help! een plaszakje!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Saskia78, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mja ze plast niet zo veel in 1x he
    denk dat ik al lang blij ben als er uberhaupt een meetbare hoeveelheid uitkmot

hoop echt dat het lukt
    geen idee hoe het anders zou moeten namelijk

maar ben blij om te zien dat het hier nog iemand gelukt is :)

2. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hier 1 met ervaring met plaszakjes en ja is echt een lastig klusje, maar ik heb het gezien hoe ze het in het ziekenhuis erop plakken.
    Je moet echt even met 2 vingers de schaamlipjes op zij drukken en dan erop plakken zodat het wel vlak bij urineweg-vagina komt. En je moet het plaszakje dan naar achteren leggen, richting de billetje dus en veel controleren. Lukte mij ook niet in begin, maar een klein beetje plas is al voldoende. In ieder geval succes!

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.267
    4.506
    113
    Hmmm wat als je haar nu gewoon een vuilniszak om het middel doet en dan even goed vast taped, :) Kan ze in ieder geval het zakje niet missen.

Groetjes Anita

4. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik heb ook wel tig van die zakjes verprutst.. 1 keer is het goed gegaan..
    Echt een drama..
    Ik had de luier wat losser eromheen en haar wat drinken gegeven en een uurtje later zat er wat urine in.. Net genoeg..

Daarna is het me niet weer gelukt..

Succes het zijn ondingen.. maar zou ook niet weten hoe het anders moet

5. Saskia78

hehe tja.. ik dacht meer aan een diepvrieszakje

die kleine billetjes passen daar makkelijk in :D

6. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Is het je inmiddels al gelukt?

7. Saskia78

8. Saskia78

ze ligt nu op schoot in een diepvrieszakje dat met wat luiertape als een luier vast zit :)

nu nog plassen dus....

9. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Arme Anne...

Helaas geen tips, maar wil jullie wel veel sterkte toewensen, lijkt me behoorlijk vervelend.

10. Djem

Djem Lid

20 sep 2007
    21
    0
    0
    Hier even een tip: Je moet er natuurlijk wel de tijd voor hebben. Kun je na een fles niet je kleintje in een lekkere warme kamer op een kleed op de grond laten spelen? Jij erbij op en dan in de gaten houden of ze gaat plassen. Bakje erbij en je kunt zo iets opvangen. Het hoeft ook echt maar een klein beetje te zijn hoor.
    Die plaszakjes zijn ondingen idd. Je moet er echt handigheid in krijgen. Wij moesten het bij mijn dochter ook heel vaak doen. Ik kon het nog beter als de verpleegsters ;)

Groet,
    Djem.

11. Djem

Djem Lid

20 sep 2007
    21
    0
    0
    Hier even een tip: Je moet er natuurlijk wel de tijd voor hebben. Kun je na een fles niet je kleintje in een lekkere warme kamer op een kleed op de grond laten spelen? Jij erbij op en dan in de gaten houden of ze gaat plassen. Bakje erbij en je kunt zo iets opvangen. Het hoeft ook echt maar een klein beetje te zijn hoor.
    Die plaszakjes zijn ondingen idd. Je moet er echt handigheid in krijgen. Wij moesten het bij mijn dochter ook heel vaak doen. Ik kon het nog beter als de verpleegsters ;)

Groet,
    Djem.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wilde ik ook net zeggen, gewoon je uk lekker bloot laten en en in de gaten houden, dan vang je gemakkelijk een plasje op.

13. Djem

Djem Lid

20 sep 2007
    21
    0
    0

Groet,
    Djem.

14. Djem

Djem Lid

20 sep 2007
    21
    0
    0

Groet,
    Djem.

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wilde ik ook net zeggen, gewoon je uk lekker bloot laten en en in de gaten houden, dan vang je gemakkelijk een plasje op.

16. Saskia78

it's done :D

ik heb dus een diepvrieszakje ietwat met de schaar bewerkt.
    zodat er 2 beengaatjes in zaten
    en met wat luiertape.. dat op de "oldfashioned way" net als een normale luier vastgeplakt

ok.. nu wel een nat vlekje op mn broek.. maar een gevuld potje \o/

was nog wel even stressen..
    ze poept misschien 1x per week ofzo
    maar natuurlijk net nu ik dat plasje moet vangen.. poept ze ook in dr "luier"

dus kostte even wat moeite nog
    gelukkig loopt zo'n plasje omlaag en ehh... babypoepjes izjn wel dun maar niet zo dun...

dus nadat ik met veel moeite de l uiertape weer had losgepeuterd zonder alles over mn kleren of de grond of anne uit te smeren :)

puntje van het zakje geknipt.. en hops in het potje

dus ik eh.. ga nu maar even aan de wandel richting het ziekenhuislab :D

tnx voor het medeleven en de goede tips :D

17. Saskia78

Deel Deze Pagina