Fans!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Aude, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Hebben jullie gisteren ook het programma van Fans gezien? Met die vrouw die fan is van Wolter Kroes en André Hazes echt hilarisch!.. haha.... Ik heb echt moeten lachen.. en ze leek nog precies op André ook!! Vonden jullie niet?!
    Ik vind het gewoon een leuk programma en ben iedere keer weer zo verbaasd dat je zo fan kan zijn van iemand, ik vind bepaalde zangers ook heel leuk en goed, bijvoorbeeld André en marco natuurlijk maar niet in die mate dat ik zo ver zou gaan.. ze heb in ieder geval wel lef.
    Ik zet dit niet neer om die vrouw af te kraken hoor, want iedereen moet wat mij betreft zelf weten wat ie doet als ze maar gelukkig zijn :D

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik heb alleen het voorstukje gezien en vond haar idd wel lijken ;)
    Ik kan me heel goed voorstellen waarom ze dit allemaal doet, ben zelf ook enorm fan van(lees: verslaafd aan ;) ) Westlife en heb er alles (nou ja, alles..) voorover om ze te ontmoeten.
    Heb al nachten voor hun hotel geslapen en ze opgewacht op vliegvelden etc, maar elke keer als je ze dan weer ontmoet voel je weer dat heerlijke gevoel dat het weer gelukt is! :D

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb gisteren ook een klein stukje gezien. Ze leek er idd erg op,maar ik zelf snap dat allemaal niet zo.
    Ik vind Alicia Keys helemaal geweldig en ja zou het wel wat vinden om wat piano/zanglessen van haar te krijgen. Maar een intiem concert bijwonen vind ik net zo leuk.
    Sowieso de meeste beroemdheden zijn zo onbereikbaar en het gaat mij ook meer om de muziek dan de persoon zelf.
    Maar als mensen hun hele ziel en zaligheid erin leggen is ook cool, dat vinden die artiesten vaak ook leuk zolang het geen stalkers worden ;)

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) :)

Ikke ben ook verslaafd aan Kian... ik bedoel, westlife :D :oops:
    Maar wat je omschrijft zoals bij een hotel overnachten...heb ik nog nooit gedaan! Heb ik het lef voor :D Ik ben in de afgelopen 10 jaar wel naar elk concert geweest (*trots* altijd vooraan :) ).. maar meer ook niet! Maar eerlijk is eerlijk... ik zou een 'moord' plegen om met mijn idolen op de foto te mogen.... :oops: ( dream on Eleni :) )

5. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik heb het gemist maar ik zit te wachten op de aflevering met Nick en Simon, die schijnt hilarisch te zijn

6. afteranne

afteranne Actief lid

21 jan 2009
    142
    0
    0
    Ik heb de aflevering over K3 gezien. Ik zat er met gemengde gevoelens naar te kijken.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou, ik heb ook net die aflevering van K3 gekeken, maar serieus :confused:

Vind zulke types eigenlijk zelfs een beetje eng, ook die oudere man die zo gek was van Kathleen. Vind dat maar een beetje apart, zo'n oudere man tussen al die kinderen.

8. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Zaterdag 18 april, aflevering 4: Nick & Simon
    Vorige jaar stond er in de krant dat een 42-jarige vrouw zwanger zou zijn van de Volendamse zanger Nick Schilder. De aanwijzingen wijzen allemaal naar de 42-jarige Greet. Zelf ontkent Greet alles en voelt zich onterecht beschuldigd. Ze gaat proberen schoon schip te maken met Nick & Simon. Bij een optreden probeert ze hen te spreken, maar dit loopt volledig uit de hand. Nick en Simon dreigen zelfs de show stop te zetten. Lukt het Greet om het zangduo van haar onschuld te overtuigen?

9. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hé bedankt, ik ga hem zeker weten kijken

10. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Nou inderdaad!!! ik heb alleen het stukje gezien met die 23 jarige 'vrouw'. ene kant fantastisch dat iemand er zo blij van wordt, aan de andere kant het is eigenlijk voor jonge kinderen bedoeld.

Maar dat een van de moeders ruzie met dr ging maken vond ik wel een beetje sneu hoor!

11. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Heb weer gekeken, nu ging het over Nick en Simon. Ik heb het idee dat het programma een beetje probeert een bepaald beeld van die mensen te scheppen en ze wordt gevraagd om bepaalde dingen te doen of te zeggen. Ik vind namelijk dat die 'fans' negatief in beeld worden gebracht. Ik vond het nu weer zo raar allemaal... over die vrouw die ontkent dat ze gezegd zou hebben zwanger te zijn van één van de twee (weet niet meer of het Nick of Simon was) en heel die sensatie eromheen... lijkt mij niet dat je zo in beeld wil worden gezet maar ik had er een rare nasmaak bij.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik en mijn vriend hebben het gisteren ook zitten kijken bij gebrek aan betere tv...
    Maar het is typisch een SBS programma, bij dat optreden dat ze wilden dat die 3 jonge meiden die vrouw met haar uitspraak wilden confronteren..Hoe bedoel je wij willen een rel veroorzaken, gelukkig durfden die meiden het niet.
    Ze worden idd negatief in beeld gezet.Ookal snap ik niet als je zegt dat het om de muziek gaat dat je dan zo achter die gasten aan zit..

13. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    ik heb alleen het begin en eind gezien (tussen door voetbal gekeken) Ik vond het iig een vaag verhaal, en met die brief pfff

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik ben ook zwanger van Simon geweest,

En ik zie hem gelukkig nadat Isabella geboren is nog heel vaak. :)

( jullie weten vast wel hoe dat komt, ;) )

Deel Deze Pagina