Nono, ik wil dat testje ook eens zien! Vissen dus..! aster, ik bedoelde joun topic hihi ga die even lezen..
Hahaha ik vind ook al wat om te gaan vissen. Oh men, m'n darmen zijn niet lief tegen mij aan het doen. Ik heb nog ff nagedacht, 8dpo ongesteld worden is wel enorm vroeg. :O Denk toch écht een innesteling ofzo. Heb je nu verder nog ergens last van?
Nee verder nergens last van nono! Ja vond het ook, kwam totaal onverwachts ook! Darmen van NONO, lief zijn voor haar!!
Hi meiden, ik lees nog wel mee hoor! @ mich, goed nieuws over de vriend van je moeder! Heb je nog wat van je laptop gehoord (of heb ik daar over heen gelezen?) Bloedverlies zegt nog niks hoor! Helaas zit er niks anders op dan afwachten Hopelijk is het geen beginnende menstruatie @ Nono, ik ben ook wel benieuwd hoor naar de test! @ Denise, eerste ronde is altijd wel extra spannend omdat het allemaal zo nieuw is. probeer het maar een beetje los te laten anders gaat het heel lang duren Je zit nu 13 dpo toch? Ben benieuwd.. @ Angels: vervelend he steeds weer aan een volgende ronde moeten starten. Er zijn vrouwen die er nog veel langer op moeten wachten, maar op een gegeven moment zakt de moed je soms even in de schoenen. Heb je al getest of wacht je tot minimaal morgen? Spannend hoor! hier alles rustig, nog in afwachting van mijn ei ander soort wachtbankje Mijn schoonzusje was afgelopen donderdag uitgerekend, maar nog geen neefje/nichtje gearriveerd hoor. Ook best spannend! Ben zo benieuwd
Hee pleak! Ja erg goed nieuws! De laptop hebben we nog niks van gehoord.. dus ik ben benieuwd!! Vind het echt vreemd van het bloedverlies, heb nu vooral slijmig bloed.. Maar ik heb altijd zoiets als je bloed krijgt is je kans verkeken.. Spannend van je neefje of nichtje! En inderdaad wachten op je ei is een ander soort wachtbankje! hihi Ik zou vandaag eigenlijk naar de stad gaan, maar dat gaat niet door.. hmmm wat tedoen vandaag!
Even snel. Ik heb wel gelezen, maar vanaf smartphone moeilijk uitgebreid reageren. MICH18, balen dat je rood bloed hebt gespot. Is het alleen bij afvegen of heb je inlegkruis of maandverband nodig? Ik heb trouwens de eerste dagen ook bloed met slijm gehad.
@pleak ik wacht tot morgen en misschien wel langer aangezien ik net als zovele al zo vaak een negatieve test in handen heb gehad dat ik iig niet echt meer durf te testen hahahaha heb ook niet veel last van dingen gelukkig maar dat komt denk ik omdat ik er minder mee bezig ben dan de afgelopen maanden ik laat het nu meer op me af komen en ja de moed zinkt je wel is in de schoenen maar toch stug doorgaan he moet rond de 28e weer oma worden dus ben benieuwd wat dit weer teweeg brengt t enige wat ik wel raar vind is dat er allemaal witte stippeltjes op me tepels zitten en me tepels gevoelig zijn en niet me gehele borsten vlagen van misselijkheid en veel meer eten dan normaal maar goed we gaan het zien zou een leuke verassing zijn als t wel zo is
oja en steken of raar gevoel in me navel dat je bijna niet rechtop kan lopen omdat het zo steekt of zo gevoelig is
@ Sassie, over de hele dag heb ik ongeveer 1,5 tampon vol gehad... had vanmorgen wat buikpijn, maar over de dag heen werd dat minder.. dus denk dat ik gewoon ongesteld ben! *al is het toch allemaal anders dan normaal*
ik ben echt ongesteld! Dus ik mag al door naar de volgende ronde.. ben wel benieuwd naar nono! En pleak, wat moet ik doen, toch maar weer ovulatie omdat ik zo´n vreemde cyclus had? Ik twijfel een beetje.
nee nog niet getest durf niet zo goed alhoewel me broeken wel dicht krijg maar aardige druk uit oefenen op me onderbuik dus zo weer trainingsbroek aan en toch wel erg emotioneel ben de afgelopen dagen betrap mezelf dr op rare klopjes soms in me onderbuik :S ik snap dr niks meer van
Ik heb net pas getest. Eerlijk gezegd was ik het vanochtend vergeten omdat ik haast had. Ik stond met m'n duffe kop op en zonder na te denken naar de toilet gegaan. Ik ging vandaag naar de paranormale beurs (had kaartjes gewonnen) en daar behoorlijk wat gedronken. Nog steeds niet veel duidelijkheid hier.. dit is een etos test eigenmerk maarreh, ja.. ik zie wel iets maar niet noemenswaardig. Over paar dagen testen met ochtend urine.
Ohja Mich, jammer dat je ongi bent geworden zeg! Volgende ronde met goede hoop in! Ik word trouwens GAAR van mijn darmen. Ik ging dus naar de beurs en had zo'n enorme darm krampen.. ik werd er niet goed van.
@ Mich, Jammer dat je ongesteld ben geworden!! ik ben sinds vandaag weer gestart met ovulatie testen. Had mijzelf eigenlijk 'beloofd' geen ovulatie testen te gebruiken omdat ik niet gepland wil klussen. Maar het gaf mij vorige ronde zoveel rust dat ik er toch mee verder ga. Alleen niet om te bepalen wanneer we moeten klussen maar vooral om mijn nod te bepalen. Klussen wil ik alleen doen als ik er echt zin in heb enz.. Ik kan lekker door slaan in dingen en dit wil ik (voor zover nog mogelijk ) zo spontaan mogelijk houden. Dus je moet maar kijken hoe dat voor jou is. Met onregelmatige cyclussen vind ik het toch wel fijn. Ik heb anders rond verwachte nod toch wel stress of ik het nou goed had met mijn ei-sprong en wanneer ik nou precies over-tijd ben. @ Angels, je houdt het wel spannend hoor!! Je hebt kwaaltjes die zeker kunnen wijzen op zwanger zijn, alleen hoeft het niet.. dat maakt het wachtbankje zo irritant he!!! Ben benieuwd hoor! Hou ons maar op de hoogte!! @ Nono Spannend foto!!!!!!!!! ik wil mee kijken Een streep is meestal een streep, helemaal als het geen ochtendurine is en je veel gedronken had (als je nu nog een paar dagen kan wachten zou ik dat wel heel knap vinden ik had dus echt wel nog een keer getest )
Haha oke morgen! Ik weet echt niet wat ik moet denken, de streep is wel blauw.. maar het is zo dunnetjes en licht. Echter kwam het direct, wou haast naar mijn vriend vliegen 'Kijk schat!' maar neen.. ik wil een zekere test hebben voordat ik hem de kop gek maak verder. Ik ga proberen een foto te maken.. kijken of het gaat lukken of niet. =) Morgen vroeg maar naar de drogist vliegen. Haha!
Woehoe nono spannend!! Pleak ja, ik denk dat ik er ook mee verder ga dan heb ik misschien wel meer rust!! Ik had de vk hier op het forum gevraagd... maar zij vnd het wel vlug voor een menstruatie.. ze dacht eerder aan een tussentijdse bloeding... het gekke is... op het moment is het weer zo goed als voorbij.. vanmiddag nog geen halve tampon vol gehad.. en daarna niks meer.. Dus snap er niks van! Had vanacht toch echt buikpijn!