Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Pfff.. Even een ego berichtje van mijn kant, sorry!
    Sinds ik gestopt ben met de pil merk ik pas wat voor troep het eigenlijk is.. Ik ben nu ruim een maand verder en heb ook echt het idee dat ik dikker word, terwijl ik juist dacht dat je zou afvallen als je stopt met de pil! Nog steeds niet ongesteld ook trouwens, ook totaal geen klachten die tekens geven dat het er aan zit te komen.. Kortom, wat een troep! Het liefst zou ik er nooit meer aan beginnen!

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Ik begrijp je helemaal het is erg frustrerend dat ontpillen..
    Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap ook gehad..
    Daarom ook besloten om een spiraal te nemen na mijn bevalling.. echter deze heb ik maar 3 maanden gehad.. want daar had ik constant buikpijn van!:$ Ik vind het ook allemaal maar rotzooi..
    Maar ik kon me wel herinneren dat het op een gegeven moment wel weer allemaal goed kwam! En dat dat ontpillen niet zo heel lang duurde!:D Heb je ovulatietesten gedaan? Of al je ei gevoeld??

*knuffff*

@ Margha, ja wij gaan zondag testen:cool:
    en jij?

3. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmm ja heb wel het idee dat ik mijn ei heb gevoeld, vorige week zondag. Geen ovu testen, dat wil ik bewust (nog) niet.
    Maar het is inderdaad wel erg frustrerend, zeker nu ik de laatste paar dagen ook merk dat ik echt dikker word enzo.. En ik ben al niet echt slank van mezelf haha, dus dat maakt het extra frustrerend ofzo! Hoop dat het allemaal snel over is..

4. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pleak, ik ga ze dus weer gebruiken. Ik heb vaak al een week voor mijn eisprong dat ik een zeurend/branderig gevoel in mijn onderbuik krijgt met af en toe steekjes, dan denk ik elke keer 'is dit mijn eisprong' voor een week lang. Die ovutesten geven me rust, dan weet ik wanneer hij echt komt en wanneer mijn NOD dan zal zijn.

MICH18, ik bedoelde ook niet dat je eergisteren je eisprong had, maar dat het roze nog van je eisprong van de 15e kan zijn, dara kan een paar dagen overheen gaan voor het eruit komt.

Margha, ik zou een beetje afwachten wat je temp doet. Als het raak is dan zou je temp volgens mij nog wat omhoog moeten gaan?

@ testen, ik zou persoonlijk niet voor 10 dpo gaan testen, de kans dat je dan al een licht streepje krijg is echt minimaal.

Denise1605, sommigen vallen juist af door de pil (staat ook als bijwerking vermeld) en als je dan stopt dan kun je weer aankomen. Ik weet niet welke pil je hebt gebruikt?
    Als je vorige week zondag je eisprong gehad denkt te hebben dan zou je aankomend weekend ongeveer ongesteld moeten gaan worden.

5. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ja inderdaad ik hou er ook rekening meer dat ik ongeveer aankomende zondag/maandag ongesteld zou worden..
    Ik heb de Tryginon gebruikt!

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Temp was omhoog gegaan. Ik heb me nog kunnen inhouden om te testen maar word met de dag moeilijker.
    Denise. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Whoe spannend Margha!
    @ Denise, ik hoop ook voor meer duidelijkheid bij jou!
    @ Sassie, aah zo! Nu snap ik je!
    Ja dat kan inderdaad ook!!

8. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Heb nu toch ook wel moeite om niet voor de zekerheid alsnog een test te doen! Voordat ik mezelf aanpraatte dat ik vorig weekend mijn ei had, was namelijk 3 dagen geleden mijn NOD :)
    Dan denk ik nu toch stiekem van zou het? Ik heb alleen geen testen meer in huis en mezelf beloofd om sterk te zijn en het niet te doen!

9. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Moet ik je helpen om van je testdrang af te komen?
    of mag ik gewoon zeggen....................

PROBEER HET! REN NOG SNEL NAAR DE KRUIDVAT!!!

10. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Lees even de titel van dit topic... Wat moet je doen? NIET DAT!! :p

11. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zonder gekheid.. Vorige week heb ik getest, 5 dagen voor NOD en toen was ie omo wit. Daarna nog een keer getest, 3 dagen voor NOD en nog steeds omo wit.. Dus ik ben gewoon bang om teleurgesteld te worden, ik geloof er deze ronde niet in :)

12. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Jullie maken het hier wel spannend met zn allen, meiden!!!

@Denise: Doen wat goed voelt.. Lekker testen als je dat wilt, en anders nog even wachten.

Ik ben vandaag 5DPO en heb sinds gisteravond erg licht bruinverlies. Begin het nu toch spannend te vinden. Kijken of ik het kan volhouden tot mijn nod!

13. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je helemaal Denise... Als die zo vaak omowit is geweest..
    Maar wat als je je ei toch later hebt gehad!!!
    Wie weet heb je wel veels te vroeg getest!!
    @Aster14 spannend he?? Ga je zondag ook mee testen met nono en mij?:D

14. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dat is ook wel zo Mich, maar ik heb ook helemaal geen klachten! M'n borsten doen niet zeer, ik ben niet misselijk, ik heb geen buikpijn.. Dat hoor je toch te hebben? Het enige wat ik heb is dat ik een beetje moe ben en wat gerommel in mijn darmen..

15. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Sorry maar dat hoeft niks te betekenen!
    Wil je geen valse moed geven, maar ik had bij de eerste ook geen misselijkheid geen pijn aan borsten etc..
    Ik heb na mijn berekening met 6 weken positief getest.. toen had ik ineens last van buikpijn en dacht moet een testje wagen.. (maar daarvoor dus niet)
    Daarna werd ik een aantal weken terug gezet door de gyn.. maar bij een meting tussentijds bij een echocentrum.. bleek mijn berekening wel te kloppen.. Met 40 weken (volgens de gyn) moest ik daarom worden ingeleid omdat het vruchtwater op was... ik dacht dus dat ik uiteindelijk toch echt die 42 weken was!!

Zolang we maar geen bloed zien is het goed:D

16. nono

nono Niet meer actief

Zijn heel veel meiden die juist geen klachten hebben na hun ei en toch zwanger zijn! :) Ben benieuwd.

17. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Mich: Oeh, zondag! Dat is wel erg vroeg voor mij, denk ik... Dan ben ik pas 9dpo. En ik zit middenin een verhuizing, dus ik denk dat ik daarna pas ga testen. Gaan woensdag over, dus donderdag misschien wel een klein testje wagen. Zit dan alleen nog wel steeds 1 dag voor mijn nod.
    Hoeveel dpo ben jij nu?

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    hetzelfde als nono, met testen dan 10 dpo hihi

19. nono

nono Niet meer actief

Spannend. :D Weer bijna een dagje voorbij! We komen dichterbij Mich! Hihi.
    Klachten vandaag of??

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    JA leuk he Nono:D

Uhm, geen kwaaltjes eigenlijk.. misschien af en toe wat krampjes.. HEEL licht, dus kan ook dat ik me dat inbeeld:D
    Geen gekke dingen dus!

En jij?

Deel Deze Pagina