Ik bedacht me dat net. We hebben allemaal diezelfde droom waar we ongelofelijk veel voor over hebben, maar toch: wat we allemaal te verduren krijgen... Dat maakte dat ik dacht: wat zijn we hier in het onderdeel "vruchtbaarheidsbehandelingen" toch sterke meiden. We doen het ook allemaal maar. Alle onderzoeken, pijnlijk, genant, hoopgevend en vervolgens weer vreselijk teleurstellend. Allemaal voor onze grote droom. Maar ik wilde toch effe zeggen: knap van ons. Mag ook wel eens gezegd worden, vond ik.
Zo is het maar net Anouk. De meeste mensen weten niet wat wij meemaken en dan kunnen wij het wel uitleggen, maar soms wordt er gewoon lacherig om gedaan... Gelukkig zijn er ook velen die wel meeleven. Voor iedereen een megaknuffel!
Absoluut respect voor de MMM-meiden! De molen is een loodzware weg vol hobbels en kuilen en we krijgen het toch elke keer weer voor elkaar om positief te blijven en door te gaan. Ik wens alle meiden heel veel succes met waar je mee bezig bent en ik hoop dat het uiteindelijk beloont wordt met een mooi maar vooral gezond kindje!
Ben het er ook helemaal mee eens! We ondergaan het toch allemaal maar. Mag ook best wel eens gezegd worden!
ik sluit me ook aan bij de rest ik vind het ook goed dat het eens gezegd word dat we allemaal bikkels zijn
Als ik al die ivf banners zie (en natuurlijk de verhalen lees van alle andere vruchtbaarheidsbehandelingen) denk ik ook aan jullie allemaal! BIKKELS!