mijn vriend en ik proberen zins december 2007 een tweede te krijgen. maar het duurt zolang vind ik. ik ben al minimaal 2 jaar van de pil af en heb voor de rest geen anticonceptie gebruikt. wel met condoom gevreeen dat wel . maar nu heb ik ook een ovulatie kalender en daar hou ik bij wanneer ik vruchtbaar ben . maar is zo kalender wel te vertrouwen en ben ik er niet te veel mee bezig, want ieder dag zoek ik wel iets op op het internet enzo. ik heb een tijdje gehad dat ik twee maanden niet ongesteld werdt en zo in een keer weer wel de testen waren ook negatief maar wel gevoelige borsten enzo maar dat is nu ook allemaal verdwenen en wordt nu weer gewoon ongesteld. als je je aan de kalender houdt van wanneer je seks hebt heb je dan ook echt eerder kans dat je zwanger wordt of is dat allemaal maar fabeltjes?
"Van alle vrouwen die proberen om zwanger te worden, is 30 procent binnen drie maanden in verwachting, 70 procent binnen een halfjaar en ruim 80 procent na een jaar. Na twee jaar is 90 procent zwanger." Als je op de dag van je eisprong seks hebt, heb je ongeveer een kans van 1 op 3 om zwanger te raken. De dagen voor je eisprong heb je een kans van 1 op 4 a 1 op 5 om zwanger te raken. Als je dus die kalender aanhoudt, dan maak je wel de meeste kans, maar dan nog is dit gemiddeld misschien 25% per ronde.
Hey meis Wij zijn ook in december gestopt met de pil Sinds April ben ik begonnen met ovutesten Ik kwam er zo dus achter dat ik mn ei pas op dag 19 of 20 heb ipv op dag 14 misschien een aanrader ?
wij doen het zins kort dan met een kalender . het is minder effectief als met zo'n test dan maar dan wacht ik dat eerst af . en als ik achteraf het niks vind via de kalender dan kan ik altijd nog de testen gaan halen . zo blijven er nog opties over haha
yep ben ik met je eens maar ik wilde gewoon graag weten wanneer ik mn ei nou had omdat ik ook uitging van de 14 dagen, maarja blijkt dus een week later hier vandaar dat ik nu even blijf testen
ik hoop voor je dat het snel raak is . en we hebben nog alle tijd haha voor een tweede komt allemaal wel.
Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen, ik heet Lexy, ben 19 jaar ( word deze maand 20 ) ben net een klein jaartje afgestudeerd als verzorgende IG, woon samen met mijn vriend van 21 en wij zijn aan het proberen om zwanger te worden. Ik ben in oktober 2007 gestopt met de pil toen ben ik eind februari weer begonnen omdat ik steeds als ik ongesteld werd om de 10 minuten mij kon verschonen, zo erg liep het weg, ik was heel slordig die maand met de pil vergat hem eigenlijk praktisch elke dag. Eind maart ben ik weer gestopt en ik weet niet meer precies wanneer ik voor het laatst ongesteld was. Ben het nu nog steeds niet, afwachten dus. Voor de rest wens ik jullie heel veel succes met het verwekken van een wondertje. Dat het maar snel raak mag zijn. Groetjes Lexy.