Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Trouwens,
    Niet on belangrijk maar vond het toch zo erg vreemd....
    Ik hoop dat het 'voorbestemd' is...
    Maar omdat ik mijn eisprong heb gevoeld, weet ik precies wanneer ik ongesteld MOET worden natuurlijk.. en als ik dan bereken naar mijn uitgerekende datum..
    Dan is dit 8 augustus... Thja denk je zeker 8 augustus, dat kan toch altijd... maar je raad het nooit.. ik ben 8 augustus jarig............
    Ik hoop het zo! Vind het wel erg leuk om dat zo te zien hoor!!!

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dat zou wel heeel bijzonder zijn :) Ik hoop het heel erg voor je hoor!! En als ik dan deze ronde zwanger zou raken ben ik een paar weken na je uitgerekend, kunnen we elkaar van kwaaltjes op de hoogte houden ;)

Waar ik woon heb je een sinterklaas huis (misschien heb je dat ik veel meer plaatsen hoor.. maar van hier weet ik het ;)) misschien dat ik met mijn zoontje daar een keertje ga kijken ;) vond alleen vorige jaren de hulp-sint een beetje eng ;)

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik ben net ongesteld geworden, dus wij gaan een volgende ronde in.

MICH, weet je hoe lang je luteale fase is? Gemiddeld is dit 14 dagen, maar ik ben ook al 13 dagen na mijn eisprong ongesteld geworden.
    Het zou wel leuk zijn om op je verjaardag uitgerekend te zijn.

4. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Dames, jullie hebben me aangestoken met dit topic ;)
    heb er juist meer testdrang van gekregen.... erger nog...heb ondertussen een ovutest gedaan, maar heb het idee dat dat niet veel zal zeggen, gheghe.
    En als je mijn onderschrift kijkt zou het ook wel erg onlogisch zijn. Zitten ontzettend in de mmm en gaan starten met ivf in de volgende ronde. Dus eigenlijk wil ik gewoon alvast weten waar ik aan toe ben en wil eigenlijk dus zo snel mogelijk een negatieve test, hahaha. Hoe tegenstrijdig he?
    Maar de dichtsbijzijnde kruidvat is open......
    maw; stop mij!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @Sassie, jammer!! Op naar de volgende ronde dan maar.
    Vraagje over een eerder berichtje, je schreef dat je bij je oudste pas 6 dagen na NOD pas positief testte. Klopte dat dan ook met het termijn? Of was je eitje dan ook pas later ingenesteld.? Ik vind dat altijd zo fascinerend, de moeder van een vriendin heeft bij beide zwangerschappen zelfs nooit positief getest. Raar hoe dat kan!
    @Zuuske: welkom:D Moeilijk he niet testen. ;) Het lijkt helemaal niks, gewoon na een paar daagjes testen, maar als je er midden in zit lijkt er geen einde aan te komen ;) De bedoeling was idd om niet te testen, maar we steken elkaar juist heel erg aan. maar het is wel gezellig zo ;)
    Ik hoop voor je dat je straks gewoon een positieve test in handen hebt hoor!!, maar dat is voor jouw misschien wel eng om aan te denken omdat er meer aan vast zit dan wat wij roepen, op naar de volgende ronde. Zou balen zijn, lijkt me, als jullie met ivf moeten starten.
    wat zei je ovulatie-test ;) ? Of heb je inmiddels als een tochtje naar de kruidvat afgelegd ;)

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hey meiden,
    Bij mij begint de testdrang ook al te komen, deze cyclus is ook anders, meestal heb ik veel bruinverlies na mijn eisprong tot aan mijn nod en deze maand niet.
    Nu nog maar even de testdrang proberen te verdringen :)

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Wat *PIEP*dat je ongesteld bent geworden!!
    Maar met volle moed naar de volgende ronde!
    We houden ons hier gewoon gezelschap toch!!
    Dat weet ik niet, hihi ben uitgegaan van het gemiddelde..
    Kan dit ook langer zijn dan??? dan 14 dagen? Of alleen maar korter?

Ja zou inderdaad leuk zijn, maar vind alle datums leuk, als ik maar een klein babytje in mijn buikje krijg!:D

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Pleak, wanneer was jou NOD ook alweer?

@ Margha, Welkom! Hihi kunnen we samen kletsen zodat we misschien *iets minder* aan onze testdrang denken hihi wanneer is jou NOD?

@ Zuuske, jij ook welkom hier!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit he? Wie weet, ik hoop voor je dat je deze maand zwanger bent! Voordat je met IVF moet beginnen! *knufff*

9. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    zuuske, welkom. Heb je deze ronde wel kans om zwanger te zijn? Heb je iets van medicatie genomen? Ik zie datum 09-10 als laatste IUI staan? Ik hoop dat je snel zekerheid hebt.

Pleak, bij de oudste werd ik een week teruggezet bij de termijnecho. Ik gebruikte toen geen ovulatietesten, maar ik voel mijn eisprong meestal wel. Ik testte 1 dag voor NOD licht positief (een +/- test waarbij de verticale streep heel smal was) en daarna eerst 6 negatieve testen voor ik 6 dagen na NOD weer positief testte.

Margha, welkom. Ik zie op je tempkaartje wel een lagere temp vanmorgen? Spannend in ieder geval.

MICH, volgens mij varieert een gemiddelde LF tussen 10 en 16 dagen.

10. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Net naar het toilet geweest en wat denk je bruinverlies en heb nu ook buikkrampen. Baal er enorm van.

11. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zooo, even een kort berichtje tijdens mijn pauze!

Zuuske en Margha, welkom! Spannend hoor al die verhalen.. Zuuske ik zie dat jij ook al heel wat achter de rug hebt en een hele tijd bezig bent, heftig! Ik hoop echt voor je dat het nu snel raak is!

Vanavond ga ik even uitgebreider reageren! Iemand nog testdrang hier?

12. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    uh ik! hallo allemaal!!

en ik ben ook pas 7dpo, gister dus negatief getest. maar ik voel gewoon dat het raak moet zijn, omdat het in mijn buik het zelfde voelt als de laatste keer. Maar dat is misschien ook wel omdat ik er echt op zit te wachten.
    een week duurt nog zo lang....!!

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    gezellig nieuwe meiden erbij :) Echt erg, ik ben net ongesteld geweest.. en heb nog steeds last van testdrang.. haha ik kan me er nog niet bij neer leggen dat al mijn kwaaltjes weer helemaal niets betekenden, zo flauw ;)
    @Bertha: welkom :) jij bent wel heeel vroeg met testen! Nog even geduld hebben hoor. Heb je nog meer kwaaltjes? Spannend hoor! Heb je nog testen in huis? Beste remedie tegen niet testen is toch wel; geen testen in huis hebben ;)
    Margha; klinkt als een naderende ongesteldheid: Balen!!
    Mich: Mijn nod is een groot misterie.. :) Afgelopen cyclus was 29 dagen die daarvoor 39. Meestal ga ik uit van de laatste, maar deze ronde zou zomaar 10 dagen langer kunnen duren. Ik hou mijn lichaam in de gaten, spot ik mijn ei dan weet ik ook mijn nod.. (jippie onregelmatige cyclussen :x)

14. nono

nono Niet meer actief

Hoi! Ik kom mij ook melden. Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en probeer het tot m'n NOD uit te houden om niet te testen! =D Heb wel veel krampjes dagelijks, pfoe! Vanochtend toen ik net wakker werd en ik nog in bed lag kreeg ik 2 hele felle steken.
    Succes iedereen! =D

15. Bertha

Bertha Bekend lid

13 okt 2010
    850
    1
    18
    NULL
    NULL
    ja weet ik, ik dacht laat ik eens proberen. dipsticks kosten toch maar een paar cent. :D
    maar goed daar was dit topic zo te lezen voor op gezet voor vrouwen zoals ik!

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Margha, wat vervelend zeg!!
    @ Bertha, inderdaad GEWOON geen testen kopen! haha, bij mij moesten ze PERSE op! hihi (welkom trouwens!)
    @ Nono! Jij ook welkom, leuk weer wat kletsers erbij!!
    @ Pleak, wat vervelend he,, die afwisselende cyclussen!
    Maar die had ik voor mijn zwangerschap ook.. en was na 7/8 maanden zwanger! ZONDER gericht te klussen! Dus dat valt mee he hihi?

voor iedereen! Ik zit nu 5 dagen na mijn ei en net ging ik naar de wc en had ik een beetje roze in mijn ondergoed (sorry hihi) en bij het afvegen wat roze.. heel weinig hoor.. ik zal toch niet al ongesteld worden ofwel???

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Mich, innesteling? Al is dat wel een beetje vroeg..

18. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    + 1 ;) ik dacht het ook gelijk. Wordt extra spannend zo Mich!! Of je wordt idd ongesteld, maar dan heb je ook wel een heel rare cyclus gehad.

@ bertha, haha ja dat maakt het nog verleidelijker om te doen.. ;) Als je steeds van die dure testen moet kopen is het makkelijker wachten. trouwens, het topic is om elkaar van het testen af te helpen ;) :D alleen steken we elkaar alleen maar meer aan in de test drang. Ach het kletsen er over maakt het wachten in elkgeval leuker :D

@ Nono, welkom! Goed streven tot je nod wachten! Is altijd zo spannend he, steekjes en krampjes in je buik. Bij alles het gevoel: zou het raak zijn :D

19. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Denise & Pleak,
    Zou het dan?? Heb net even op internet gelezen en 5 dagen na een eisprong kan toch wel he??
    Whoeeh spannend!

20. nono

nono Niet meer actief

5DPO kan je inderdaad wel een innesteling hebben ja. =D Spannend hoor!!

Deel Deze Pagina