ik zou deze week nog afspraak regelen voor de dokter en dan weer zeggen dat ik het nog voel heb vandaag steken in me bekken dus weet het allemaal niet had dit met de bekken niet bij me dochter
in de maand dat ik me laatste pilstrip had had ik dit allemaal incl 2 dagen eerder ongesteld en toen moest ik stoppen met de pil tot dat ze weten wat het is deze week ga ik een afspraak maken en kijken wat de dokter dan zegt
dat je voor eender welke reden moet stoppen met de pil ok maar je bent toch oud genoeg om te weten hoe je zonder pil kan zwanger worden hé? nu dit terzijde als je zwanger zou zijn en het zogezegdt voelt schoppen dan ben je al een heel eindje op weg, normaal gezien kan je je baby ten vroegste rond de 14 weken voelen en dat is al héél vroeg zelfs. het is mogelijk dat je nog steeds bloedingen krijgt ( der zijn personen die dit 9 maand hebben) maar die bloedingen zijn in het algemeen korten en minder heftig dan normaal en dit komt doordat je baarmoederwand zeer doorbloedig is. wat ik niet begrijp is dat je dokter niet voorstelt om een bloedproef te doen of jij het hem niet vraagt want als je zw bent wil en moet je dit toch zo snel mogelijk weten lijkt me. dus i.p.v. nog een maand te wachten hup morgen naar de dokter en bloed laten trekken, dan weet je binnen de 48 uur zeker of je zw bent of niet. simpelder kan toch niet lijkt me
randi, deze opmerking vindt ik onterecht in dit topic. Ze heeft op de eerste pagina van dit topic al aangegeven dat ze moest stoppen OMDAT de arts zei dat ze mogelijk zwanger was..
maar ik heb normaal 1 stopdag in de menstruatie en nu is het elke dag een beetje dus ik weet het niet meer en over die pil heb ik op de eerste pagina ook al gezegt dat ik dat moest van de dokter omdat hij zei dat ik mogelijk zwanger kan zijn want dat gebeurt wel eens door de pil heen
geloof best dat dit door de pil heen gebeurdt ( was bij mij nl zo) maar iets of wat arts zou bij vermoeden dat je zw bent ook voorstellen om een bloedproef te doen zodat jij teminste 100% zeker bent of je zw bent of niet en dan zelf kan kiezen of je dat wilt worden of niet enneuh zolang je niet zeker was/ben,t of je zw bent en het in geval van niet ook niet je bedoeling is om direct zw te zijn bestaat er nog zoiets als condooms ook hé. en wat betrefdt terecht of niet die opmerking; ik heb totaal niks tegen tienermoeders ofzo hoor want was er zelf ééntje maar dit betekend niet dat je niet oud genoeg bent om de gevolgen van vrijen zonder pil in te schatten. maar dit terzijde; weet je nu al of je zw bent en zo niet wat ga je doen? want bij testen kan het soms lang duren eer je possitief test maar bij bloed trekken weet je het dadelijk
ik heb al een kindje en ik wil nog niet zwanger worden ik weet dat er condooms bestaat en die gebruiken we ook en over die opmerking ik vind hem nergens op slaan ik weet dat ik er oud genoeg voor ben dat ik moet weten dat ik zwanger kan worden met de pil dat hoef je me niet te vertellen vind het een domme opmerking en zou ik zwanger zijn hou ik het ga me kind niet vermoorden zo noem ik dat want het blijft altijd bij je als je het er mee eens bent of niet en ik heb het idee dat ik hier niet welkom ben en dat je wel iets tegen tienermoeders heb betreft mij
Ik zou ook weer eventjes terug gaan naar je huisarts meid, om bloed te prikken en zo, dan weet je het idd meteen zeker. Wens je veel suc6 Kom vast nog wel eens langs op dit topic, wil wel eens weten hoe het verder dan gaat, of er idd iets uit is gekomen of niet. Liefss
volgens mij niet dus, ik kan eigenlijk je dokterniet zo ged begrijpen dat hij niet 100% gaat uit zoeken of je nu zwanger bent of niet, een bloedtest is zo af genomen je bent hier wel welkom hoor aleen iedereen uit zijn mening op een andere manier en soms word dat verkeerd opgevat ik geloof niet dat ze het aanvallend bedoelde
ola meid ik heb het hier nooit gehad over het feit dat je abortus zou/moet doen hé, waar haal je dit idee ben der zelfs tegen. wat ik bedoel is gewoon dat ik niet snap van jou en de dokter dat je zolang wacht om zekerheid of je zw bent of niet en zeker dat je dokter zolang wacht om dit uit te sluiten wetend dat als hij je de pil niet laat nemen de kans op een zw sowiso veel groter is. lijkt me toch wel een normale vraag of reactie hoor maar zal jouw antwoord erop maar wijten aan de hormonen zekerst en de stress. en voor mijn part is iedereen hier welkom ook jij maar als je iets vraagt moet je ook de antwoorden en vragen erop weer aankunnen , ook al is het dan mischien niet wat je wilt horen of weten. veel succes met het verloop in elk geval
ik weet niet wat het is want heb de laatste tijd dat ik veel dingen verkeerd opvat maar sorry dan voor de dingen die ik schreef maar morgen moet ik naar de dokter en zal ik vragen wat het nou kan wezen want heb het nog steeds