luiertas rugzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Kapedi, 28 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi,

Ik ben op zoek naar een luiertas die je ook als rugzak kan dragen. Ik heb de Phil en teds duowagen en mijn schouder luiertas kan ik daar niet aan hangen, anders hangt hij op het hoofdje van mijn kleine.
    Daarnaast gebruik ik ook een draagzak en dan is een luiertas die je op je rug kan dragen ook handig. Nou heb ik de petunia pickle gezien, maar die kost 149 euro.
    Wie oh wie weet een leuke betaalbare luiertas voor op je rug of merk rugzak die handig is in gebruik als luiertas.

Bedankt.

Groetjes

2. ivfje

ivfje Bekend lid

25 feb 2011
    719
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben een luiertas van samsonite (type sammies) en daar was ook een rugzakeditie van...

3. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    wij hebben de phil and teds besteld en heb er ook een luiertas bij gedaan, omdat ik die bij de 1e gemist heb.. nooit aan gedacht dat hij dan tegen het hoofdje van de kleinste aankomt! :S

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben een gewone rugzak als luiertas. ML wil namelijk echt niet mt zo'n luiertas ding lopen, een schoudertas is hartstikke zwaar en we gebruiken de draagdoek heel erg veel. We hebben er gewoon een los verschoonmatje in, en verder een etui voor luiers. In het voorvak passen genoeg zalfjes en paracetamolletjes en zakdoekjes voor mij. Ik snap niet waar een luiertasrugzak van een gewone leuke rugzak verschilt ;)

5. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Koelvakje en flessenhouder, die mis ik in mijn gewone rugzak ;)

Bedankt voor de reacties.

Verder nog mensen tips?

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb ook de phil en teds maar je kan de luiertas zo hangen dat ie achter het hoofd uitkomt. Geen probleem.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    je kunt je afvragen hoe vaak je het koelvakje gebruikt..... ik doe daar de fles in omdat het goed past, maar verder niet. het lijkt me niet dat je melk daar lang goed in houdt en bij fv is het niet nodig. anders kun je misschien een klein koeltasje kopen en die er in doen. een flesje past misschien wel gewoon in een ander handig vakje.

8. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou een gewone rugzak gebruiken, veel meer keus dan! En dan los een verschoonmatje kopen. Ik gebruik zelf die flessenhouders en koelvakje helemaal niet, denk niet dat je die gaat missen hoor... En als iets koud moet blijven een keertje, wikkel je er gewoon wat folie om, klaar :p

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik heb ook geen koelvakje in mijn luiertas...
    En mis m ook niet als ik eens wat kouds mee neem dan doe ik er een apart klein koeltasje in...

10. ninaroos

ninaroos Lid

17 apr 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou dan ook voor een gewone rugtas gaan. Wij hebben een gewone schoudertas, zelfs zonder verzorgingsmatje, maar met een handdoek. Die gaat wel zo gemakkelijk ook even mee in de wasmachine.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Koelvakje en flessenhouder. In onze rugzak zit er aan de buitenkant 2 vakjes waar we wel een drinkbeker in doen. Koelvakje heeft weinig nut denk ik want je neemt bij FV koud water mee en maakt dat aan met warm water en dan poeder erbij? Er zijn natuurlijk van oa difrax enzo koeltasjes te koop voor je fles Accessoires - Difrax

12. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Bedankt voor alle reacties :)

Deel Deze Pagina