nono, waar blijft je foto Mich, pfft lastig. Maar ik had deze ronde ook 10 dpo al bloedverlies en pas de vierde dag zette het echt door.. vond ik ook heel raar.. Maar was op een gegeven moment toch echt ongesteld. Even afwachten wat er nu komt bij je.. @Denise.. alles goed bij jou?
meer je best doen nono! WIJ ZIJN NIEUWSCHIERIG! hihi En pleak, ja dan afwachten maar he! we zullen zien hihi
Spannend, Nono! Ik wil die test ook wel zien.. @Mich: rare ronde heb je.. Ik kan je ook niet wijzer maken! @Pleak: Ovutesten gaven mij ook rust! Ik raad het zeker aan.. Wilde het maar één ronde doen, maar ga er denk ik ook mee door. @Hier: weer wat licht bruinverlies gehad, maar ook erg druk. Middenin een verhuizing nu! Ik ga dinsdagmiddag een stiekem testje doen..
@Nono, wat lukt er niet dan?? Kunnen wij misschien helpen met de foto ik ben nieuwsgierig!!! @Aster, spannend! Succes met verhuizen! Gaat alles goed met de verhuizing? Altijd lekker stressvol he!
Meiden, wat is dit een ontzettend leuk topic! Mag ik meedoen?? Ik heb boven zo'n 20 testen liggen nog. Ben gek op grote voordeelverpakkingen hihi. Ik zit nu op 5 of 6 dpo, dus zit al te bedenken wanneer ik zal gaan testen. Mijn nod is 4 of 5 december. Dus ik denk dat ik het niet ga redden om 1 december niet te gaan testen... De vorige keer testte ik 5 dagen voor nod al licht positief. Helaas is dit een miskraam geworden. Dit is nu mijn eerste ronde weer.
@Lappie, het is hier zo gezellig dat ik nu nog mee klets en ik zit nog niet eens op mijn wachtbankje haha.. Maarreh.. 20 testen haha jeetje.
Dus.. dit is de test. Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ik zie wel iets blauw-achtig en dat stond er direct, in het echt is ie trouwens duidelijker dan op de foto. Morgen met ochtend urine maar een nieuw testje.
spannend! Ik denk iets te zien! Lekker slapen en morgen snel laten weten hoe je test was he! (liefs mét foto )
Even snel, want ik ga mijn bedje opzoeken. Ik was dit topic even vergeten. Ik kijk altijd via nieuwe berichten abonnement, maar ik denk dat ik via mijn smartphone per ongeluk op abonnement verwijderen heb geklikt, waardoor ik dit topic niet meer zag staan. Morgen kom ik even bijlezen.
@pleak hahaha ja hou de spanning erin lol nee ik ga zo naar de drogist en den dat ik v.middag een testje waag want de zenuwen beginnen aardig door me lichaam heen te gieren en gisteravond betrapte ik mezelf dr op tch aardig gespannen borsten te hebben en ook weer anders dan de afgelopen dagen te zijn gisteren weer erg emo om alles janken en me vriend werd gek van me die snapt er niks van hahahaha @mich jaaaaaa ik weet het maar durfde niet zo goed maar ga vanmiddag toch testjes halen en toch 1 doen want zit behoorlijk in de zenuwen nu en wil toch wel antwoord voor geruststelling of het wel of niet zo is Ik hou jullie op de hoogte
@pleak met mij gaat het goed hoor! Met jou ook? K heb weinig bijzonders, er is nog niks te bekennen hier! Hoe is het met alle testers? Nono???
@ Denise, hier alles ook goed, gister voor de tweede keer ovutest gedaan en hij wordt al donkerder.. ik hoop dat het doorzet en mijn ei over een paar dagen al komt, dat zou betekenen dat het weer een korte cyclus is, en los van of ik zwanger ben of niet maakt dat me al blij Verder druk met laatste dingetjes regelen voor de verjaardag van mijn zoontje donderdag Ik heb zo'n schattig pakje bestelt bij H&M maar ik hoop maar dat het op tijd geleverd wordt. Tussen vandaag en vrijdag zou het geleverd worden, zaterdag vieren we het. Maar ze zijn vaak erg traag met leveren dus ben benieuwd. @ En Nono, al getest ik zag ook echt een streepje, spannend!!!! @ Angels, ook bij jou spannend!! Hou ons idd maar op de hoogte, hoop het zo voor je!! @ Hoi Sassie, leuk dat je weer even komt kijken, nog even dan zitten wij ook weer op het wachtbankje
CB zegt negatief. K2v5 zegt wederom een vaag streepje. Het zal wel negatief zijn. Hoewel ik niet moet vergeten dat ik vandaag pas 11DPO zit..
nou... welke van cb? sommige van cb hebben meer hcg nodig, kruidvat is heel gevoelig.. dus als daar een vaag streepje opstaat zal ik de hoop nog niet opgeven.. foto ? het wordt steeds spannender joh