Die is wel wat dunner als de controlestreep... Vertrouw het niet echt!!!! Nu ben ik helemaal de kluts kwijt!
Ja zeker dat er wat te zien is bij jullie mich en aster Gewoon over paar dagen nog een keer doen Positief blijven en hetv negatieve negeren Waarom daarom @nono hahaha wat zijn we eigenwijs he om te testen en niet kunnen wachten Merk aan mezelf dat ik idd wel een extra bevestiging wil hebben Maar dat zal iedereen wel hebben Ik heb nog nooit problemen gehad met die van de kruidvat Heb 2 gezonde dochters op de wereld gezet met die vage streep die ik had van de kruidvat testen en ze zijn ook nog niet uit mekaar gevallen de lijm plakt goed whoehahahaha Jaaaaa Dit is de AA bij eenkomst van testverslaafde LOL
Ohw meiden wat een spanning.. jeetje, ik dacht even kijken of er al een nieuwe reactie staat dit had ik niet verwacht Mich: Ik zie wat maar ben voorzichtig blij voor je omdat hij idd dunner is, ik heb daar geen goede ervaringen mee. Maar ik ga heel hard duimen dat jij er andere ervaringen mee hebt en dat hij morgen/overmorgen super positief is! @ MientjeSop, jep zoeits ja alleen steken we elkaar meer aan dan dat we elkaar er vanaf helpen @Aster Ik zie heeeeeeel vaag iets op de eerste , zeker na het drupje water, ben heel benieuwd naar je volgende test!!! @ Nono, ik zie bij jouw ook heeel vaag iets, spannend komende dagen @ Angels: wanneer ga jij weer testen? Poeh he.. wat een testen, heb ik iedereen gehad?
Angels, ik wil ZEKER positief blijven en hoop ZO dat het zo is! Maar ben wel heel angstig... omdat ik die bloedverlies heb gehad!
@pleak ik ga morgen of overmorgen testen Dan zeg ik tegen me vriend dat ik maar ff testje moet kopen Hahaha die moet en wil met spanning meekijken LOL @mich hij mag dunner zijn maar zegt toch wel iets Anders verschijnt ie niet toch Maar snap je volkomen ik heb t ook nu nog mdat Ie vaag verscheen En hoop dat morgen niks aan omadagen Gaat beginnen We Duimen ervoor meiden
Ik ben bang dat het een indrooglijntje is. Ik heb ook eens zo'n lijntje gehad (wel zichtbaar, maar erg smal) en ik was dus niet zwanger. Ik lees de laatste tijd (2 a 3 weken) vaker lichte streepjes van Kruidvat die vals zijn, dus ik ben nooit enthousiast bij dat soort lichte/smalle streepjes, zeker niet als je maar 1 of 2 dagen voor NOD zit of net na NOD zit. Nu kan ik het ook mis hebben natuurlijk
Ik ga even mijn foto van de test zoeken.. maar jouw streepje lijkt nu iets donkerder en breder. Mijn ervaring was : ik deed de test en na ongeveer 10 sec kwam er een tweede streepje, alleen een stuk dunner als het controle streepje. Maar ik dacht streep is streep, gelijk enthousiast nog een test, die was negatief. En de dag daarna ongesteld geworden. Maaar ik hoop echt heel erg dat dit niet jouw ervaring wordt! (heb mijn foto gevonden en erbij gedaan.. stond nog ergens op mijn computer )
@ denise, dat was ook mijn eerste gedachten hoor.. maar toen ik hem online zetten.. kreeg ik best positieve reacties! @Pleak bij jou zie ik inderdaad ook zo'n lijntje.. al vind ik die van mij toch ietsjes zichtbaarder.. Ik ben er ook niet gerust op hoor dames.. Denk nog steeds dat het wel een indrooglijntje zou zijn.. Mede omdat ik toch bloedverlies heb gehad.. en nu nog een beetje heb.. maar wie weet.. komen sprookjes tocht uit... hihi
morgen nog een testje doen! ben benieuwd! (foto is ook niet echt duidelijk maar in het 'echt' was het een heel dun streepje. Die van jou lijkt dikker! Spannend hoor!!
Ik heb de heletijd getrek in m'n linker bovenbeen. Iemand die dit herkent? Pff heb de heledag er al last van.
Wow even niet wezen kijken en er staan weer positieve berichten! Spannend hoor hoop voor jullie op knallers!
Hey Djennes ja spannend hier he @Nono, kwaaltje zegt me niks, maar volgens mij wordt het wel eens als zwangerschapskwaaltje genoemd.. (maar weet het niet zeker hoor ) wie gaan er morgen allemaal weer testen? Ik kom zo snel mogelijk weer even kijken
Ik ga donderdag testen als ik dan mn Ongi nog niet heb. Trekken in been had ik vandaag ook last van en ook al Een paar dagen witvloed en gevoelige borsten. Maar ik ga er vanuit dat het deze maand niks is. Denk dat ik elke maand wel dingen wil voelen en voel en elke maand is het niks, dus ik verwacht dat we gezellig ronde 6 ingaan.
Ok we gaan van vaag naar beter vanochtend weer test gedaan Kon het niet laten om te wachten tot morgen