Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Zucht.. Jullie maken me weer helemaal in de war! Ik had deze ronde al opgegeven en ben er eigenlijk al een week helemaal niet meer mee bezig! :p
    En nu ga ik weer twijfelen haha. Maar goed, ik ga het proberen vol te houden tot in ieder geval aankomend weekend! Dan zit ik een week na mijn oorspronkelijke NOD, dus dan zou ik eventueel een test kunnen wagen denk ik..

2. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw

Misschien een tip....
    ZONDAG meetesten met NONO en mij?

3. nono

nono Niet meer actief

Ook niet echt. Zijn wel wat dingetjes maar dan denk ik ; ach, dat kan niks zijn want daar is het nog te vroeg voor. :)

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Eigenlijk weet ik niet wat normaal is, wanneer je echt past wat gaat voelen... zullen de meeste dan echt voor haar nod iets voelen? Of de meerderheid toch niet?

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    ik denk niet dat er kwaaltjes zijn waarbij je kan 'weten' dat je zwanger bent. Eigenlijk alles dat op een zwangerschap kan wijzen kan ook op een naderende menstruatie wijzen.
    Bij mijn zoontje had ik juist geen klachten, dat hoor je eigenlijk best vaak. Normaal voor ik ongesteld wordt heb ik bergen klachten, zere borsten, rommelende buik, afgelopen keer had ik zoveel klachten dat ik er bijna van overtuigd was. En toch niets.
    Geen klachten hoeft echt niet te betekenen dat je niet zwanger bent!
    De meningen over wanneer kwaaltjes kunnen beginnen zijn nogal verdeeld. Bij mij kwamen ze inelkgeval pas wat later. Maar dat zal bij elke zwangerschap wel anders zijn

6. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmm.. Dat zou kunnen :)
    Misschien heb ik nu geen testdrang maar testangst haha.

7. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hahaha
    Ik wil je niet verplichten hoor....

@ Pleak, hoe is het met jou?

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    met mij gaat het wel goed, ;) vandaag naar de tandarts geweest, vorige keer had ze aangegeven dat ik niet zwanger 'mocht' zijn vanwege foto's dus ze vroeg er naar.. nou ja nee dus en toen ik weg ging zei ze, je best doen met zwanger worden he.. vond het wel grappig.. hopelijk kan ik de volgende keer zeggen: jaaaaaaaaaa ik ben zwanger ;)

Ik kan niet wachten tot mijn eitje er weer is en ik weer net als jullie lekker in de wachtstress zit, haha ;) Ik lees wel mee hoor, heb alleen wat minder te schrijven nu.. nog even dan zit ik ook weer op het wachtbankje.

Ik ben wel erg benieuwd hoor naar de uitkomst van jullie testen!

Mich en nono, spannend hoor zondag!! snel laten weten ik ben benieuwd!! :D

Denise, heb wel een beetje met je te doen ;) het wordt steeds moeilijker he het testen, elke keer die vervelende negatieve test, maar ook niet weten of het iets negatief is of niet.
    Ben benieuwd wanneer je gaat testen en wat er uitkomt!!

Sassie, ik ga idd denk ik maar toch weer ovulatietesten gebruiken.. het geeft idd ook wel rust. Dan weet ik zeker wanneer ik mijn ei heb gehad en dan zit ik me niet steeds af te vragen of ik me misschien vergist heb.

9. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Nou vanmiddag al ongesteld geworden. Had het nu nog niet verwacht.

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    balen Margha!

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Margha, heeft het echt doorgezet? Je temp is nog mooi hoog. Zou het geen innestelingsbloeding kunnen zijn? Zonee balen dan!

12. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    @ margha balen zeg!!
    @ Pleak, gelukkig gaat het goed met jou!!!

Met mij iets minder.. gister is onze beste laptop stuk gegaan.. en nu heb ik de hele tijd liggen huilen dat ik alle foto's van de geboorte van onze zoon kwijt ben..:(
    Vandaag ga ik hem na een computerbedrijf brengen..
    Hopleijk kunnen ze hem daar fiksen..:(

Had trouwens net weer ee beetje roze bloed bij het afvegen.. gisteravond ook een klein beetje...

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Margha: Balen, meid! Even afwachten hoe je temp blijft..

14. nono

nono Niet meer actief

Aiiiiiii Mich, dat is balen van je laptop! Gelukkig kunnen ze tegenwoordig heel wat dus ik hoop dat je laptop nog gemaakt kan worden (of in ieder geval de foto's er nog af kan halen)

Aiii, vanochtend had ik een afspraak.. in de auto voelde ik m'n darmen al wat pijn doen. Toen ik eenmaal bij de afspraak zat schoot ik haast in paniek 'Ohjee! Ik moet zo rennen naar de toilet volgens mij' maar daarna zakte het weer af en zo ging het de heletijd, ze zijn enorm vervelend aan het doen!
    Heb niks verkeerds gegeten en ziek worden lijkt mij ook sterk, ben pas nog ziek geweest. Testdrang loopt wel erg hoog op nu, maar we wachten geduldig af. :D Heb echt wel het gevoel alsof het deze maand raak is, gewoon gevoelsmatig.. en dat heb ik echt niet elke maand. :p

15. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Hmmm twijfel twijfel.. Wel testen, niet testen, wel testen, niet testen...

16. nono

nono Niet meer actief

Je bent al overtijd toch Denise?

17. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Dat weet ik dus niet zeker.. Eigenlijk al wel vier dagen maar ik zit nog in de eerste ronde dus mijn cyclus kan alle kanten op..

18. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Test gewoon Denise!
    woehhh nono spannend!
    Ik heb vandaag ook al hier en daar wat steekjes... maar verwacht het niks van... als je denkt dat je echt zwanger bent, wie weet.... gevoel zegt ook heel vaak dingen goed he :D

19. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    mag ook pas over 3 dagen testen
    maar ben zo bang dat ie weer negatief is

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ja dat is altijd vervelend he angel!
    Ik heb net getest dames haha
    kon mij niet meer bedwingen, maar uiteraard negatief! haha
    Best erg he, voordat je de test doet, weet je dat je op 7 dpo echt nooit positief zult krijgen.. maar toch doe je het en ben je van de drang af....!

Deel Deze Pagina