Ik was ervan overtuigd om niet meer te testen.. echter is 'ie in het echt duidelijker. =) Ik heb nog nagedacht.. het kan ook zijn dat mijn ei later is geweest.....
Spannend angels! Ik zie wel een licht streepje hoor! Heeft iemand een idee hoe ik nu mijn ei kan berekenen of wanneer het zou zijn? Heb nu dus mn eerste dag van menstruatie, de afgelopen maand was het 36 dagen.. Vind het lastig!
ja we gaan morgen of overmorgen nog eens testen dat komt goed ben morgenochtend weer hier ga zo me dochter halen en dan samen verder vlechten ppfft wat een geduld werkje is dat armbanden vlechten en het ziet er niet uit hahahaha
@nono over paar dagen weer testen?? of hou je het hierbij als ik t goed zag kan je over 2 dagen testen toch??? ik morgen of overmorgen ook nog een keer testen en hoop dat heet idd goed komt en niet bij zo'n vage streep blijft
Dankje! Heb het net gedaan, 18 december zou dan mn ei zijn en 1 januari mn nod.. Zou een leuk nieuwjaarscadeau zijn!
angels1980, ik zie de laatste tijd wel vaker dat er een hele vage lijn op Kruidvat staat en dat ze toch niet zwanger blijven te zijn. Er schijnt een wijziging van de testen (geweest) te zijn en dat ze regelmatig valse streepjes geven. Niet dat hij niet duidelijker kan gaan worden de komende dagen, maar ik zou toch even niet te enthousiast zijn om teleurstelling te voorkomen. nono, ook die +/- testen van Kruidvat schijnen niet betrouwbaar te zijn, daarover lees ik ook regelmatig valse streepjes. Mochten jullie zekerheid willen hebben, de digitale (wel/niet zwanger) van ClearBlue is wel betrouwbaar en vaak ook gevoelig en dus als rond NOD te gebruiken. MICH18, ik heb ook maar vanaf zondagavond 22.30 t/m woensdagavond bloedverlies gehad. Op zich is het niet vreemd als je menstruatie maar 3 dagen duurt, dat is niet abnormaal ofzo. Je kan wel voor de zekerheid een test doen. Het is dat mijn test op 13 dpo negatief was, anders had ik ook nog wel een test gedaan voor de zekerheid vanwege mijn mindere menstruatie en nu af en toe roodroze/bruinroze afscheiding en vaak moeten plassen.
Hee meiden, Ik heb net getest.. Zwaar teleurgesteld hier! Volgens mij is die test hartstikke wit! @Angels: Ik zie bij jou inderdaad een heel licht streepje!!! Spannend!
Zucht, ik weet niet.. Heb nog ergens een vroege van zwanger en kids liggen, die zal ik over een paar uurtjes nog eens doen..
Zien jullie iets? Ik zou oorspronkelijk mijn nod de 29ste hebben.. Heb 3 dagen wat bloed verloren... vanaf de 23ste in de avond.. Nu had ik 20 uur niks meer eigenlijk.. alleen net een klein beetje nog met afvegen... Ik heb ovutesten gedaan en heb mijn eisprong echt de 15e gevoeld.
Mich!!!! Ik zie iets!!!! Ik heb, tussen het inpakken door, maar een drupje water erin gegooid. Er zat een roze waas over mijn test heen namelijk. Dit blijft nu staan: