Zojuist 2 gebruikte Tripp Trapp stoelen gekocht om te gaan opknappen. Helaas kan ik er niet veel over vinden op Internet (of ik zoek niet goed). Is er iemand met tips & eventueel voor/na foto's van een zelf opgeknapte stoel?
Wil je new boen gaan gebruiken? Eerst checken of de tripptrapps van na mei 2003 zijn anders past die niet!
Helemaal uit elkaar halen en dan schuren, gronden en verven... Goed laten drogen tussendoor en dan weer in elkaar zetten... (ik heb ze gedecopatched, dus dat is anders )
Decopatch heb ik ook naar gekeken, lijkt me ook leuk! Heb je hier onder wel een goede verf laag gedaan of gewoon meteen de decopatch erop?
Mijn zoontje is inmiddels 5 maanden dus de newborn set is geen pre. De stoelen zijn van voor 2003, heb daarom wel gekeken naar de baby set van voor 2003 .
Wij hebben de (prenatal) kinderstoel die we aan de straat vonden, goed schoongemaakt, schuren en verven. Daarna met hobbyverf hartjes er op. De nieuwe stoel van T met auto's versierd (ook hobbyverf). Stoel van S met zonnetjes.
Hallo. Wij hebben de tripp trapp waar mijn vriend vroeger thuis in heeft gezeten opgeknapt, erg leuk! Gewoon geschuurd en met olie behandeld voor een white wash look Is misschien ook een idee? Wij vinden dit mooi, maar we hadden ook het idee dat je verf er snel afschuurd met voetjes enzo. Succes! Groetjes Pasjuh.
wij hebben een tripptrapp opgeknapt. geschuurd en geverfd maar dit is niet mooi geworden. de verf komt er zo weer af op de hoekjes enzo. en dochter heeft hem een periode als bijtring gebruikt dus er is heel wat verf afgekomen. dus als ik hem weer opknap moet er denk ik een soort lak of vernislaag overheen in de hoop dat de verf sterker word en langer houdt.
1 laag verf is vaak te weinig, je kan beter eerst alle verf er zo goed mogelijk afschuren, grondverf erop, dan een laagje verf, licht opschuren, dan weer een laagje verf enz. Tot dat je het gewenste resultaat hebt, dit geeft het mooiste resultaat. Je moet er wel wat geduld voor hebben, dit is geen 1 dags klusje, omdat je steeds moet wachten tot de verf (stof)droog is.