Help! Een penis

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 15 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.282
    17.159
    113
    Maar de badmeester wordt niet geïntimideerd door een vrouw die stug het verkeerde hok in blijft gaan?

Hoebie en Huismuisie vinden dit leuk.
  2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Als die vrouw, naakt, in het gezicht van de badmeester staat te twerken wel ja.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    De beste mevrouw wilde na een paar keer terecht gewezen worden op het feit dat ze in de mannen omkleed ruimte zich niet mocht omkleden niet naar de vrouwenkleedkamer. Dan ben je wel ontzettend hardleers en heb je ongelofelijk veel schijt aan de algemene regels van het zwembad. Je word immers een x aantal keer terecht gewezen door de badmeester.o_O

Wat de badmeester dan vervolgens verzint laat ik even in het midden, daar heeft ieder een eigen mening over. Ik kan mij alleen wel goed voorstellen dat je op dat moment als één van de weinige opties ziet om te provoceren. Zelf zou ik dat nooit doen, maar man man man die vrouw provoceert zelf ook door telkens zichzelf daar om te kleden terwijl ze dondersgoed wist dat dat niet de bedoeling was. :rolleyes:

Syane, Huismuisie en Hoebie vinden dit leuk.
  4. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Aan de eene kant wel, maar zie het eens van de mannelijke kant. Die vrouw gaat dus gewoon het mannenkleedhok in terwijl die mannen daar naakt staan. Misschien vinden zij dat ook wel intimiderend? Niet alleen vrouwen hebben recht op privacy. Vooral nadat de badmeester haar al meerde keren had gewaarschuwd.

Zara75, Hoebie, Syane en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    lastig als je als moeder zijnde met je zoon naar zwemles gaat

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    #126 dreames, 16 jan 2020
    Laatst bewerkt: 16 jan 2020
    Eens.

Hier is het de bedoeling dat je voor zwemles de gezamenlijke kleedkamers gebruikt en niet de kleine hokjes waarbij je het geslacht van de ouder volgt.

Ik vind het zeer ongewenst dat mijn dochter wanneer zij samen met papa gaat tegen de blote piemel van andere volwassen mannen moet aankijken.

Die vader kan zich oo wat eerder omkleden in een aparte ruimte of eerst zijn kind doen en zich dan apart aankleden.

Edit: ook voor een moeder zou ik er zo over denken. Ook mijn zoon hoeft daar niet tegen aan te kijken als hij met mij is.

Evanesco vindt dit leuk.
  7. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.865
    2.057
    113
    Vrouw
    Als alleenstaande moeder van twee jongens mocht ik alleen in de krappe hokjes met ze. Die ook vaak nog eens allemaal bezet waren. Ik ben wel eens weggestuurd uit de dameskleedkamer waar wel plaats was, door de badmeester (oh jee, m'n kind van 6 ziet een bloot meisje!). Heb ze uit protest op de gang omgekleed. Idioterie.

Wat een verpreutsing. Jongens en mannen hebben een piemel en meisjes en vrouwen een vagina. Waarom zo moeilijk doen?

Ot: die man had gewoon gelijk. Je bent toch wel voor hem opgekomen hoop ik?

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.630
    5.657
    113
    De beste man kleed zich om op de juiste plek. Enige wat ik wel zou denken als man zijnde is dat ik liever niet mijzelf omkleed waar kinderen bij zijn van een ander. Dan zou ik eerder toch een hokje pakken. En nee ik ben niet preuts, ik zie piemels dagelijks ivm mijn werk ( zorg) maar van mij hoeft mijn dochter niet andermans zijn piemel te zien behalve in ons gezin.

En dat verhaal over dat gezwaai bij een vrouw die niet uit het mannen kleedhok wil zal vast wel wat aangedikt zijn. Misschien gingen ze wel expres haar kant op staan om de onderkant de drogen maar dan kijk je de andere kant op, ik geloof er weinig van dat ze echt liepen te zwaaien naar haar.

Zara75, sprits, Evanesco en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik vind je niet te makkelijk hoor.
    't is maar een penis.
    Mijn dochters hebben ooit een lubberende flamoes gezien bij het omkleden, moesten daar wel om lachen in de auto, maar dat was meteen een leermomentje, dat het er bij iedereen anders uitziet en het toch allemaal normaal is.
    Zo ook dit. Een volwassen penis, prima, net als papa. Zolang hij niet expres met z'n vriendje jullie richting in stond te zwaaien is toch allemaal niks aan de hand?

spruitje80 en Athina vinden dit leuk.
  10. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Bij ons in het zwembad is het ook zo dat het geslacht van de ouder bepalend is. Op sommige tijdstippen is er ook zwemmen voor volwassenen of mogen ouders met kinderen die een beperking hebben mee zwemmen. Zij kleden zich dan vaak om in de gezamenlijke kleedruimtes voor dames of heren.
    Als mijn man mee gaat met onze oudste dochter dan kan het gebeuren dat ze naakte mannen ziet, als ik mee ga ziet ze wel eens naakte vrouwen. Super schokkend natuurlijk, wij douchen zelf ook met badkleding aan:roflmao::roflmao:

Athina vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Ha dan zijn we met zn drieën. Bij een kinder zwemles verwacht ik niet dat vaders zich omkleden en dus ook geen grote blote piemels. Ik vind niet dat mijn kinderen die hoeven te zien (muv die van hun vader) en in tegenstelling tot heel zp blijkbaar zit ik zelf al helemaal niet op vreemde piemels te wachten.

Zara75, Sado, Taiga en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Natuurlijk wordt thuis niet met badkleding aan gedouched maar ik vind het dan nog steeds niet nodig dat mijn kinderen de geslachtsdelen van anderen zien.

Zouden de mensen die het wel goed vinden dan ook geen probleem hebben met bijvoorbeeld naakte mensen op het strand? Want daar geldt dan natuurlijk ook gewoon dat vrouwen nou eenmaal vagina's en mannen piemels hebben.

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Prima hoor, als t is toegestaan op dat stuk waarom zou ik mij dan eraan storen? Dat kan ik verwachten op een naaktstrand. Net als in een gemeenschappelijke kleedruimte voor mannen ik een piemel kan tegenkomen. Als ik dat niet wil zien, ga ik niet naar een naaktstrand of mannenkleedkamer.

Raar zou een naakte man in een vrouwenkleedkamer zijn. Maar een naakte man in een mannenkleedkamer? Lijkt mij toch wel erg logisch: hij kleed zn zoon om en zichzelf om te zwemmen, niet om zn piemel ff te luchten. Nou schokkend. Als je dat niet wil zien als vrouw, moet je ook niet de mannenkleedkamer in

spruitje80, Piep2016, Relax en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    Ik bedoelde meer voor je kind. In het zwembad voorbeeld:
    Man gaat met dochter naar zwemles. Dan moeten zij dus naar de mannen kleedruimte. Die keuze wordt voorgeschreven door het zwembad. Kennelijk vinden veel ouders het hier geen probleem als hun kind dan de blote geslachtsdelen van een andere wildvreemde volwassenen ziet. Ik vind dat zelf wel vervelend en onnodig.

Overigens vind het helemaal niet nodig dat mijn kinderen blote geslachtsdelen van anderen zien of het nou van een man of vrouw is.

Ik vraag me dan af of de ouders die hier geen probleem mee hebben (want ja een man heeft nou eenmaal een piemel en een vrouw een vagina) het dus ook niet vervelend zouden vinden als er iemand naakt op een regulier strand loopt (even buiten de vraag of dat überhaupt mag).

Ik vind het namelijk opvallend hoeveel ouders het kennelijk geen enkel probleem vinden dat hun kind geconfronteerd worden met blote geslachtsdelen van wildvreemde volwassen
    Dus ik vraag me af of het enkel in dit scenario is.

Evanesco en nosilla vinden dit leuk.
  15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.638
    27.293
    113
    Vrouw
    Nee geen moeite mee. Ik loop ook rustig met zoon over naaktstrand als we over strand wandelen. Deden mijn ouders ook met mij. T is maar een lijf :) mijn moeder lag ook altijd topless op t strand, zijn maar borsten. Ik koppel er niets seksueels aan in dat context. Net als in een kleedruimte. Ik vind t prima dat mijn kinderen naakte lijven zien op plekken waar je t kan verwachten: ik vind dat volstrekt normaal.
    Mijn vader gaat ook gewoon in bad met onze zoon. Al heeft ie het geweten, zoon heeft nu geleerd dat ook mannen borsten kunnen hebben :D

Oilell, masami, Piep2016 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.042
    16.548
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

17. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik vind het naaktstrand prima. Lekker rustig en de mensen zijn er zo veel relaxter en de sfeer is altijd goed.

dreames vindt dit leuk.
  18. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik lig inderdaad niet wakker van zogeheten functioneel naakt. In een kleedkamer vind ik het redelijk normaal dat je bloot kunt zien. Mijn kinderen en ik zijn dan ook bezig met omkleden, dus dan ben ik veel te druk om daar op te letten. Ik zou het wel een issue vinden als iemand bijvoorbeeld bloot de school inloopt, het hoort daar namelijk niet. Voor mij zit daar dus echt verschil in.

Aries, Aszz, MyMiracle en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: ( sorry,zie het al voor mij)
    Of met een kleuter die de hele tijd de plank omhoog wil doen en zwaar verontwaardigd is dat ik niet wil dat iemand mij in mijn blote kont ziet :D:D

Denk dat ik maar eens aan de dames bij de receptie ga vragen wie dit zo geniaal bedacht heeft. En hoe minder lenige mensen worden geacht dit te doen...:rolleyes:

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik nam mijn kinderen ook mee in een algemene kleedkamer op vakantie. Mannen en vrouwen door elkaar. En nee - dan gaan ze niet staan rond kijken op hun gemak, nee we zijn aan het áánkleden en afdrogen. Je bent gewoon met jezelf bezig. En in zo'n situatie als op het zwembad kun je toch áltijd nog vóór je kind gaan staan? Eventueel kind op het bankje (makkelijke hoogte voor jezelf - en tegelijk staat je kind niet op in een gat van een ander te gapen) . Ik vind het allemaal niet zo schokkend.

nouja, dít dus!

Deel Deze Pagina