Mijn dochter van 2,5 jaar maakt zichzelf steeds weer "los" uit zowel haar Maxi-cosi autostoeltje als het Bobike kinderzitje op de fiets. Ze haalt dan haar armpjes door borstriempjes, waardoor ze dus met haar bovenlijf los zit. Is natuurlijk niet verantwoord mocht er eens iets gebeuren. En ze is ook al een paar keer gaan staan... Tot nu toe is het steeds nog wel gelukt dat ze ze weer terugdeed (met wat lichte dreiging dat we anders iets leuks niet doen), maar niet handig natuurlijk. Op vakantie in Amerika hadden we een stoeltje met een borstclip: Walmart.com: Graco - Nautilus 3-in-1 Multi-Use Car Seat, Bravo: Car Seats. Weet iemand of je zoiets ook los kunt kopen? Of een andere oplossing? Ik kan het zelf niet vinden
en als je de riempjes strakker doet? want als ik ze strakker doe kan Esmee niet uit de mc autostoeltje of bobikefiets zitje komen
Mijn zoontje doet hetzelfde en ik was van plan om er van die klemmen van ikea die je hebt om zakken af te sluiten en dan de grootste voor te gebruiken. Ik heb het nog niet uit kunnen proberen.
of gewoon stripje klittenband.. dat is vaak te "kleverig" om los te trekken (even testen voor je het koopt.. bij bijv. een stoffenwinkeltje ofzo of op de markt) en heefthetzelfde effect op zich