Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    BEDANKT!
    Dit doet me erg goed!
    Ik moet ook trots op mezelf zijn! hihi
    Vriendlief wilden praten, oeioeioei hihihi

Wish me luck!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ;) Good luck, rustig proberen uit te leggen hoe je je voelt. ;)

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Viel gelukkig allemaal mee! Zo, dat is eruit.. Kan ik nu weer verder gaan met genieten.. Andere dames! Wat zijn jullie stil! Wat gaan jullie doen dit weekend? Liefs

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Even snel. Ik ga een weekendje naar mijn ouders met de kids. Hopelijk kan ik daar nog even bijlezen. Morgenochtend ga ik een test doen. Het ene moment denk ik, het is raak. Het andere moment denk ik, ik ga ongesteld worden. Het is nog niet echt duidelijk.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Goeiemorgen! Ik ben een avondje weg en kan gelijk 2 pagina's bijlezen haha. Even teruglezen..

@ Lenthe, wat jammer!! Maar inderdaad, wat je zegt, hopelijk komt het op een moment dat jullie er samen aan toe zijn!

@ Pleak, Inderdaad als je hier rondkijkt en je leest sommige verhalen dan word je wel onzeker! Maar aan de andere kant word je inderdaad wel bewust gemaakt dat het niet allemaal vanzelfsprekend is. Ik erger me altijd enorm aan mensen die roepen dat ze een kindje gaan 'maken'. Dan denk ik zo'n kindje maak je niet, zo'n kindje krijg je..
    Waarom het bij ons op het werk zo goed gaat is denk ik omdat het een heel nieuw concept is en we in juni open zijn gegaan. Het is een hele nieuwe locatie, allemaal nieuwe mooie spullen en net even een tikkie specialer dan een gewoon kinderdagverblijf. Dat maakt blijkbaar toch het verschil! Ik heb ook nagedacht over Pedagogiek, maar ik werkte toen al een tijdje en weet van mezelf dat ik het dan niet af maak.. Had ik toch eerder aan moeten beginnen! Maar ach, het is goed zo..
    Ik heb een bedrijfje wat taarten en cupcakes maakt op bestelling, maar we geven ook workshops en kinderfeestjes. Wel heel leuk! We verkopen geen benodigdheden verder, wie weet komt dat er ooit nog bij.. Ik heb ook geen idee hoe ik het moet gaan doen als er een kleine is hoor! Maar ik doe het samen met mijn schoonzus, die heb ik sinds kort aangenomen omdat het alleen wel erg veel werd. Misschien als er een kindje is dat ik het grootste gedeelte aan haar overdraag zodat ik er zelf minder tijd in hoef te steken en meer tijd voor de kleine heb. Maar ach, daar hebben we nog tijd genoeg voor!
    Je gaat idd automatisch beelden maken van elkaar, omdat je gewoon benieuwd bent hoe de ander eruit ziet enzo! Maar ik ben inderdaad echt super blij met dit forum, en met name dit topic haha!

@ MICH18, Wat een vervelende situatie zeg! Het klinkt inderdaad alsof ze gewoon heel erg jaloers op je is.. Maar wel heel laag om dan op die manier te handelen en te reageren..! En heel vervelend dat het tussen jou en je vriend in gaat staan, zulke dingen zijn helemaal niet leuk! Maar fijn dat het nu weer uitgepraat is, zoiets moet inderdaad niet je weekend verpesten! Dat is ze niet waard ;) Je kunt hier gelukkig altijd je hart luchten!!

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Mich, fijn dat heet mee viel! ;)
    @ Sassie: ik weet niet of je het nog leest, maar ben benieuwd hoor wat er morgen uit je test komt! Laat maar snel weten :D
    @Denise: klinkt goed van je werk! Je ziet wel steeds meer kinderdagverblijven die net dat beetje verder na denken.. is wel erg leuk om te zien! (en vast ook te werken ;) )
    wat klinkt het leuk van je taarten, dan ben je blijkbaar erg goed :) Leuk dat je dat samen met je schoonzusje kan doen! Gezellig hoor!
    @Lenthe: en hoe voel je je nu? zakken je kwaaltjes al een beetje?
    @Djennes: heeft het al een beetje door gezet?

Wij hadden vandaag de 93e verjaardag van de oma van mijn man.. jeetje wat een leeftijd!!! Was een drukke dag, dus ik hou het een beetje kort.. morgen kom ik weer even kijken of jullie ook nog komen kletsen ;) Anders: fijn weekend!!!

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Dankjewel Denise!!
    Pleak, lekker het zo'n druk weekend?
    Wij naar de intocht geweest van sinterklaas!
    Wel de kleine thuis gelaten hoor, vond het te koud en veel te druk..
    Maar gelukkig wel de kleine van mijn broer meegenomen!

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Even kort, batterij is aardig leeg. Vanmorgen omo witte test dus ik zal vandaag of morgen wel ongesteld gaan worden.

9. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Aahh! Balen sassie!

10. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Aah sassie:(
    Dit vind ik niet leuk!

11. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wat een heerlijke zondagmiddag..! Manlief staat in de keuken en probeert eitjes te koken in twee kleuren (geen idee hoe hij daarbij komt en wat ik me er bij voor moet stellen haha) en ik zit lekker te neuzen op het forum. Wat zijn jullie stil trouwens! 'Officieel' zou ik vandaag of morgen ongesteld moeten worden, als ik een normale cyclus zou hebben en uitga van mijn eerste menstruatie na de pil. Maar ik denk dat ik er lang op kan wachten.. Op internet had ik een site gevonden waar een heel stuk stond over de Billingsmethode, kennen jullie dat? Daar word uitgelegd hoe je door je afscheiding kunt zien in welke fase van je cyclus je zit. Is wel interessant! Als ik daar van uit ga zou ik nu toch tussen mijn eisprong en mijn menstruatie moeten zitten. Dus wie weet! Ik hoop het, dan is mijn cyclus in ieder geval niet overdreven lang... Hoe is het verder met jullie? Nog spannende dingen gebeurd?

12. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    hey meiden, ook weer een even een berichtje van mij ;) Druk weekend dus idd niet zoveel tijd gehad om wat van me te laten horen.

Sassie :( Nee dat is niet leuk!! En had het ook niet echt verwacht :( jammer hoor! Ook al door naar een volgende ronde dus :(
    Is je weekend verder wel leuk (geweest) ?

@Mich, lekker druk weekend valt wel mee ;) druk wel, lekker iets minder. Gister de verjaardag van de oma van mijn man gehad, en ahhhh wat heb ik me weer lopen ergeren aan mijn schoonmoeder. Elke keer neem ik me voor me niet meer zoveel van haar (en haar opmerkingen) aan te trekken, ik slaag er alleen steeds niet in :p Voor de rest was het wel gezellig hoor, maar ze heeft altijd zoveel commentaar op hoe ik mijn zoontje opvoed. Het is echt noooit goed. Ongelofelijk irritant. Maar ja, dat hebben we ook weer gehad ;) Vandaag lekker in de tuin bezig geweest, was heerlijk weer hier!

Leuk de intocht van Sinterklaas! Hoe oud is de kleine van je broer? Was idd erg koud gister!

@ Denise, haha ik weet ook niet wat ik me voor moet stellen bij een 'ei in twee kleuren" ;) was het lekker??
    Ik ben idd bekend met de billingsmethode. Dat bedoelde ik laatste met hoe fascinerend je lichaam in elkaar zit als je je lichaam beter leert kennen. Ik weet daardoor goed te berekenen wanneer mijn ei-sprong is. Alleen is het ook weer niet altijd zo duidelijk hoor. Ik heb ook wel eens tussen mijn ei en ongesteldheid 'vruchtbaar slijm' maar dan is het vaak maar de helft van de dag en dan is 't al weer weg. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang je cyclus nu is! Dat is zo lastig op het begin!
    Heb je nog last van test-kriebels?

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Woeeeh spannend zeg!
    Billingsmethode ken ik zelf niet.. ga zo eens opzoeken hihi
    Ben benieuwd!!
    Ja ze zijn stil he? Denk door het weekend! hihi:D

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Even een kort berichtje van mijn kant.

@pleak, nee totaal geen testdrang! Komt denk ik omdat ik weet dat het deze maand toch niet raak is en ik heb ook geen testen meer in huis haha.

@MICH, Al opgezocht? Is interessant hoor!

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ pleak Aah, dus ik ben niet de enige? :D schoonzus/schoonmoeder, komt allemaal aardig in de buurt!!
    Vandaag met de kleine in ons 'dorp' geweest voor sinterklaas.. hij huilde niet... maar leuk? haha dat weet ik niet!
    Zwarte piet heeft hem zelfs vast gehad!!

Die van mijn broer is 6 jaar.. en hij heeft er nog een van 17 maanden!
    :D:D Kei leuk dus voor hem!

@ Denise Nee nog niet... pfff heb even nog moeten poetsen! Bah.. Nu even huiswerk maken.. even kijken of ik er tussendoor tijd voor heb! hihi

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Denise, toch even opgezocht!
    Vind het interessant maar wel erg moeilijk om alles te ontdekken.. Omdat dat cervi. slijm niet eens echt te vinden is bij mij! haha

17. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise: geen testen in huis is meestal wel het makkelijkst ;) Ik ben benieuwd hoor wanneer je dan ongesteld wordt. (of niet ;) :D)
    @ Mich, hahaha neeee. Over mijn schoonmoeder en haar bijzondere gedrag kan ik boeken vol schrijven ;) Echt die opmerkingen van haar. Vertel ik toen mijn zoontje 9 maanden was: Hij is voor het eerst gaan staan in de box! Zegt ze (nou ja, maakt ze het geluid): Huh.. Dus ik reageerde verbaast huh? Zegt ze heeelemaal beledigd en boos naar mij kijkend: Dat is veel te vroeg voor hem! (net als of het mijn schuld is :(.. )
    Gister op die verjaardag had ik gedroogde abrikoosjes mee genomen zodat mijn zoontje iets gezonds te snoepen had; vraagt ze wat eet hij? Ik antwoord gedroogde abrikoosjes. Reageert ze helemaal geshockeerd: Gedroogde abrikoosjes? Die zwellen helemaal op in zijn buik! (ik had echt waar nog beter kunnen zeggen, ik geef hem vergif.) zucht. ;) Nou ja zo kan ik nog wel even door gaan ;)

Leuk dat je met je kleinte naar sinterklaas bent geweest, ik weet niet of mijn zoontje wel zo weg zou zijn van zwarte piet ;) hihi.
    Leuk je neefjes/nichtjes :) 6 jaar vind ik altijd zo'n leuke leeftijd, zo lekker wijs dan :D
    Succes met je huiswerk!

18. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben weer terug van ons weekendje weg. Ik heb daar niet alles gelezen, ik had geen oplader bij, stom. Nu hou ik het ook even kort, want ik ben aardig moe van de autorit en wil dus een beetje op tijd gaan slapen.

Pleak, nog geen volgende ronde hoor, nog geen rode duivels gezien. Ik verwacht morgen of overmorgen ongesteld te worden. Bij de oudste testte ik echter ook pas 6 dagen na NOD licht positief, dus ik heb het nog niet helemaal opgegeven.

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Woehh spannend he!
    Heb je een leuk weekend gehad?

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

AAH nee meen je niet... nou die is ook vreemd dan!
    Je bent toch blij als je zoontje iets nieuws leert en kan...:D
    Ik dacht dat hij ook bang zou zijn, maar hij vond de muziek veel enger!
    Zwarte piet heeft hem gewoon vast mogen houden en gaf geen kick!
    Keek een beetje gek, maar dat kwam denk ik meer door de drukte die er was hihi!

Deel Deze Pagina