help eerste keer ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mellie7719, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mellie7719

16 jul 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden ,ik ben mellie en mijn vriendin en ik gaan voor de eerste poging met behulp van D.
    is deze test nou posi of niet ,lees veel narigheid over kruidvat testen.indien positief wanneer het beste insemineren volgens jullie (kenners)

Bedankt voor het meedenken:(

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi hoi!

De test streep moet net zo donker als de controle lijn zijn of donkerder!
    De kruidvat ovulatie testen heb ik nog nooit gebruikt dus ik weet niet of ze goed zijn.

Deze lijkt mij positief dus de 2 volgende dagen is je vriendin het meest vruchtbaar dus aan de gang zou ik zeggen.

Succes!

3. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ja hoor, positief! Succes!

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Zo te zien goed positief, heb alleen geen ervaring met insemineren.
    maar neem aan het zelfde als wanneer wij gemeenschap 'moeten' hebben? Dan de dag na deze test?! Succes!

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik zal niet vertrouwen op kruitvat testen ik had vorige keer ook positief en me ei was niet eens geweest

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik vertrouw Kruidvat testen niet.
    Ik zou t iig wel proberen met insemineren.
    Ik gebruikte ze van Sensi en zodra de testen positief zijn, bij mij 2 dagen, dan sms ik de donor en komt hij die beide dagen, of ik ga naar hem toe.
    Bij mn zoon plande ik van tevoren in op dag 10, 12 en 14 en dag 13 en 14 waren ze toen positief.

7. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    #7 Thalia30, 17 jul 2010
    Laatst bewerkt: 17 jul 2010
    Deze ziet er positief uit. In mijn album staan er ook 2 van de kruidvat :) Dus ik zou zeggen aan de slag ;P

Door alle slechte verhalen over de kruidvat ovu-testen heb ik de CB digital gekocht (samen met de persona) maar bij mij werkten ze prima. Een eisprong met de kruidvat testen werd bij mij ook bevestigd door mijn persona en de clearblue digital ovulation testen.
    Sommige schijnen er dagen positief mee te testen. Ik heb dus wel goede ervaringen met de kv testen.

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    idd die kruitvat ovu testen geven ook positief als je helemaal geen ei hebt

9. mellie7719

16 jul 2010
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bdankt voor jullie reactie's allemaal!

gisteravond hadden we al net zo een streep en de dagen ervoor bijna geen streep dus denk dat het wel ei tijd is zeg maar.

vorige cyclus had ik met cb digitaal proef getest om er handigheid in te krijgen .....toen 32,95 verspilt....geen een smiley dus niets wijzer geworden.
    nu dus wel een aardig dik streepje
    we gaan het gewoon maar proberen niet geschoten is zowiezo mis !!;)

nu hopen dat de D kan .

nogmaals thanx jullie vind het erg leuk zo een forum .
    denk zeker dat ik vaker ga komen hier!

grtjs mellie

10. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hi Mellie,

32,95 is inderdaad een hoop geld en zeker als het niet lukt om de eisprong te vinden.
    Via webwinkels kan je hele goedkope ovu-testjes bestellen en eventueel zou je dan de digital kunnen gebruiken om de eisprong te bevestigen.
    Zo deed ik het in het begin, maar inmiddels ben ik goed in het interpreteren van streepjes.
    Zo juist 1 testje gebruikt en ja hoor een smiley :) Zo doe ik 3 a 4 maanden met een verpakking CB digital :)
    Succes hoor, ik hoop dat het lukt! Bij mij werkten de kv-testen ook prima :)

11. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    sorry ik vertrouw de ovu testen van kruidvat totaal niet.. heb geloof ik al 4 eisprongen gehad ermee..kan nooit

Deel Deze Pagina