedkamer om. Dat kan niet eens een vraag zijn.

    En eigenlijk vind ik het gedrag van de vrouw in kwestie onacceptabel. Als een man de dameskleedkamer in zou gaan en zo uitdrukkelijk de aandacht zou richten op de geslachtsdelen van een vrouw, dan zou er direct een probleem ontstaan. Dat kan gewoon niet, en dus ook niet als je de situatie omdraait. Ik zou de man aanmoedigen even melding te maken van dit gedrag bij het zwembad.
     
    Aries, Maslov en Lorena86 vinden dit leuk.
  19. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Dus omdat iemand zich niet aan de regels houdt is dit geaccepteerd gedrag?

    Met een groep naakte mannen rond een vrouw en haar kind! gaan staan en met hun leuter gaan lopen zwaaien.

    In Amerika waren die mannen aangeklaagd voor seksuele intimidatie.
    Nou doen we dat hier (gelukkig) niet zo snel.
    Maar ik vind dit bizar gedrag.

    "hey lieverd, er zat net tijdens het omkleden een vrouw in de kleedkamer. Toen heb ik maar even flink met mijn penis naar haar staan zwaaien".


    Daarbij, draai het eens om.
    Als een vrouw hier een topic over zou openen. Dat ze in de verkeerde kleedkamer zat. En er toen een groep mannen naakt om haar en haar dochter heen waren gaan staan, al zwengelen met hun penis.

    Dan had je de reacties hier eens moeten lezen.
     
    Sado vindt dit leuk.
  20. Lorena86

    Lorena86 Bekend lid

    7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Bij ons is de regel

    Moeder met kind naar dames kant
    Vader met kind naar heren kant

    Ik snap het gemiep van die vrouw niet zo goed. De man doet niets verkeerds , hij droogt zich af aan de heren kant en ja dat hij dan in zijn blote piemel staat lijkt me logisch .
     

Deel Deze Pagina