Help een wesp in huis!

Discussion in 'De lounge' started by Jeem22, Aug 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Ik zit net lekker op de bank mn broodje te eten hoor ik mn kat mauwen dus ik keek zit ie naar een wesp te mauwen !

En laat het nou net zo zijn dat ik nog banger voor wespen ben als voor spinnen! En allergisch voor wespen steken

Ik durf ook echt niet in de buurt te komen van dat beest:):(

Heb me nu maart opgesloten in mn slaapkamer!
    En denk dat ik daar de hele dag blijf zitten:):):)

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

oh herkenbaar zeg!! ben ook panisch (en allergisch!) voor die beesten..

succes!

3. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Daarom heb ik dus altijd een spuitbus tegen vliegende insecten in de omgeving, binnen een paar seconden storten ze ter aarde, en mep ik er daarna gelijk op los met een vliegenmepper :D

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Misschien toch even naar de woonkamer rennen en een scherpe schaar, een lege frisdrankfles, ranja en water meegrissen en dan zelf een wespenvanger maken. Die kun je dan neerzetten en jezelf weer in de slaapkamer opsluiten totdat het beest zichzelf in alle zoetheid verdronken heeft.

Veel succes! :)

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Nja ik heb normaal nooit last van insecten dus heb die rommel niet :D

Zit ik dan in mn slaapkamer alle 3 de katten mee want daalijk prikt die wesp hun omdat ze er achter aan rennen :D

6. tricia82

tricia82 Niet meer actief

wij hebben een electrische vliegenmepper en dan frituur je ze :D

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Heel herkenbaar. Heb het laatst ook gehad. Zag de wesp rond 9 uur in de woonkamer en hen ons (batuhan en ik) in de slaapkamer opgesloten tot een uur of 15:00-16:00 toen kwam de Fysio. En die heeft heel goed gezocht. En weg was hij.

Dus geen tips helaas maar wel veeeel succes hihi

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha Erg he!!

Mijn vriend komt pas om 6 uur thuis!!! hahaha en ik durf echt niet :D

Ik moet ook plassen maar durf niet eens naar de wc :D

9. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Had je toch die tip van dat flesje moeten opvolgen. Had je daar in kunnen plassen ;)

Nah, even serieus. Ben er ook panisch voor. Gelukkig niet allergisch.
    maar meid, je kan toch niet opgesloten blijven?

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Owwww jawel hoor :D
    Als het moet blijf ik hier tot morgen ochtend zitten hahaha :D

11. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Tss, waarom woon je dan ook in Den Haag. Zou me opwerpen als redder in nood, maar ja.........

Kan je niet iemand bellen?

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    nee iedereen is aan t werk PFFFF waarom ben ik dan ook vrij op donderdag!!!!

Ach ik ga zo wel ff kijken of tie weg is :D
    Vraag niet hoe maar ik ga kijken :D

13. sharmila

sharmila Bekend lid

Jan 27, 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Oh wat erg!!! Ik ben zooooooooooo bang voor wespen. Ze verzieken echt mijn zomer. Ik blijf liever binnen als het wespenseizoen is aangebroken:D Ik had het toen jayden net geboren was. Wachtte op me kraamvisite en ja hoor ineens was daar die wesp:( Was op dat moment een flesje aan het geven, nou ben opgestaan paniekerig heen en weer gerend(tijdens fles geven:D) Uiteindelijk ook in de slaapkamer opgesloten totdat kraamvisite kwam en ons gered heeft.
    Heel gek, Jayden moest wel heel erg spugen na zijn fles;)

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ben er ook als de dood voor. heb weleens ene wesp in huis gehad die was groot! nee echt zogroot als een ei was die. was doodsbang

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahahah wat ben je toch een muts he .. ik zie je al helemaal zitten hahahah :D

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Deze was ook echt heel groot

ff overdrijver Killerbee is er niets bij :D

Pfff maar thank god hijs weg ( of heeft zich verstopt dat kan ook nog )

Ik gilde net zo hard dat de buurman aanbelde of alles wel goed ging boven hem:):)

Maar brrr wat ben ik bang voor die dingen zeg :(:(

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    De wesp bij ons had zich dus verstopt achter de bank op de vensterbank. Ik heb vanuit de opening van mij slaapkamer allerlei dingen erheen gegooid (ofgegooit wat is het nou) met de hoop dat hij weg zou vliegen. Maar hij bleef gewoon zitten hoor. Had zelfs toen de Fysio kwam gevragd of ze de bank ff wilde schuiven om te kijken of hij daar achter zat :)c;) en geloof me als hij niet weg was, was ik ook blijven zitten in de slaapkamer.

18. tanja8

tanja8 Niet meer actief

eigenlijk had je gewoon meteen de aanval in moeten zetten. Misschien is ie nu ergens in je bank gekropen... of tussen je spullen. Verlies ze nooit het uit het oog! hahaha. Nou ja niet om je verder bang te maken ofzo :D

Maar koop in iedergeval een elektrische vliegenmepper voor de volgende keer. echt geweldig! je maait ze zo geroosterd uit de lucht.

SUCCES!! en sterkte als je nog een paar uurtjes in je slaap kamer zit.. :(

19. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Ik ben ook alsdedood en heb meestal wel 'n plantenspuit en iets om mee te slaan in de buurt.
    De plantenspuit staat op 'vernevelen' en daar spuit ik het ongedierte eerst kliedernat mee. Door de fijne druppeltjes op hun vleugels kunnen ze niet meer vliegen. En vervolgens whack ik 'm hartstikke dood.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Van een vliegenmepper wint ie het niet hoor, ondanks dat het geen vlieg is :D

Share This Page