Hallo, ik denk dat ik last heb van aambeien. Het brand gewoon,met heeeeel klein beetje bloed als ik afveeg. en het lijkt wel dat mijn ontlasting gewoon blijft zitten,ook al maak ik me schoon met een nat washandje (en dat brand giganties) Wat kan ik hier aan doen? Gaat het weg? alvast bedankt Groetjes Rosanna
Curanol zalf deze helpt goed heb hem vorige zwangerschap toen ik ook veel last had van aambeien van mijn vk gekregen.
Ik gebruik ook Curanol. Je kan deze bestellen via Welkom op www.curanol.nl Bij mij zijn ze helaas nooit weggegaan. Als ik er echt veel last van heb (zo met periodes) neem ik altijd een nat WC-papiertje mee naar de WC, om de boel af te koelen, want het brandt soms inderdaad gigantisch
curanol is via internet wel te bestellen maar in de apotheken wat minder goed te verkrijgen. ik heb hemoclin gebruikt en ben daar echt heel tevreden over. ik had echt een aambei ter grote van een pingpongbal en hijs praktisch helemaal weg. gelijk resultaat gezien. tis wel wat kloten met die pipetjes enzo maar zeer goed spul.
@eline078: en waar koop je dat? ik heb ook aambeien, eigenlijk altijd wel en sinds de bevalling ook nooit meer weggegaan.. moet eerlijk zeggen dat ik er geen last van heb behalve dat het jeukt en dat ziet er ook niet zo charmant uit natuurlijk
ik had de 1e zwangerschap Curanol besteld en dat werkte heel goed, maar vond het stinken... de 2e zwangerschap, na het bevallen toch weer een paar... en hemoclin besteld, in het gebruik heel fijn, maar werkte bij mij voor geen meter. Toen weer curanol besteld en ze zijn gewoon WEG!!! super snel weer... enne... ze hebben de geur veranderd!!! je doet er trouwens ook veel langer mee dan met die hemoclin, dat kun je ongeveer 30x gebruiken
een aanrader is wel om van de curanol de zalf én de tabletjes te gebruiken!! (voor de tabletjes heb je een recept nodig!) Bij mij werkte het goed, had 3 grote (maat van een klein kippenei) aambeien na de bevalling en na anderhalve week kon ik weer een beetje zitten....
Hier op advies van de kraamverzorgster ook curanol gebruikt. Zij had hier goede ervaringen mee bij andere vrouwen en ook mij heeft het goed geholpen. IK was er binnen een paar dagen vanaf.
maar je moet wel even goed op de bestanddelen letten, niet iedere creme mag je tijdens de zwangerschap gebruiken. en echt 1 tip; mocht je er na de bevalling nog last van houden, gewoon weg laten halen! Dan heb je nooit meer ergens last van!
SLIK!! Dat doe je toch niet "gewoon" eventjes?? Ik schijt bagger voor alles wat maar met inwendige onderzoeken te maken heeft!