Hallo mensen, Mijn menstruatie was op 4 oktober. Ik heb volgens mij mijn ei gevoeld rond 21 oktober. Ik heb nu last van een aantal kwaaltjes. Af en toe overgeven en veel misselijk. Pijnlijke borsten, steken met niezen en aldoor een rommelend en zeurend gevoel in mijn buik. Het is mijn eerste ronde dus het kan ook komen van het ontpillen. Vooral het misselijk zijn en overgeven is iets wat ik echt nooit heb dus vind het wel vreemd. Wanneer zou ik kunnen testen aangezien ik mijn gemiddelde cycles niet precies weet.
Ik had met mezelf afgesproken om tot vrijdag te wachten. Ik heb nog een test liggen die extra vroeg gebruikt kan worden maar iets in me zegt gewoon wachten, het kan haast niet in de eerste maand na het stoppen met de pil raak zijn. Toch een hoop twijfels
Het kan best wel hoor! Je weet nooit. Ik zou gewoon over twee dagen een testje eraan wagen. Misschien is je cyclus wel meteen gewoon regelmatig. Dat was bij mij namelijk wel na ruim tien jaar de pil te hebben geslikt! En als je overgeeft en verder niet ziek bent dan is dat toch wel een symptoom misschien. Ik ben benieuwd!
kon me toch niet meer inhouden en net een test gedaan. Helaas was er geen 2de streep te ondekken. Nu maar eerst een paar dagen afwachten.
Hallo Dames,, Ik zit met een aantal vragen.. De afgelopen 3 dagen de volgende uitslagen met de ovulatietest... de onderste is van 28-10 de middelste van 29-10 de bovenste van 30-10 Heb vandaag nog niet gestest.. is die van gister 30-10 een 'knaltest' ?? De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 11 oktober, wanneer zou mijn NOD zijn?
hallo mensen, Ik heb gister een test gedaan (9dpo) en deze was negatief. Ik heb nu geen testen in huis en wil eigenlijk wachten tot vrijdag. Ik heb nog wel ovulatietesten in huis en was benieuwd wat hier uit kwam. Deze was echt knal positief. Nu snap ik er niks meer van. Komt er nu nog een ei vlak voor mijn nod?
Gemiddeld genomen duurt de fase vanaf je eisprong 14 dagen... Soms wat langer, soms wat korter. Succes!
ik weet het ook niet meer. Voel me zwanger, heb bijna elke dag geklust en vanaf donderdag test ik elke dag. ALLEMAAL NEGATIEF!!!! (natuurlijk die van de kv 2 voor 5) Kan het nog komen of moet ik de hoop opgeven en gaan voor de volgende ronde.
@hafida: Wanneer is je nod? volgens je banner pas over 2 dagen? Misschien test je te vroeg... @anoniemmeisje: een ovutest kan reageren op HCG, andersom niet. Die positieve ovutest zou dus een reactie kunnen zijn op HCG. Dan ben je wellicht toch zwanger en heb je de zwangerschapstest misschien net te vroeg gedaan? Voor een eisprong lijkt het me erg laat, maar je weet het nooit... Laat je weten hoe het is afgelopen?
@ Lady1985 Bedankt voor de informatie!! Zie dat jij zwanger bent,, gefeliciteerd!! Maar lekker genieten van je zwangerschap! Ik ga afwachten tot mijn NOD,, best wel spannend allemaal!! Dagen duren ineens zo lang, haha.
@anoniemmeisje balen! over 2 dagen nog eens testen Kan het zo zijn dat je een buikgriep hebt anders? of heb je nog steeds alle symptomen die je noemde?
Hallo, Ja ik vind het echt bizar. Ik heb last van de volgende zaken - misselijk (vooral in de ochtend) - raar gevoel in mijn buik) - voel het in mijn buik met niezen en hoesten) - continu een droge mond. - Vaak positieve ovulatietesten (voor mijn ei was hij wel negatief) - Soms overgeven. - darmen in de war Ik ben pas net een maand gestopt met de pil dus miss kan het daar ook aan liggen?