Voor ik na een periode van maanden weer aan het werk ga in januari wil ik heel graag even lekker genieten en mezelf laten verwennen. Ik zoek dus iets van een hotel(letje) met b.v. lazy sunday, sauna, massage, beautysalon etc. Ik wil graag 27 en 28 december alleen of met een vriendin weg. Man en kids blijven voor deze keer thuis. Wie heeft de gouden tip voor een heerlijk verwenweekend?
fontana in nieuweschans Groningen! weet niet waar je woont maar ik vond het met de auto vanuit brabant goed te doen, en het is geweldig!
Woon in Friesland dus Groningen lijkt me qua afstand zeker geen probleem! Zoek iets binnen ong. 2 uur reizen per auto. Strand is zeker een optie. Ik ga meteen even kijken bij Fontana.
vakantieveilingen.nl Of kijk eens bij roompot nu, die heeft last minutes momenteel vanaf 19 (!) euro!
Hmm, Fontana ligt in Nieuweschans en dus niet in Groningen. Het ligt bij de Duitse grens, minimaal een half uur van Groningen. Wij gaan regelmatig en het is echt de moeite waard!
kijk eens op hotelaanbiedingen.nl daar hebben me man en ik nu ook een hotelletje geboekt koste inclusief ontbeid gebruik sauna turks stoombad en fitness 67,50 wij gaan dan naar een hotelletje in brussel niet al de hotels hebben sauna en dergelijke maar somige hebben dan weer een zonne studio of zwembad. en de hotels zijn 30,- pppn
Kijk anders eens op weekendjeweg.nl, heeft altijd mooie aanbiedingen. Wij hebben er al vaker geboekt en altijd mooie hotels gehad voor weinig geld.