@Niki, niet helemaal mee eens, ik heb het een aantal maanden geleden wel gehad. Maar het komt wel heeeeeel weinig voor. Abonneren kan door in de balk boven de berichten op "ontwerptools" te klikken en dan abonneren kiezen.
Donderdag (dag 5) had ik alleen nog wat roze bij het afvegen. Gisteren voelde ik eind van de ochtend ineens wat lopen, ik dacht eerst dat het afscheiding was, maar het bleek bloedverlies te zijn. Ik had even een inlegkruisje nodig, maar eind van de middag en 's avonds was het alleen nog bij het afvegen. We hadden nog geen seks gehad, dus ik zou niet weten wat het geweest kan zijn. Vreemd. MICH18, een LF van 8 dagen is wel kort, maar na het verwijderen van een Mirena (die had je toch?) kan je cyclus nog even van slag zijn, dat dit niet je standaard LF is. Ook kan je daarom anders ongesteld zijn dan dat je gewend was, zo ben ik minder hevig en minder lang ongesteld. Ik zou in ieder geval 14 dpo een testje wagen om zeker te zijn of dit wel/niet een menstruatie was. angels1980, ik lees wel wat klachtjes die het spannend maken. nono, ik zie op die eerste test wel in de verte een lichte streep, spannend. Welke CB heb je gehaald? Ik heb gehoord dat de gewone CB (+/- test) minder gevoelig is. De 2 v 5 van Kruidvat zijn wel gevoelig, maar ik lees de laatste tijd wel vaker verhalen dat ze een valse tweede lichte streep geven. Heb je nog testen over? Misschien even 2 a 3 dagen wachten met testen, dan zou een tweede streep toch duidelijker moeten zijn als je zwanger bent. Pleak, mijn eisprong is hoogstwaarschijnlijk volgende week maandag, dus dan begint mijn wachtbankje weer. Wel fijn om nog iemand anders hier te hebben die dan op het wachtbankje zit.
Precies. Ik wacht gewoon nog even 2-3 dagen, als ie dan niet duidelijker word dan is het jammer. Krijg het helaas niet op de foto. Bleh ik gooi de testen weg en ik zie wel weer over een paar dagen.
hier de drogist rond 11 uur open dus kan niet eerder halen maar ben zelf nu ook wel benieuwd hahahaha dus straks halen en gelijk maar testen en hoop dat me lichaam me nu niet voor de gek heeft gehouden maar dat zien we straks en dan zal ik ook proberen een foto te plaatsen als t posi is nega linea recta vuilnisbak
@ Sassie, heb net ook je andere topic gelezen.. raar dat je nu ineens weer bloedverlies hebt.. heb ook geen idee wat het kan zijn?? Ik heb deze rond ook van die rare klachtjes.. eerst zo raar vroeg ongesteld geworden, eerst 3 dagen bijna niets, toen 3 dagen meer, toen nog 4 dagen een beetje. heel anders dan anders. en nu steeds zo'n zeurend gevoel onder in mijn buik. Vreemd zijn die lichamen van ons he! Wel gezellig om iemand te hebben die idd straks ook op het wachtbankje zit. Ik heb echt geen flauw idee wanneer mijn ei is, kan bij mij echt alle kanten op gaan, van morgen tot anderhalve week later. Straks komen mijn nieuwe ovulatie-testen binnen dan kan ik weer verder testen @ Nono, raar, die digitale is ook best gevoelig. Weet niet hoe dat is in verhouding tot die van de kruidvat. Wordt nog even afwachten, je bent idd nog maar op 11 dpo.. wie weet om maar op met je foto
@ Angels.. woehoe spannend!! @ Nono, groot gelijk heb je hoor.. meer dan dat kan je toch niet doen. Als je zwanger bent dan heb je over twee dagen in elk geval een goed positieve test ik ga voor je duimen!
Mm.. geprobeerd foto maar 't is wel erg moeilijk op de foto te zetten. De streepjes zitten trouwens ook niet erg goed zie ik net, maar goed in die richting kijken. :') Hahaha. Ik kan beter gewoon wachten tot na m'n NOD denk ik, dan heb ik tenminste zekerheid. Dus, 4 dagen wachten! Als ik dan niet ongesteld ben geworden een testje doen. Ben wel erg benieuwd naar Angels zo.
Hmm ik zie idd wel een streepje.. na hoelang stond hij er? Ik had afgelopen cyclus 2 keer na een wat langere tijd van dit soort streepjes.. dus heb mijzelf voor genomen dat ik deze ronde ze echt weg ga gooien na 5 min maar ik hoop dat het voor jou wel iets betekend natuurlijk!! spannend! (streepjes zitten toch gewoon goed trouwens??) maar idd nog even min 2 daagjes wachten, het beste idd tot na nod, dus heb je nog even geduld nodig ach daar zijn wij voor.. haha lekker veel komen kletsen.
hahahahaha jaaaaaaaaaaaa 11 uur geweest wou iig eerst nog een gebakken eitje maken maar zal jullie niet in spanning houden hij is linea recta vuilnisbak gegaan maar nu moet ik ook zeggen dat mijn hcg altijd erg laag ligt dus kan beter maar ff wachten tot ik weer test en anders de 28e weer me oma op bezoek heb dus helaas voor nu was ie nega