Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    jep het zou kunnen ;) duimen dat het zo is!

2. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    @ Bertha, 7DPO is wel erg vroeg inderdaad.. Ik mag niks zeggen want ik deed het zelf ook hoor, maar de kans dat je dan positief test is wel erg klein! En wat je zegt is wel waar, als je er heel erg op gefocusd bent dan voel je ook van alles! Maar ik hoop voor je dat je volgende week positief test!

@ Nono, welkom! Wanneer is je NOD?

@ Pleak, DOE JE TESTEN HET HUIS UIT!!! Hahaha :D Trouwens, dat twee kleuren ei van mijn man was toch redelijk mislukt haha! Volgens mij is er een heel doosje eieren doorheen gegaan :D Hij had ergens op internet gezien dat je een ei kon koken met dat eigeel en eiwit door elkaar heen, dan krijg je een gevlekt ei. Vond ie leuk om te maken... Tja, ieder z'n bezigheden in het weekend he! Ben zelf inderdaad ook erg benieuwd wanneer ik ongesteld word. Ga er vanuit dat het wel gewoon gebeurd want ik heb echt nergens last meer van! Ik neem aan dat ik wel wat zou voelen als het raak zou zijn haha. Maar ik hoop dat mijn ongi snel doorbreekt.. Volgens mijn oude cyclus met de pil zou het gisteren moeten zijn begonnen, maar er is nog niks te bekennen :( Dus dan er toch maar van uit gaan dat mijn ei vorig weekend was en dat aankomend weekend mijn ongi doorbreekt! Duim voor me? Ik word bang van al die lange cyclussen die je hier voorbij ziet komen... Wat vervelend zeg, al dat gedoe met schoonmoeders en schoonzussen! Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van.. Kan het super goed vinden met allebei mijn schoonzussen en ook met mijn schoonouders! Mijn schoonmoeder had in het begin nog wel eens de neiging om zich heel veel met mijn man te bemoeien toen hij het huis uit ging, maar dat is gelukkig nu minder! Hij is hun oudste kind, enige zoon, tja dan zijn moeders nogal vertroetelend he! Gelukkig is daar bij hem niks van te merken ;)

@ MICH, het zou wel heel bijzonder zijn als je op je verjaardag uitgerekend zou zijn! Laten we hopen dat het een teken is haha! Hoe is het met je roze 'slijm'? Nog veel gespot? Het zou maar zo een innesteling kunnen zijn! Ik hoop het echt zo voor je!! En nu niet al gaan testen he, netjes wachten tot volgende week ;)

@ Zuuske, als ik jouw onderschrift en verhaal zo lees heb ik echt veel respect voor je. Het lijkt me verschrikkelijk om ZO lang te moeten wachten op een kindje! Kan me er helemaal niks bij voorstellen.. En dan zijn hier soms meiden op het forum die na 1 maand het wachten al zat zijn.. Ik hoop echt zo ontzettend dat jij snel een wondertje in je armen mag houden!!

@ Sassie, Wat jammer! Op naar een positieve volgende ronde dan maar! Een hele stomme vraag, maar wat is LF? Ik zie die term vaak voorbij komen maar heb echt geen idee haha! (Zo zie je, ik ben een groentje maar probeer hard te leren)

@ Margha, wat spannend!! Pfff, al die signalen dat je denkt dat er iets zou kunnen zijn.. Vreselijk he? Ik hoop dat het toch niet je ongi is die je er aan voelt komen!

Zo... Dat was een heel verhaal volgens mij haha. De sinterklaasstress is weer toegeslagen! Ik had vandaag allemaal hyperactieve kindjes op het werk, de hele dag ging het over piet piet piet. Erg schattig, maar ben toch ook wel blij als het weer voorbij is hoor! Heeft iedereen een fijne dag gehad vandaag?

3. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Volgens ff zit ik op 9 dpo dus zal wel vroeg zijn nu al ongi. Het is bij een beetje bruinverlies gebleven tot nu toe. Zucht.

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Denise, nee niks meer... was alleen dat.. een klein beetje in de onderbroek dus en wat bij het afvegen! hihi Laten we het hopen inderdaad!
    Wil het zo graag tijdens pakjesavond vertellen aan mijn familie.. in de hoop dat we met zijn alle bij elkaar zijn.. aangezien mijn moeders vriend de strijd is aangegaan tegen kanker.. :( (tegen mijn moeder kan ik het niet langer geheim houden dan dat hoor! hihi)

Mijn dagje was rustig vandaag..
    Ik begrijp dat je gek word van dat hele sinterklaas gedoe.. hihi
    Wij gaan morgen de kerstboom opzetten denk ik hihi even wat gezellige sfeer in huis brengen.. vroeg he? haha maar het is onze eerst kerst en hebben allemaal nieuwe kerstballen en willen graag snel zien hoe eht uit komt te zien haha..

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmm vreemd he, ik hoop inderdaad dat het iets positiefs betekent!
    Maar jeetje meid wat heftig van de vriend van je moeder! Is het net bekend of al langer? Wat naar zeg!

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Net bekend eigenlijk.. is inmiddels 2x geopereerd al.. ging allemaal vrij snel... nu afwachten of hij weer geopereerd moet worden of chemo/bestralingen etc.. Hij heeft het in de tong..

7. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    In de tong? Daar had ik echt nog nooit van gehoord.. Wat ontzettend naar zeg! Heel veel sterkte voor jullie! x

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Denise :):) ik had er nog 1 in huis die heb ik gedaan en hij was negatief.. haha verrassend he ;) Maar goed, ze zijn nu op en ik mag pas nieuwe halen als ik min 2 dagen voor NOD ben. :D
    van dat ei klinkt wel leuk, ik hou wel van een beetje experimenteren met eten ;) ga ik eens opzoeken.
    Niks meer voelen hoeft niks te betekenen hoor... maar ja, je kan niets anders doen dan afwachten. Het komt niet zo vaak voor volgens mij dat het echt heel lang duurt voor iemand ongesteld wordt na het stoppen met de pil. Je cyclus tijdens de pil is trouwens niet echt een cyclus, dat wordt allemaal geregeld door de hormonen uit de pil, dus daar kan je niet vanuit gaan. Nu moet je lichaam het zelf oppakken, niet te druk maken hoor! Maar ik zal voor je duimen hoor!
    Fijn dat je zo'n leuke schoonfamilie hebt! Ik mis dat soms wel eens. Ik heb er op het begin echt mijn best voor gedaan, maar dat is mislukt zeg maar. Mijn schoonmoeder is ook nogal van het vertroetelen van mijn man (enige zoon ook) maar die slaat er vaak een beetje in door. Inmiddels is het al veel minder (hij is nu 'al' 35) maar toch blijft het wel een beetje lastig. Mijn schoonzusje is wel lief, maar die is 10 jaar ouder en daar zit soms een beetje een generatiekloof tussen, we kunnen het wel goed vinden, maar niet als vriendinnen of zo. Maar ze is wel lief.

Sinterklaas drukte op werk; haha ohw als ik daar nog aan terug denk. Enerzijds zo leuk, anderzijds zo ongelofelijk druk idd! Al die kindjes die stijf staan van de stress.. :)

@ Margha: het is idd wel vroeg om al ongesteld te worden, maar ik had dit keer ook al heel vroeg dat ik iets bloed verloor en toch ongesteld werd. Voor jou hopelijk niet zo hoor, maar het kan wel. Spannend nog een paar dagen geduld.. hopelijk zet je ongesteldheid niet door!

@ Mich, dat zou sinterklaas avond nog eens bijzonder maken :D ik ga voor je duimen hoor! En was vreselijk voor de vriend van je moeder.. (en je moeder en jullie natuurlijk :( ) Wanneer schat je je nod? spannend!

Wat leuk een kerstboom! Ik twijfel nog of het hier wel zo'n goed idee is, mijn zoontje trekt zich aan alles op, we hebben 2 poezen die alles slopen. Maar het is altijd zo gezellig he!!

9. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heet geen Sassie ;) maar.. lf is "Luteale fase" de periode tussen eisprong en menstruatie.
    Mocht je er meer over willen weten:
    Menstruatiecyclus - Wikipedia :D
    (wat valt er nog een hoop te 'leren' he ;) niet dat je zonder als deze informatie niet zwanger kan raken, maar het is wel interessant allemaal. (vind ik)

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog niet gereageerd ;)
    Het is mij ook al 1 keer gelukt dus hoop dat het deze keer weer zo lukt. Toen geen ovulatie-testen gebruikt oid en ook rond de 7 maanden zwanger. Dus het kan wel ;)

11. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Thja, ook daar kun je het hebben.. Komt eigenlijk het meest voor bij alcoholisten of rokers.. beide deed hij niet..
    Hij heeft een te kleine kaak en beet vaak op de tong... daar is het dus door gekomen!

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ Pleak, zou inderdaad heel speciaal zijn..
    Ik ga uit van 29 november..
    14 dagen na mijn eisprong dus.. want die is duidelijk die dag geweest! Kan niet anders hihi

13. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    nog 10 daagjes.. spannend :) die dag is mijn zoontje jarig, hopelijk voor jou die dag ook een bijzondere dag :D

14. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Daar ben ik weer!
    Heb nog niet alles doorgelezen maar vandaag is het eindelijk goed doorgebroken!

Ik doe het ook rustiger aan omdat ik merk dat ik er toch teveel mee bezig ben en ik bang ben dat het toch invloed heeft.

probeer wel mee te lezen hoor!

15. nono

nono Niet meer actief

Hoe voelen jullie je?

Ik ben enorm moe, ik gooi dit niet per direct op 'een klacht' maar het is zeer vervelend! Gister 3 uur (!!) op de bank geslapen en om 23.00 sliep ik vrolijk verder tot 12.00 'sochtends. Ik ben echt gesloopt terwijl hier geen duidelijke reden voor is. Ik luister wel naar m'n lichaam en doe het gewoon lekker rustig aan.
    Nu even optutten en richting de winkel want tjah, dat gaat wel gewoon door hé. =)

16. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Het enigste wat ik op het moment merk is dat ik op moest om te gaan plassen.. normaal nooit.. erg vreemd dus.. en herken dit alleen van op het laatst lopen van mijn zwangerschap... :)

17. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Hier nog niet ongi geworden maar vandaag nog iets bruinverlies gehad, spannend.

nono: ga je nog testen of kan je je nog inhouden?

18. nono

nono Niet meer actief

Ik heb vorige week Donderdag mijn eisprong gehad dus ik ga nog niet testen. :) Had vandaag een klein veegje bruinverlies! Wie weet, hahaha. =)

19. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Spannend hoor meiden! Ben benieuwd!

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667