Is er ook iemand hier die Vuurzee volgt? Ik ben weer verslaafd, net als vorig seizoen. En weer heb ik geen flauw idee wie er achter zit... Maar het is weer retespannend!
Ik! Maar ik loop een beetje achter. Moet de laatste 2 afleveringen nog kijken. Doe ik het liefst vanuit bed op uitzendinggemist. Ga nu mijn boek uit lezen en dan kijk ik lekker weer een aflevering. Niks verklappen! Manytroubles
Jaaaaaaa hier ook nog een volger! Vond het vorig seizoen ook superrr spannend! Met echte intriges en een slot wat je niet zou verwachten. En nu, heb geen idee wie er achter zit.. Het verhaal wijst nu toch wel wat naar Kim. Volgens mij was er iemand die Ferdie wilde killen omdat het met Kim te maken heeft.. Maar misschien willen de verhaalschrijvers ons dat wel laten geloven!
Ja, aan de ene kant moet het wel iets met Ferdi en Kim te maken hebben, maar aan de andere kant... Vorig seizoen dachten we ook dat dat rare filmpje alles kon verklaren en uiteindelijk bleek alles veroorzaakt te zijn door de hoofdrolspelers zelf... Daarom weet ik het zo net nog niet. Volgens mij willen ze inderdaad dat wij die kant op denken, maar dat kan het toch niet zijn...? Ik heb zelf het gevoel dat Osman toch iets met die brand te maken heeft. Dat hij het misschien aangestoken heeft en dus zijn eigen zoon vermoord. Maar ja, waarom zou hij nou het huis van Kristel in de fik steken? Hij weet heus wel dat Peer daar niet zit. Of hij moest al eerder van de zwangerschap van Yasmin weten en denken dat Sander de vader is en daarom het huis in de hens steken. (Dat bedenk ik nu hoor, geen idee eigenlijk.) Naja, we wachten maar af of er nieuwe aanwijzingen komen. Spannend!
Jah, wij kijken het ook fanatiek, wij denken zelf dat Josje, misschien meer weet over de branden.., als de aflevering is afgelopen, balen we er zovan! ik wil weten wie het heeft gedaan hihih
@Ranjeewha: ja, dat is een teken dat je echt verslaafd bent. Dat je baalt als het afgelopen is! Heb ik ook altijd. Maar waarom zou Josje meer weten? Met Osman denk ik het omdat hij streeds van die nachtmerries heeft over vuur, maar ja, hij werkt ook in de hoogovens...
ik weet niet waarom..! het ligt niet zo voor de hand, en ze is bijna altijd in beeld met een sigaret in der hand! zij is ook de enige (in de familie) die Kim ook niet vertrouwd.!
Mmm... Ja, zou kunnen he? Ik heb echt geen idee. En het duurt ook nog wel even voordat we het weten: zaterdag de vijfde aflevering en daarna nog 7. Alles kan dus nog gebeuren!
Zeker! Ik weet het nu niet meer hoor. Iedereen kan er nu achter zitten... De Turkse maffia, Kim, of tenminste: iemand uit haar verleden... Of alle anderen natuurlijk. Ik denk Josje toch niet. Maar het zou me ook niks verbazen als toch niet alles naar dezelfde dader leidt. Dat zou wel moeten natuurlijk, want bij elke brand vinden ze een konijn. Maar vorige keer was het ook precies wat je niet dacht...
Oh, goed! Zoiets moet het zijn, ja! Ik zat al een beetje te denken dat het iets is met Kim, maar had nog niet de link gelegd dat zij dan weer aan Serzai gelinkt moet worden... Spannend spannend spannend...
good thinking! Jaa dat kan het wel eens zijn, want het heeft wel met die Kim te maken hoor! En raar dat die sezai er ook steeds bij betrokken is!
trouwens dat geld he wat kim heeft.. kan dat geld misschien het geld zijn, wat osman en peer als losgeld heeft gebruikt bij de ontvoering?
Bedank voor de tip. Ik heb helemaal geen leuke dvd's meer en er is niks op tv dus ik zit nu vuurzee te kijken op uitzending gemist. Maar dan vanaf het begin in 2005 dus ik heb voorlopig genoeg te kijken