Ik ben nu nog 5 dgn voor mijn nod en ik kan niet wachten heb er vorige week nog een test door heen gejast maar negatief duhhh en maar hopen op een licjt sstreepje nou bij mij is het aftellen! Nog 5 dagen! Ik hou ut niet!!!!!
Hier nu mijn ei. Nod over 10 dagen maar door mn late ei heeft vroeg testem totaal geen zijpn. Ben ook niet van plan dat te doen. (Zegt ze nu heel braaf, met nog een dikke week te gaan. Volgende week zal het een stuk moeilijker zijn om me in te houden)
pfft ik nog 8 dagen.. morgen nog een weekje. laaaaang weekje wordt dat zo. Die van de koekjes klopt hier ook wel een beetje. Vorige keer had ik nog 1 test over maar wilde niet gelijk testen, dus heb ik'm maar in de tas die mijn man mee naar werk neemt gestopt Best erg dat dat nodig is
Hihi wat grappig die opmerking met de koekjes! haha De 15 is mijn NOD he... hihi.. Kan ik denk je een testje doen morgenochtend? hahaha... HELP ME VAN MIJN TEST DRANG AF!
Wanneer kun je op zn vroegst een test doen? Ik heb over 10 dagen mn NOD maar nu echt klachten, dat ik het liefst gelijk over die test heen wil piesen! Help?
Ja mamsie dat is waar haha.. Maar ach, al is het een iniministreepje... Ik zou zooooo blij zijn!!! Maargoed, dat is dan ook iedereen haha
haha volgens mij maken we het hier alleen maar erger (de test drang) @Denise, 10 dagen is nog heel vroeg he! Ik weet eigenlijk niet vanaf hoe vroeg precies, ik dacht 4 dagen voor NOD (maar ik zou er zomaar helemaal naast kunnen zitten hoor )
O ik kan ook niet wachten om te testen, en ben blij dat ik ze niet in huis heb. Ga ze ook niet eerder dan donderdag bestellen. Gaan samen testen denise
Ik zou zo graag willen testen.. Normaal maandag mijn NOD maar mijn vriend vindt dat ik moet wachten tot zeker dinsdag.. Wat is dit moeilijk
Spannend!! Hou me op de hoogte dan he? Ga jij ook vrijdag testen? Ik heb dat nu voor mezelf afgesproken, vrijdagochtend is dat het eerste wat ik doe als ik wakker ben haha. Als ik dan tenminste nog niet ongesteld ben geworden.. Welke testen ga je halen? Ik heb die van Kruidvat liggen, 2 voor 5 euro..
Ik heb precies hetzelfde hoor! Ik kan echt niet wachten om te testen! Ik heb er nog 1 liggen...... Ik heb nu mijn NOD op de 16e staan maar volgens mij moet dat donderdag de 14e worden..... Vorige week donderdag 1 november mijn eisprong gehad 's morgens...... (Ovutesten en ik voel het duidelijk) Dan zit ik dus nu 9 dpo. Ik ga maandag of dinsdag toch echt een testje wagen......
Ik ga denk ik ook vrijdag testen 1 dag voor NOD vind ik al best netjes. (daarvoor proberen mijn testen niet te gebruiken
Als ik dan gewoon vrijdag morgen met jullie mee test, dan zit ik 1 dag over mijn nod.. (mocht ik niet ongesteld worden dan he) Dan heb ik mijzelf echt overtroffen met wachten........ HAHAHA