Help elkaar van de test drang af!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MICH18, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zon12

zon12 Lid

28 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik lees dit onderwerp al vanaf het begin mee dus nu ook maar eens lid gemaakt zodat ik mee kan schrijven :)
    Ik heb vanmorgen ook eens getest maar negatief helaas :(
    Ik had donderdagavond 15 nov pas laat voor het eerst een positieve ovulatietest ( smiley clear blue) en deze testen bleven positief t/m zondagochtend 18 nov. daarna geen smiley meer gehad. Zou ik nu mijn eisprong zaterdag de 17e gehad hebben of pas de zondag? Want dan zou ik vandaag echt te vroeg geweest zijn met testen?

2. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Zwanger :D :D :D

even een heel korte reactie.. mijn schoonzus is vanmorgen bevallen.. jeeeee, ben de hele ochtend al aan het stuiteren. Vind het zo leuk :D
    later kom ik weer uitgebreider op iedereen reageren ;)

3. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    met me meiden knutselen en dansen
    @pleak gefeliciteerd geniet er lekker van
    Jaaa t begint door te dringen hahaha

4. Derbi

Derbi Niet meer actief

Angels, als je het mij vraagt is die positief!

5. nono

nono Niet meer actief

Angels positief! :D Gefeliciteerd!!!

Hier nog steeds klachten MAAR ik ben er van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Testen slaan nu negatief uit.. jammer maar volgende ronde beter dan! :)

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Even kort reageren.. Ik had een negatieve test vanmorgen.. Kzal straks uitgebreider reageren!

7. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Angels gefeliciteerd!!!
    Mich wat jammer :(

8. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Mich :( negatief :( jammer! Balen zeg, stomme strepen op testen die geen strepen zouden moeten zijn!!
    @ Nono, ook geen positieve testen meer?
    Nog meer testers vandaag??

9. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Thnx all
    Blij dat jullie zo positief zijn
    Me vent wil dr niet aan geloven t lijkt niet door te dringen
    Godse ruzie gehad net met m
    K weet t ff niet meer op t moment zie ik m t liefst vertrekken
    Dat ik gewoon rust heb en kan genieten van me zwangerschap
    Maar aan de andere kant wil ik t ook met m delen
    Zo zwaar in een dip zitten nu

10. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey angels, da's niet leuk :(
    Maar vertrouwd hij de test niet? Bedoel het niet vervelend, maar begrijp niet precies waar jullie nu ruzie over hebben gehad. Ben je teleurgesteld in zijn reactie?

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Manlief heeft een middagdienst, dus ik kan even weer een keertje uitgebreid lezen en reageren.

Vanmorgen hebben we even tijd voor elkaar kunnen maken ;) toen de kids nog op school waren en hij uitgeslapen was. Ik verwacht mijn eisprong maandag, ik denk dat ik pas zaterdag (cd 14) ga beginnen met ovulatietesten.

MICH18, balen dat er nu toch geen streepje stond!

Ik vraag me wat dat betreft af hoe het met de andere testen met vage lijntjes (volgens mij aster14 en angels1980) zal gaan, of dit ook geen valse streepjes zijn...

zon12, ik had vorige ronde op zondag 14.30 en maandag 13.30 een positieve ovulatietest en dinsdag 13.30 niet meer. Ik heb maandagavond mijn eisprong gevoeld. In de hersft/winter zijn de eisprongen meestal eind van de middag of 's avonds, dus dan denk ik dat jouw eisprong zaterdagavond of zondagavond is geweest. Heb je niet een van die dagen wat buikpijn of krampjes gehad?

Pleak, gefeliciteerd! Een nichtje of neefje?
    Mijn zwagers en vrouw/vriendin zijn ook bezig (beide al vanaf april) dus ik hoop ook volgend jaar tante te worden, lijkt me erg leuk.

nono, jammer van de negatieve testen.

angels1980, vervelend dat jullie hierover ruzie maken. Ik kan me wel voorstellen dat je vent wat twijfels heeft, de streep is ook nog niet heel duidelijk. Mannen willen echt een knalstreep zien, dus hopelijk wordt het streepje de komende dagen duidelijker en kan je gaan genieten van je zwangerschap.

12. nono

nono Niet meer actief

Denk dat ik morgen ongesteld word, heb behoorlijk wat krampen. Als ik zwanger was geweest hadden ze nu wel een keer moeten knallen, het blijft bij vage streepjes en dat lijkt mij sowieso al niet goed. Misschien verkeerd ingenesteld o.i.d..

13. zon12

zon12 Lid

28 nov 2012
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    sassie1980, bedankt voor je antwoord maar inmiddels is helaas mijn menstruatie begonnen :( Dus nu maar weer hopen op volgende maand!

14. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Sassie, neefje :) helemaal leuk voor mijn zoontje. Is zijn eerste neefje/nichtje, 1 dag voor zijn verjaardag (jaja morgen wordt mijn mannetje 1 :D:D) Ik ben nu ook voor de eerste keer tante, maar heb mijn neefje nog niet ontmoet. Ze had een flink pittige bevalling en wou vandaag nog geen bezoek.
    @nono, krampen zegt nog niet alles hoor! Ik had toen ik zwanger was van mijn zoontje ook steeds menstruatie krampen. ik heb wat afgerend naar de wc ;) maar zat gewoon goed. Vage streepjes moeten wel donkerder worden, maar zo snel gaat dat meestal niet hoor. Ik duim voor een goede afloop!
    @zon12, balen! Op naar een volgende ronde :(

15. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    @sassie heb een nieuwe gedaan gisteren
    Dus als je goed terug gelzen heb zie je ook die test
    Geen twijfels over mogelijk ik ben zwanger

@pleak ik weet ook niet waarom die zo achterlijk moest doen en wou het op een leuke manier gaan vertellen maar ipv dat alleen maar ruzie maken en de woorden naar me kop krijgen je word moeder alleen
    Nou dan zoekt ie t maar uit
    Kind komt ook wel groot zonder hem
    En zei ook al dat ik nu geen stress erbij kan hebben

16. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Wat een verhalen weer! Morgen ben ik vrij dus dan zal ik even uitgebreid reageren...
    Mich ik ga jou achterna qua cyclus denk ik! Ik dacht dus ook dat ik ongesteld was geworden maar het lijkt nu al weer te stoppen.. Hoe irritant! Gisteren bij de huisarts geweest en die raad me aan om dan toch weer een test te doen. En ze hebben bloedgeprikt ivm een virus op mijn werk wat gevaarlijk is voor zwangere vrouwen... Dus ben benieuwd!

17. nono

nono Niet meer actief

Jeetje angels.... mannen soms ook he......
    Denise, hoop dat je toch een posi test in de handen krijgt!
    Pleak, maar dit is wel echt. Vandaag zag ik niet eens meer een vaag streepje. Als ze dan al vaak zijn en lichter worden is het al helemaal niet goed.
    Mich, hoe is het nu met je?

De testen worden van een licht streepje naar spierwit. Dat er wat heeft gezeten weet ik wel zeker maar het zal vast niet goed ingenesteld zijn of welke andere reden ook.
    Gister ochtend stond ik op en het hele 'kriebelige' gevoel was weg, ik wist zeker dat ik 1 deze dagen ongesteld zou worden.
    Nu echter nog niks, maar het komt vanzelf. En dan....... op naar de volgende ronde! Ik zit eraan te denken ovu testen bij te gaan gebruiken en te tempen. Maar eens even kijken.. heb nog even de tijd, eerst maar eens ongesteld worden. :p

18. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    @nono ja word je niet goed van zo stront eigenwijs dat ie is moest en zou er een test gehaald worden vanochten
    Nou prima toch dus nu een clearbleu gehaald waar het helemaal duidelijk op te zien was
    Reactie was stil naar gefeliciteerd moppie
    Dus ik zei oh dus nu geloof je t wel lamlul
    Luister en kijk gvd dan is goed
    Ppfffttt kan ik m niet verkopen ??
    Word gek van die kerel
    Maar blij toe dat ie t nu eindelijk beseft dat t wel zo is
    De 27e december heb ik echo :) is kijken of ie meegaat
    We zullen t meemaken
    En nu lekker chill en kalm blijven

19. angels1980

angels1980 Actief lid

27 aug 2012
    112
    0
    0
    Deze was ik vergeten erbij te plaatsen

Bijgevoegde bestanden:

20. nono

nono Niet meer actief

Zeker eigenwijs.. maar goed dat ie het nu zelf ook ziet met z'n eigen ogen. :D Nogmaals van harte.. :) Fijn om toch ook wel 'Zwanger 1-2' te kunnen zien he. :D

Deel Deze Pagina