Help elkaar tijdens de feestdagen

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesje33

Loesje33 Lid

11 jun 2013
    94
    0
    6
    Wat ontzettend lief! Hier helaas door omstandigheden geen vetpot.. Maar voor Sinterklaas had ik al geld weg gelegd.. Gelukkig! Kan niet helpen met aanvullen, maar vind het wel een super initiatief!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld.

Boommm - Wil een cadeautje kopen voor iemand
    Chaos - Kleurboeken en DVD's van oa Mega Mindy'
    Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    Ganesh - Knuffels
    Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar
    SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed
    TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel
    Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg)
    Sjorsje - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand

3. Chaos

Chaos Actief lid

5 apr 2014
    269
    0
    0
    Neem contact op per PB of meld de wens van je kindje(s) die dit jaar niet vervuld kan worden in dit topic. Alles is verzenden tenzij anders vermeld.

Boommm - Wil een cadeautje kopen voor iemand
    Chaos - Kleurboeken, DVD's van oa Mega Mindy, leesboekjes, knuffels, auto'tjes, knutselspullen.
    Dufel - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    Ganesh - Knuffels
    Eylem - Wat dingetjes voor meisjes tussen 2 en 4 jaar
    SDonya - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    Birshit - Doos vol knuffels, tutteldoekjes en wat babyspeelgoed
    TempusFugit - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand
    MamaDeluxe5 - V-tech smile motion met 1 controller, mickey mouse clubhuis spel
    Niekepiek - Chiccoloopwagen nieuw in de doos. Hoop speelgoed en knuffels tot 1,5 jaar ongeveer. Alleen ophalen! (omg. Tilburg)
    Sjorsje - Wil wel een kleinigheidje kopen voor iemand

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Wat een super initiatief! Ik heb nog de wereld aan knuffels, tutdoekjes en boekjes. Liefst omgeving Veendam/Emmen/Stadskanaal :)

5. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Ik heb hier vast ook nog wat leuks liggen! Sem komt om in het speelgoed.. Dus als iemand nog wat kan gebruiken voor een kindje van plus minus een jaar wil ik best kijken of ik nog wat heb :)

6. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wat lief dat jullie dit willen doen zeg, ik kan helaas niks bijdragen, zitten zelf in de bijstand en zijn bezig met schuldsanering :( we hebben gelukkig wel wat voor sinterklaas kunnen kopen

7. misa

misa Niet meer actief

Wat een lief initiatief! Ik hoop ook dat er geen misbruik van gemaakt wordt.

Ik kan ook niets bijdragen, wij hebben veel overig speelgoed net gedoneerd aan een goed doel. Daarnaas zitten wij hier ook al lange tijd meer dan krap.
    Ik heb maanden geleden gelukkig al op mp wat voor onze kids gekocht.

Als je in twente woont dan weet ik nog een adresje waar je heeeeeeeeel goedkoop speelgoed en kinderkleding kunt kopen. Denk aan 10 cent voor een boekje, 50 cent voor kleding, wandelwagens voor 7,50. Een vrouw met een mooi initiatief. Interesse, dan pb me dan maar!

8. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Vind het een leuk idee maar ik geef al heel veel weg aan gezinnen hier in de buurt.

Nu met de Sinterklaas heb ik op de weggeefhoek die ik beheer veel dingen weg gegeven.

Ik heb grote bedrijven aangeschreven en veel donaties gekregen om gezinnen blij te maken.

Zo heb ik van de twee bekende persoonlijke video boodschappen bedrijven twee gratis codes gekregen zodat twee gezinnen een persoonlijke DVD konden aanmaken, ik heb 2 gezinnen blij mogen maken met vrijkaartjes voor de ballenbak.

Zelf heb ik wat speelgoed ingepakt wat de kinderen hier niet meer gebruiken en dat weg gegeven aan kindjes die het wel konden gebruiken.

Dus ondanks dat ik het een top idee vind hou ik het toch bij mijn regionale kindjes.

9. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Ik wil wel een aantal mensen pakketjes sturen met wat lekkere dingetjes die horen bij de pakjesavond!

10. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    #30 1986Lynn, 11 nov 2014
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    Ik heb zelf niets aan speelgoed.. (nog geen kids).. maar wil wel wat leuks kopen voor kindje(s) in een gezin die dat zelf niet kunnen.. stuur maar een pb'tje..

11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.806
    4.191
    113
    Ik ga morgen opruimen dus meld dan wat ik heb

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.553
    3.057
    113
    Spikkel wat heb jij nodig/wil je hebben?

13. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Ik wil ook graag mee doen.!
    Heb oa een grote poppenbuggy, een pop, boekjes en veel jongens speelgoed.
    Ik woon in de buurt van Utrecht mocht iemand het willen ophalen.

Oh en heel veel meisjeskleding tot maat 80 ong.

14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Daarom hebben we besloten dit soort topics niet meer toe te staan.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina