Wat ontzettend lief! Hier helaas door omstandigheden geen vetpot.. Maar voor Sinterklaas had ik al geld weg gelegd.. Gelukkig! Kan niet helpen met aanvullen, maar vind het wel een super initiatief!
Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld. Boommm - Wil een cadeautje kopen voor iemand Chaos - Kleurboeken en DVD's van oa Mega Mindy' Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Ganesh - Knuffels Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg) Sjorsje - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld. Boommm - Wil een cadeautje kopen voor iemand Chaos - Kleurboeken, DVD's van oa Mega Mindy, leesboekjes, knuffels, auto'tjes, knutselspullen. Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Ganesh - Knuffels Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg) Sjorsje - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
Wat een super initiatief! Ik heb nog de wereld aan knuffels, tutdoekjes en boekjes. Liefst omgeving Veendam/Emmen/Stadskanaal
Ik heb hier vast ook nog wat leuks liggen! Sem komt om in het speelgoed.. Dus als iemand nog wat kan gebruiken voor een kindje van plus minus een jaar wil ik best kijken of ik nog wat heb
Wat lief dat jullie dit willen doen zeg, ik kan helaas niks bijdragen, zitten zelf in de bijstand en zijn bezig met schuldsanering we hebben gelukkig wel wat voor sinterklaas kunnen kopen
Wat een lief initiatief! Ik hoop ook dat er geen misbruik van gemaakt wordt. Ik kan ook niets bijdragen, wij hebben veel overig speelgoed net gedoneerd aan een goed doel. Daarnaas zitten wij hier ook al lange tijd meer dan krap. Ik heb maanden geleden gelukkig al op mp wat voor onze kids gekocht. Als je in twente woont dan weet ik nog een adresje waar je heeeeeeeeel goedkoop speelgoed en kinderkleding kunt kopen. Denk aan 10 cent voor een boekje, 50 cent voor kleding, wandelwagens voor 7,50. Een vrouw met een mooi initiatief. Interesse, dan pb me dan maar!
Vind het een leuk idee maar ik geef al heel veel weg aan gezinnen hier in de buurt. Nu met de Sinterklaas heb ik op de weggeefhoek die ik beheer veel dingen weg gegeven. Ik heb grote bedrijven aangeschreven en veel donaties gekregen om gezinnen blij te maken. Zo heb ik van de twee bekende persoonlijke video boodschappen bedrijven twee gratis codes gekregen zodat twee gezinnen een persoonlijke DVD konden aanmaken, ik heb 2 gezinnen blij mogen maken met vrijkaartjes voor de ballenbak. Zelf heb ik wat speelgoed ingepakt wat de kinderen hier niet meer gebruiken en dat weg gegeven aan kindjes die het wel konden gebruiken. Dus ondanks dat ik het een top idee vind hou ik het toch bij mijn regionale kindjes.
Ik wil wel een aantal mensen pakketjes sturen met wat lekkere dingetjes die horen bij de pakjesavond!
Ik heb zelf niets aan speelgoed.. (nog geen kids).. maar wil wel wat leuks kopen voor kindje(s) in een gezin die dat zelf niet kunnen.. stuur maar een pb'tje..
Ik wil ook graag mee doen.! Heb oa een grote poppenbuggy, een pop, boekjes en veel jongens speelgoed. Ik woon in de buurt van Utrecht mocht iemand het willen ophalen. Oh en heel veel meisjeskleding tot maat 80 ong.
Daarom hebben we besloten dit soort topics niet meer toe te staan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl