Spannend Aster! =D iemand die dan Woensdag nog gaat testen? Dan hebben we alle dagen gevult t/m Zaterdag hahaha! Zojuist 3 zwangerschapstesten besteld bij Z&K, niet de super gevoellige maar dat is Vrijdag ook niet meer nodig. Mmmm, toch zit m'n gevoel wel goed! Al moet ik nog wel realistisch blijven ; CB was toch echt 'Niet zwanger'
Ik ga woensdag testen.. Maar ik verwacht er niks van hoor! Tis meer dat ik nog steeds geen menstruatie heb en dan woensdag even de huisarts wil bellen. Dan is het ook zo lullig als ik daar kom en toch zwanger blijk te zijn haha
@ Denise, nee joh niet lullig, maakt hij vast vaker mee.. maar zelf testen zou ik ook eerst doen hoor ben benieuwd!! @ Nono, nog heel even geduld! @Aster: Hopelijk geen champagne voor jou @ Lappie: ik bestel met de ovutesten ook altijd van die goedkope zwangerschapstesten mee, dan maakt het idd minder uit. @ angels: Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en heb je een knaltest in je handen over 2 dagen!! (even off-topic; ik moet bij jouw nick-name steeds glimlachend aan mijn oma denken. Mijn nichtje had een t-shirt aan met Angel er op, vroeg mijn oma helemaal verbaast: Waarom staat er nou angel (in het NL ) op je t'shirt.. hihi mijn oma kan echt geen engels..hihi vond dat toen zoooo grappig )
@pleak hahahaha ja ken dat mijn oma noemde me altijd liekie en als ik nu iemand mij zo hoor noemen Probeer ik me groot te houden Anders waterval ze is al 8 jaar niet meer bij ons Maar goed on topic weer Me borsten ppfftt doen zeer Echt zo'n strak gevoel Me vriend maakte gister grapjes nou was ik niet echt in de mood en kon wel janken Maar begin ook te twijfelen
Vraag me trouwens nog 1 ding af Hoe kan ik nou 3 dagen overtijd zijn als ik de 28e a 29e me omadagen moet krijgen Dat snap ik niet helemaal
Jeeej!!! Klinkt stom dat ik blij ben misschien, maar ik ben het wel! Het lijkt er (eindelijk) op dat mijn ongesteldheid is begonnen! Dat betekend dan toch dat ik mijn ei heb gehad twee weken geleden en dat ik die dus erg goed kan voelen. Dat is wel fijn denk ik.. Wij gaan dus vandaag ronde twee in! Nieuwe ronde nieuwe kansen haha
@Denise, klinkt juist helemaal niet raar.. had ik ook de eerste keer, heb je toch het gevoel dat alles 'het doet' Idd nieuwe ronde nieuwe kansen wel mee blijven kletsen hoor Voor wachten op je ei is ook geduld nodig @ Angels; ik heb geen idee eerlijk gezegd, dan ben je toch nog niet overtijd? klopt je ticker niet? Ik heb altijd zere borsten voor ik ongesteld moet worden, maar achteraf voelde het toch anders toen ik zwanger was, ik had het alleen niet zo herkend. dus wie weet?
Ja die klopt wel want je moet de 1e dag van je laatste ms neerzetten Dan hoeveel dagen en dan over hoeveel maanden Je t wilt uitrekenen Maar goed ik word gek van mezelf hahaha Maar dat vroeg ik me dus af We zien het wel Dat heb ik niet dat ze zo zeer doen als ik ongesteld moet worden Lijk wel een bootwerker vreet me suf Normaal ook niet
Heb t weer opnieuw uitgerekent Begon er toch aan te twijfelen Maar hier t resultaat Eerste dag van je laatste menstruatie:28 oktober 2012 Een beetje vruchtbaar:7 november 2012 Vruchtbaar:8 november 2012 Erg vruchtbaar:9 november 2012 Eisprong:10 november 2012 Innesteldag:15 november 2012 Vanaf hier kun je testen:24 november 2012 Vermoedelijke bevallingsdatum:4 augustus 2013 Dus ja dan snap ik er ook niks meer van
Hoe lang zijn gemiddeld je cyclussen? Deze gaat er nu vanuit dat je cyclus 28 dagen is. Heb jij cyclussen van 28 dagen dan ben je idd overtijd. dat zou een heel goed teken zijn Maar waarom denk jij dat je nod dan op 28/29 is?
Zo. Ben net wakker geworden. Ik was gister zo emotioneel en gefrustreerd als maar kan. Waarom? Stomme dingetjes ; VL bel je moeder nou en vraag wat voor cadeaus iedereen wil met de feestdagen anders moet het weer op 't laatst. Hij belt, en die grapjes he dat zijn zusje 'Nieuwe auto' zegt kon ik al niet hebben. Dus ik op hoge poten naar buiten, frisse lucht nemen en proberen af te koelen. Later in de avond super emotioneel omdat ik mij ineens realiseerde dat ik bijna niks meer van m'n vrienden hoor. Tjee! Gaat lekker hier. =| NOD komt nu wel erg dichtbij en begin nu ook somehow te twijfelen en zeg tegen mijzelf 'Ach, ik word toch wel ongesteld' Nouja goed, we zien het wel! Kan niet meer doen dan afwachten he. =)
Nou.. Even kort reageren.. Ben aant wachten op de bus.. Reageer zometeen thuis even beter!! Het is zo.. Ik heb nu al ongeveer zo'n 20 uur geen bloedverlies gehad.. Dat betekend dat ik maar een leine 3 dagen ongesteld en geweest.. Dit vind ik nog steeds raar.. En als ik vanavond geen bloedverlies meer zie.. Dan ga ik er toch vanavond nog een testje tegenaan gooien.. En als die negatief is maar geen bloed meer heb.. Test ik nog op de oorspronkelijke nod.. En is die negatief dan ga ik door naar de volgende ronde.. Voel me er echt heeeeel gek over!! 3 dagen zou ik wel heeel weinig vinden..
Heb je hevig gebloed? Ik zou er toch voor de zekerheid een testje tegen aan gooien dan heb je zekerheid.
Ja ik heb gewoon cyclussen van 28 dagen Nu zal ik niet stront eigenwijs zijn Dus heb toch weer getest En wou vragen of jullie mee willen kijken Of ik het wel goed zie of dat ik spoken zie hahaha Hoor het graag