goed positieve test en echo niets te zien

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by staartje, Jul 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik heb een duidelijk positieve test geen twijfel over mogelijk
    vanmorgen ook nog goed positief getest en vanmiddag een echo gehad inwendig en niets te zien niet eens verdikt baarmoederslijmvlies of dat ik uberhout een eisprong gehad heb en geen ei in aantocht
    ik weet niet meer wat ik moet denken we zijn er kapot van:(
    p.s er was ook niets in de eierstokken te zien

hoe kan dit ik ben ook nog :(steeds misselijk+ geen bloeding

2. Babsb

Babsb Actief lid

Oct 29, 2008
    190
    0
    16
    Hoi Staartje,

ik heb precies hetzelfde.
    al twee weken een positieve test, sinds gister buikpijn en dacht ik ga ziekenhuis bellen omdat ik daar onder behandeling ben.
    kon direct komen en hebben een echo gehad en daarop was een ring te zien van 5 weken terwijl ik 6 weken zou moeten zijn.
    Nu knijp ik hem best omdat ik al twee miskramen gehad heb. over twee weken moet ik weer komen.

Hebben ze nog wat tegen jou gezegr dan over verloop?
    ik hoop voor je dat je nog gewoon zwanger bent.

groetjes berna

3. elie5209

elie5209 Actief lid

Feb 16, 2009
    256
    0
    0
    wat raar...ik hoop voor jou dat ze het verkeerd hebben...sterkte!!

4. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    jeetje staartje. wat vreemd.. wat heeft de vk/gyn gezegd nu??

heb je foto van je test van vandaag?? ben wel benieuwd..weet hoe langzaam je andere testen donkerder werden...

5. jt82

jt82 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,628
    98
    48
    laat in elk geval je hcg waardes wel prikken, ik was in februari ook zwanger maar er was niks te zien op de echo (had wel al een bloeding gehad) ze zagen verder niks geks,dus werd ook naar huis gestuurd met 'een miskraam'
    Een week later bleek ik toch een bbz te hebben omdat ik zelf overtuigd was dat ik zwanger was (en later helse pijn kreeg maar ok)dsu het niet naast me neer heb gelegd, en werd ik met spoed geopereerd! foutje bedankt! 9al kon de vk daar niks aan doen ,ze kunne dat echt vaak niet zien met een echo, daarom moeten ze in zulke gevallen als jij verder onderzoek verrichten (vind ik)

Die ellende wil ik je besparen dus als je zelf voelt dat je nog zwanger bent en je positief test, sta er dan op dat ze bloed prikken, want in veel gevallen kunnen ze een bbz helemaal niet zien op een echo (omdat je zegt er was niks te zien in de eierstok,dus neem aan dat daarop gedoeld werd)

Hoop voor jou dat je gewoon erg vroeg bent en ze daarom wellicht niks kunnen zien?

sterkte ermee meis!

6. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    vind t maar vreemd dat ze zo naar huis is gestuurd...dan stuur je iemand tch door naar de gyn.. lijkt me..

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Staartje wat een vervelend bericht zeg!! Kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn. Ik zou wel op mn strepen gaan staan en vragen om verder onderzoek! Sterkte

8. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ja ik ga morgen met me vriend naar de huisarts om te kijken wat er verder gedaan kan worden
    ze zij ik kan niets vinden in de baarmoeder en er niet buiten
    ze zij ook dat er ook geen teken was dat er een eisprong geweest was

ik heb sinds vandaag vreselijke pijn in me linker schouder echt pijn ik vind het allemaal raar
    ps kunnen ze dat echt niet zien op een echo een bbm

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Wat appart zeg meid!
    Ik heb wel eens valse testen gehad, maar dit bleek door een eiwit te komen.
    Ik heb t niet altijd overigens.
    Ik zou dit wel uit laten zoeken hoor, want stel je voor dat er wel een klein wondertje zit!

10. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    er staat precies een zelfde foto op vage on onduidelijke testen topic op pagina 167 bericht van jesje1982
    dan de onderste test en hij was roze toen die net gedaan was natuurlijk misschien was ie nog net iets duidelijker zelfs

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Schouderpijn kan duiden op een bbz dus als het meer wordt, gelijk de huisartsenpost bellen hoor! Maar volgens je banner zou je nu 7 weken zijn. Dus zou een vermoedelijke eisprong al ruim 5 weken geleden zijn geweest, dan lijkt het me toch dat ze daar nu niks meer van kunnen zien?

12. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ja ik snapte ook niet helemaal wat ze nou daar mee bedoelde
    maar ze had dat dan toch kunne zien of er een bbm zwangerschap zou zijn ??? zo raar
    ik had ook een bloeding gehad op 12 dpo

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje meid wat schrikken zeg,. ik hoop dat het allemaal goed komt
    sterkte!

14. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Ik wil geen paniek zaaien hoor, maar:

ik zou bij vreselijke schouderpijn en je hele verhaal NU naar de e.h.b.o. rijden... Als er door een bbz bloed in je buikholte zit krijg je door druk op je zenuwen (zoiets) een aparte maar behoorlijke pijn in je schouder.. die zenuwen van buik en schouder zijn met elkaar verbonden.. rond de 8 wk zwnagerschap wordt deze pijn vaak het ergst.. jij bent nu 7 wk... zou dus allemaal precies kloppen.. ik zou het risico niet willen nemen.. als je nu de HAP belt ben ik er eigenlijk wel van overtuigd dat ze je op zijn minst door sturen naar een gyn...
    Een bbz is geen grapje en kan levensgevaarlijk zijn.. liever 10 x voor jan snot naar de e.h.b.o. rijden dan 1 x te laat...

15. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    maar ze heeft goed naar me eierstokken gekeken en zag niets ongewoons

16. jt82

jt82 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,628
    98
    48

helemaal mee eens, bellen en wel nu!!!!!!!!!!!!! schouder pijn is geen goed teken in jouw geval, toevallig ook het idee dat je naar het toilet met maar dat het niet lukt?
    Bellen en laat ze ja aub nakijken!
    geloof me, ik zat ook op 7 weken en wat ichtus zegt, een bbz is echt geen grapje!
    ben door een hel gegaan(niet om je bang te maken sorry sorry sorry, maar neem het ajb serieus!!!!)

héél veel sterkte, hou je ons op de hoogte???

liefs

17. jt82

jt82 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,628
    98
    48
    #17 jt82, Jul 15, 2010
    Last edited: Jul 15, 2010
    nogmaals op eene cho is vaak niks te zien!! ze kunnen wat over het hoofd hebben gezien,
    Ze zeiden bij mij ook ach een miskraam ,nou dat heb ik geweten!

bij maakte ze in het zh toen ik ineens verging van de pijn (een week na de 'miskraam' een spoedecho en zagen ze vocht =bloed vanuit de eileider die op knappen stond(heb hem ook niet kunnen behouden) en pas op de kijk operatie zien ze echt goed waar het zit!!

bel ze ajb, liever 100 x teveel als één x te weinig......

je denkt dat we misschien overdrijven naar jou toe maar weet anders niet hoe ik het je duidlijk kan maken!!

18. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Hier sluit ik me voor 1000% bij aan en zou meteen als de sodemieter zorgen dat ik in een zkh kom! S6 en laat je even weten hoe het is afgelopen?

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik ook! Volgens mij kan het ook in je buikholte zitten, niet alleen in de eierstokken en eileiders. De klachten die je beschrijft zou ik heel serieus nemen. Laat je het even weten hoe het gaat?

20. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    WIE heeft de ech gemaakt, een gynaecoloog of verloskundige?
    Je zou toch iets moeten zien?!
    Hoop dat het loos alarm is voor je maar anders zeker HAP bellen.

Share This Page