Zijn er hier mensen die als planner werken? Ik zou graag meer over deze baan willen weten, lijkt me leuk om te doen maar heb geen ervaring en weet niet wat te verwachten. Elke keer als ik een vacature planner zie wil ik schrijven maar doe t uiteindelijk niet.. Dus ervaringen graag!
Ligt eraan wat voor planner vacature's het zijn. Plannen in de zin van mensen inroosteren of coördineren is wat anders dan wat mijn mijn man doet. Mijn man is transportplanner. Je moet goed met stress om kunnen gaan, flexibel zijn en inzicht hebben. Hij werk soms mensen in die willen wel maar het zit er niet in, het inzicht.
Eens met Tukker, het ligt er echt aan voor welke functie ze een planner zoeken. Ik werk als (transport)planner maar dat is een hele andere baan als bijvoorbeeld iemand die de planning voor het zorg personeel maakt.
Ik heb als planner in de zorg gewerkt, door reorganisatie werk ik nu in de wijk en daarnaast plan ik samen met 2 andere collega's voor ons team.
ligt er aan waar. ik werk in de zorg en ik heb het baantje als planner hier geweigerd. hier moesten we routes met clienten maken en het personeel inroosteren. daarnaast nog de telefoon opnemen, ziekmeldingen afhandelen enz. de planners die er nu zitten zijn echt stress bestendig maar lopen beide nog net niet gillend weg. ze zitten met open diensten die ze maar op moeten zien te lossen. iedereen komt bij hun als er klachten zijn. hun zijn altijd de "boosdoener". moet je tegen kunnen. mijn nichtje heeft dit werk een tijd gedaan in de zorg en zij kwam regelmatig huilend thuis. zij kreeg al het gezeik van de clienten en collega's over haar heen die het niet eens waren met haar planning.