Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoosAnne

    RoosAnne Actief lid

    23 feb 2018
    151
    156
    43
    Vrouw
    Ik ben ook team piemel hoor. Ik vind het nogal onzinnig hoor dat die man, omdat zijn zoon al aan het zwemmen was, dan de helft van z'n zooi weer moet inladen, naar een minikleedhokje moet en daar zich weer in z'n goed moet steken. Als het zwemmen dan gedaan is, moet 'ie eerst zichzelf in zijn kleding steken, dan z'n zoon ophalen en dan nog die zoon helpen met aankleden. Wat een omslachtig gedoe. Sowieso wat is er schokkender aan een piemel dan een vagina?!
     
  2. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik snap het gemiep van iedereen niet zo goed. Team piemel.. Team poes... Wat maakt et uit. Die vrouw zag iets wat ze niet wilde zien. Get over it.
     
  3. RoosAnne

    RoosAnne Actief lid

    23 feb 2018
    151
    156
    43
    Vrouw
    Kleed jij je daar ook om? Want dan kan iedereen natuurlijk ook jouw, naar ik aanneem, gladgestreken mol kijken? Als 'ie nou ontploft is, zie je trouwens wel minder van z'n velletje:roflmao:
    Brengt me op die keer dat ik dacht om toch, tegen beter weten in, op het strand toch fijn droog ondergoed aan te trekken. Ik had netjes een badhanddoek omgeslagen, ging door de knieen, en het meisje voor mij keek recht mijn mol (echt, dit woord:roflmao:) in. Kan net zo goed redelijk ontploft zijn. Als ze goed keek, kon ze waarschijnlijk de weg naar Wonderland wel zien:roflmao:
     
    GroeneBomen, Lexie74, edelweiss en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    De weg naar Wonderland :roflmao: Dit topic wordt steeds gekker!

    Als ik die pa was, had ik al die wijven uit de kleedkamer gestuurd. Je moet de situatie eens omdraaien! Als ik me als vrouw in de dameskleedkamer zou staan omkleden en er komt opeens één of andere kerel binnen, zou hij toch een serieus probleem met me hebben. Of hij nog een dochter bij zich zou hebben of niet. Hij zou niet eens de tijd krijgen om te mopperen dat ie tegen m'n salondeurtjes aan moet kijken.

    Wat een domme muts die moeder. Ga lekker met je zoon in zo'n klein hokje dan.
     
    Oilell, Eppo82, Lexie74 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Ik ging met zijn naar vrouwen meisjes kleedkamer.
    Man met dochter naar mannen jongens . Als het gezamenlijke kleedhok is voor volwassenen en kinderen. Het is niet anders .

    Is het echt alleen voor kinderen zou ik het andersom doen. Dus vader kleed dochter om bij de meisjes en moeder kleed jongen om bij de jongens .

    Echter als ik in een vader kind hokje ga zitten heb ik het recht niet te klagen over blote piemels. Groot of klein .
    Andersom heb ik wel recht op te klagen als man zich omkleed in een hokje voor vrouwen. Verwacht daar geen volwassen piemels
     
  6. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Indd haha hoe dan.
    Ik heb een zoon en dochter. Man en ik gingen z'n beetje om de beurt. Zelf omkleden ging vooral bij zijn echt niet. En nat en klam aankleden is voor 4/5/6 jarige echt lastig .
    Gewoon jongens bij de jongens en in als moeder ging mee. Andersom man met dochter bij de meisjes .
    Was wel zwembad waar geen ouders zwemmen .

    Bij ouder kind zwemmen ( deden ze ook wel is of bijv babyzwemmen dan ging in juist als vrouw bij de vrouwen en mijn zoontje ook. Man met dochter juist bij de mannen en dochter dus ook. Er zijn geen losse hokjes bij dit zwembad .
     
  7. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Oh my. Zwemles is pas de grootste uitdaging in het leven zo te lezen:eek: Hoe moet ik als moeder van een zoon dit gaan overleven...:p





    vader kleed zich om waar hij het hoort te doen. Op de gang mag ook niet tocho_O
     
  8. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Dan had de vrouw alsnog in de verkeerde kleedkamer gezeten en blote mannen kunnen verwachten. Als je als vrouw zijnde gewoon in het vrouwen hok gaat zitten zie je niet hoe mannen zich soms als kleine kinderen gedragen in hun éigen kleedkamer.
     
    Cin85, edelweiss, suus1983 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. LMSB

    LMSB Fanatiek lid

    24 feb 2017
    3.989
    3.319
    113
    Ik ben voor het eerst in mijn leven als moeder zo ontzettend blij dat ik geen jongentje heb. :roflmao: Moeder staat met zoon in een herenkleedkamer. Ja dan zie je piemels. NOU EN. :o:
     
  10. AnnemarieK77

    AnnemarieK77 Actief lid

    6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Wij hebben een versie die ik (geloof ik) hier nog niet gelezen heb.

    Wij hebben de kleine hokjes per geslacht. Dat is duidelijk.

    Wij hebben grote heren kleedruimte. Daar gaan vaders met hun kids heen.

    We hebben grote dames kleedruimte.
    Daar gaan moeders met hun kids heen.

    En... Wij hebben een grote genderneutrale kleedruimte. Daar kan en mag iedereen heen. Vaak met zwemles zitten de meeste mensen hier. Daar kan je dus blote éénogige slagen en, wel of niet ontplofte, mollen tegenkomen.
     
    spruitje80, Athina, Ysabella en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Mijn reactie zou zijn dat ze in de verkeerde kleedkamer zat. En dus het risico loopt dat er piemels te zien zijn.

    Ik kleed me daar wel om is ook wel gebruikelijk daar hoor. Maar je zorgt als volwassen onder elkaar toch dat je een beetje bedekt blijft. Maar zij was dus en compleet naakt en die houding. Dat ik echt weg moest kijken. Denk dat ik dat vervelender vond als de piemels hahaha ha.
     
    Evanesco vindt dit leuk.
  12. iMum

    iMum Bekend lid

    24 okt 2019
    641
    564
    93
    Vrouw
    Hier gaan de mannen naar de mannenkleedkamer en de vrouwen naar de vrouwenkleedkamer.
    Daarbij doucht zoon zowel met mij als met zijn vader dus het is niet zo dat hij dit voor het eerst zou zien.

    Hier ben ik ook benieuwd naar, is toen meerdere malen naar gevraagd, maar nooit een reactie gekomen @Warboel
     
  13. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    Ja!!! Dat dacht ik ook!!!
    Misschien heeft ze nog nooit zo een tampeloeres gezien, en was ze bang dat ze haar man niet meer aantrekkelijk zou vinden en de hele tijd aan de piemel moet denken die ze in het kleedhok heeft gezien....

    Ik zou er niet wakker van liggen, alhoewel.... als die nou echt heel groot zou zijn;)
     
  14. Kanarie

    Kanarie Fanatiek lid

    14 mrt 2014
    1.514
    1.559
    113
    Zuid-Holland
    Zolang de mollen de slangen niet opeten lijkt het mij geen probleem
     
    Schuurpapier, Cin85, AnnemarieK77 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Warboel

    Warboel Fanatiek lid

    8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Klopt! Topic is ook al even dicht!

    Al met al werd er uiteindelijk gewisseld van retailer en manager en werd de sfeer al een stuk minder gezellig. Dus heb ontslag genomen nadat mijn contract afliep. Moet zeggen dat het een pak van mijn hart is.
     
    Aries, Syane, Schuurpapier en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Wij hadden hier kleedruimtes voor badje 1,2,3 en voor badje 4,5,6. De ruimtes waren dus gemengt voor de kinderen. Tijdens regulier zwemmen is dit een dames en een heren ruimte. In de kleedruimtes zelf zitten ook nog ongeveer 12 kleine kleedhokjes dus als je een kind hebt die het niet fijn vind om gemengt om te kleden tussen leeftijdsgenootjes dan kan dat nog in zo een klein hokje.
     
  17. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.889
    16.248
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:
     
  18. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    #118 Fuddey, 16 jan 2020
    Laatst bewerkt: 16 jan 2020
    Hier vanwege soortgelijk gezeur nu kleedhokjes écht voor moeder-dochter en vader-zoon. Ben je als moeder er met je zoon? Dan ga je in een apart hokje, er zijn ook gezinshokjes waar je prima met 2-3 kinderen in past.
    Als die moeder geen piemel had willen zien, had ze niet in een kleedkamer voor heren moeten zijn.
     
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.111
    113
    Vrouw
    Natuurlijk wel, maar je moet hem dan omkleden in zo'n klein rottig individueel hokje waarbij t zweet al uit je gutst voordat je t beruchte bankje kan omklappen als slot :p

    Er is controle, badmeester loopt voor de kleedkamers langs en vist je gelijk eruit als je ook maar overweegt om je zoon om te kleden als vrouw in de gemeenschappelijke jongens kleedruimte (waar ook niemand het boeit want gaat om jonge kinderen... de oudere kleden zichzelf om in individueel hokje). Jaja verpreutsing ten top.
     
  20. Novi

    Novi Niet meer actief

    Wat een omschrijvingen :roflmao::roflmao::roflmao:
     

Deel Deze Pagina