Ik surf hier eens rond en zie enerzijds dat er mensen zijn die honderden euro's uitgeven aan de feestdagen en andere die niets kunnen kopen. Zouden we elkaar daar niet in moeten helpen zodat iedereen leuke feestdagen heeft? Wellicht kunnen in dit topic mensen melden wat ze "over"hebben en andere mensen wat ze graag zouden willen hebben of zoiets? Zodat alle ZP kindjes een leuke sint en kerst hebben?
Ik vind het een heel goed idee, maar helaas zijn dit soort topics in voorgaande jaren altijd gesloten door het beheer.
Om af te trappen: Ik heb een toettoet autootje over, nieuw in doosje. En eventueel wil ik wel een kleinigheidje kopen voor ouders die echt niets kunnen missen. Want ik vind dat elk kind met Sinterklaas verwend horen te worden!
Ik heb nog een aantal nieuwe kleurboeken welke ik best gratis op wil sturen! Edit: heb ook nog wat dvd's en cd's van oa Mega Mindy. (Ga straks thuis nog even kijken naar wat ik nog meer heb)
Uiteraard kan je per PB aangeven wanneer je interesse hebt, wanneer je dat niet in dit topic zou willen zeggen...
Ik heb nog wel wat knuffels liggen voor dochter voor mensen wat het niet breed hebben. Ik zou mijn laatste 5 euro nog weg willen geven. Maar helaas is in het verleden ook gebleken dat er op dit forum wel eens misbruikt van wordt gemaakt, dat zou ik erg jammer vinden.
Ik heb wel wat dingetjes liggen voor meisjes 2-4 jaar die ik kan opsturen. Eigenlijk zouden we een lijst met vraag en aanbod moeten maken ofzo.
Oh wat leuk dit! Normaal stel ik ieder jaar een pakket samen voor een gezin, maar dit jaar is het er niet van gekomen. Dus ik wil best helpen met kleine dingetjes eventueel! (Voor een pakket heb ik geen tijd meer, daar ben ik echt heel lang mee bezig altijd)
Ik heb een v-tech smile motion, met 1 controller en het mickey mouse clubhuis spel. Ik heb al zoveel op mp gezet en veel verkocht en dit is 1 van de dingen die nog over zijn en wil hier graag iemand blij mee maken. Bericht mag in PB, hoeft niet hier in het topic
Ik wil ook wel helpen. Ik ben alleen niet zo van het verzenden, dus graag ophalen in omgeving Tilburg. Ik heb een chiccoloopwagen, nog nieuw in de doos. Verder heb ik nog een hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Mag per pb.
Wat een mooi initiatief ik heb alleen een kind op komst dus geen speelgoed over Maar ik maak iemand ook graag blij met een kleinigheidje Als er een vraag en aanbod lijst komt kijk ik graag mee
Nou misschien kunnen we in ieder geval een lijst van aanbod maken? Ik kan me voorstellen dat mensen met vraag daar niet zo open en bloot over willen posten maar die kunnen dan in ieder geval een PB sturen. En iedereen met oprechte bedoelingen mág ook gewoon vragen, schroom je in dat geval niet, daar is dit topic voor, we willen graag helpen. Ik zal even een lijst proberen te maken van wat er tot nu toe is aangeboden in mijn volgende post. Als mensen dan telkens de laatste versie kopieren om nieuwe dingen aan toe te voegen
Aanbod Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld. Boommm - Toettoet autootje, nieuw in doos Chaos - Kleurboeken en DVD's van oa Mega Mindy' Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Ganesh - Knuffels Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg)
Ik heb via een ander forum ook wel eens iemand "geholpen" die er achteraf misbruik van heeft gemaakt. Toch blijf ik liever uitgaan van het goede in mensen. Ik hoop ook echt dat er mensen zijn die dit willen aannemen.
Toettoet autootje is vergeven. Maar wil nog steeds wel iets leuks kopen voor iemand die het goed kan gebruiken!
Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld. Boommm - Wil een cadeautje kopen voor iemand Chaos - Kleurboeken en DVD's van oa Mega Mindy' Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Ganesh - Knuffels Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg)