Help, eisprong? Dubbele eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door NorahRoosje, 7 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NorahRoosje

    23 mrt 2024
    44
    9
    8
    Vrouw
    Hoi allemaal!
    Ik weet dat deze manier van tempen (smartwatch) iets minder betrouwbaar is, maar toch wil ik de vraag stellen omdat het in grote lijnen klopt)
    Ik ben helemaal in de war... op mijn app staat dat ik woensdag mijn eisprong heb gehad, heb die dag of de dag ervoor niks gevoeld (ik voel meestal mijn eisprong, heb een halve dag felle steken)
    Maar vrijdagavond de hele avond felle steken gehad links én rechts waardoor ik dacht een dubbele eisprong te hebben gevoeld... maar dat zou niet stroken met mijn temperatuur dus ik ben helemaal in de war haha...
    Heb trouwens niet elke dag getempt, na mijn eisprong maar woensdag 1 mei donderdag 2 mei en vrijdag 3 mei wel. Maar 6 mei niet.
    Wie snapt het nog?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Christell0304

    Christell0304 Actief lid

    17 nov 2020
    111
    119
    43
    Vrouw
    Hey ik gebruik toevallig ook sinds kort deze app en bij mij lijkt het ook niet te kloppen!
    Ik voel ook duidelijk mn eisprong, heb zelfs ooit een echo gehad omdat ik zulke krampen voelde. Ik heb afgelopen donderdag 2 mei mn eisprong gevoeld en daar is ook een temp stijging te zien.
    Toch zegt de smartwatch dat mn eisprong zondag 5 mei was omdat daar nog een temp stijging is....
    Snap er niets van! Maar als ik jouwe zo zie denk ik dat we deze app met een korrel zout moeten nemen :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.883
    15.183
    113
    Nabij Utrecht
    Je zegt het zelf al.. deze maniet van tempen is voor de tempmethode echt niet betrouwbaar.
    Als je dan toch wilt tempen, ga dan voor rectaal (of desnoods vaginaal).
    Wil je deze huidtempen houden, dan zou ik ovulatietesten erbij gaan doen.

    Ps, een dubbele eisprong vind altijd plaats op hetzelfde moment, nooit met dagen er tussen.
    Voor nu blijft het dus gokken wanneer je eisprong was.
     
  4. NorahRoosje

    23 mrt 2024
    44
    9
    8
    Vrouw
    Vervelend he! Vorige maand klopte het namelijk wel precies! Maar goed, heb nu spijt dat ik niet 'gewoon' mijn temperatuur heb gemeten hahaha!
     
    Christell0304 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina