Maar ik heb geen vliegenmepper ( heb normaal nooit last van die beesten in huis ) Heb 3 katten die mn vliegenkillers zijn mja geen rekening gehouden met wespen! Heb m tot nu toe nog niet gezien maar durf ook niet te gaan zitten straks zit ie idd in mn bank en prikt ie me alsnog!
Straks zit 'ie in je haar. Maar gewoon meppen joh. Suck it up en sla dat beest met een krant ofzo op zijn kop. Ik heb van de week een spin die bijna net zo groot als mijn hand palm was doodgeslagen ( die kwam onder het bed vandaan... ) Ik was alleen dus ik MOEST het doen, anders had ik echt niet geslapen.
Ja maar t probleem is dat ik echt goed allergisch voor die krengen ben.. Als ik ga meppen en ik mep mis en hij steekt me dan heb ik echt een groot probleem Daarom durf ik dat niet
Geen vliegenmepper? Alternatieven Slipper krant folder theedoek Je wint het echt wel hoor, van een wesp
haha zon ding heb ik ook, ideaal!! Maar toch zou ik het niet durven.. haha ik weet eigenlijk niet eens of ik allergisch ben voor wespensteken. Vind het maar rotbeesten!!
Eén voordeel; ze steken alleen als ze klem zitten en in de buurt van hun nest; dus niet omdat ze boos zijn ofzo.
Ik dacht; ik ga eens even googelen om te bewijzen dat ik gelijk heb, maareu...ik kom met hangende pootjes om te vertellen dat wespen steken wanneer ze zich bedreigd voelen
o my god, dus je hebt de hele middag op je slaapkamer vertoefd? haha... ik was er eerder ook zo bang voor maar ik mep ze nu direct dood met de electrische vliegenmepper...
Heel herkenbaar... Ik ben niet snel bang voor beestjes (ben heeeeeel koelbloedig ) maar wespen.. brrr mijn nekharen gaan recht overeind staan als ik eraan denk. Ben echt als de dood. Als er 1 binnen een straal van 5 meter komt, zie je alleen nog mijn achterkant, dan ga ik er namelijk als een speer vandoor!